Epätodellisimpia nimiä, joihin olette törmänneet?
Tarkoitan siis sellaisia nimiä, joita et uskonut olevan esim. tietyn ikäisellä henkilöllä. Itselle tällainen nimi tuli vastaan, kun yritykseen jossa työskentelen haki kesätöitä 17v. tyttö nimeltään Helvi. Yleensä nimi tulee vastaan vain hautausmailla.
Kommentit (409)
Kalrey Savage suomalaisella jampalla.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:46"]Tiedän erään Pii nimisen naisen. 25-vuotias. Aluksi luulin pitkään, että kyseessä oli lempinimi, mutta olin väärässä.
[/quote]
Minäkin tunnen Piin. Liekö sama Pii? Ikä ainaskin täsmäis. S.P.S ? :D
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:23"]Hesariin kolumneja kirjoitteleva Kevät Jotakin (en muista sukunimeä).
[/quote]
Syksy Räsänen?
Arviolta 19v Ursula herätti hämmennystä.
Vaalien alla tvssä haastateltiin Sipuliinaa.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 14:35"]
Mitä vikaa Kentsu nimessä? Mä en vaan ymmärrä. Helpompaa kutsua sellasta nimeä missä on enemmän kuin yksi tavu. Eikä oo Bartsu ja Daitsy. Nimet sanotaan Kentsu, Barbi ja Deisi (jos joku ei muuten tajua miten daisy sanotaan). Ja Lempinimiä rakkailla lapsialla on monia. Nää on myös Pampula/Pampu, Nupu/Nuppu ja Utu. Onpa kivaa arvostella näin paljon toisten nimiä. Hei haloo ne on vaan nimiä, jokainen antakoon mitä itse tykkää.. Ite olisin paljon mielummin mikä tahansa mun lasten nimistä, kun joku tosi tavallinen ja yleinen. Mutta antaa niiden tavallistenkin olla tavallisia, ei se oo multa pois.
[/quote]
Hei haloo, kuka nimeää lapsensa vieraskielisillä nimillä jotka ovat vakiintuneet nukkesarjojen niminä... Kas kun ei Table ja Chair - ne lausutaan teibl ja tseer, jos joku ei nyt tajunnut.
jep jep...
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 17:43"]
Kalrey Savage suomalaisella jampalla.
[/quote]
Kalrey ei muuten ole edes oikea nimi :D
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 21:22"]
Peikko. (Mies siis kyseessä.)
Alkaa miettimään sitä nimenantotilannetta. Vanhemmat katsovat vastasyntynyttä lapseaan, päivä on onnellisin heidän elämässään, ja sitten toinen heistä toteaa "Voi kun söpö! Ihan selvästi peikon näköinen. Annetaan meidän kullanupun nimeksi Peikko! Sitä nimeä kaikki arvostavat ja häntä ei koskaan tulla kiusaamaan sen takia."
[/quote]
Eräässä paikallislehdessä oli viime vuoden puolella juttu vanhemmista, jotka olivat antaneet lapselleen nimeksi Peikko August Yrjänä. Jopa kastepappi oli sanonut näille vanhemmille, että kannattaisiko valita jokin toinen etunimi, ettei lapsi kärsisi nimestään myöhemmin elämässään. Vanhemmat vain pokkana sanoivat, ettei heidän herranterttuaan tulla koskaan kiusaamaan nimen takia, koska hänet opetetaan suvaitsevaksi tmv. en muista ihan tarkkaan, mutta jotenkin noin. Keskimmäinen nimi tuli vissiin lapsen syntymäkuusta ja Yrjänä siitä, että perheen isä fanittaa A.W. Yrjänää.
Tyttövauva nimelta Ariel. On muuten aivan ihana nimi.
Poika 5v Rame-Albert ja pikkuveli 2v Reijo.
Tiedän kolmekymppiset Ritvan ja Railin.
20v. missimäinen tyttö nimeltä Raija. Ei ihan istu nimi kantajalleen.
Iso miehenköriläs jonka etunimi on Pikkis!
Pikkis!!!! Ei varmaan ollut toivottu lapsi...
Muru. Ihan oikeasti, oikea nimi Muru. Mahtaa olla upeaa teini-ikäisenä ja aikuisena.
Kerkko, Uljas Ukko, Unna, Sunna,
Jarna,Reija, Ohto, Otso, Pyry, Sampo, Sampsa, Tatu!!
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:25"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:17"]Tänään näin kuolinilmoituksessa etunimen Maissi. [/quote] Nuorena luin Tuija Lehtisen kirjasarjaa, jossa päähenkilön sisko oli Maissi. Mietin onkohan nimeä oikeasti paljonkin annettu.
[/quote]
mä tunnen yhden n. 25-30v. Kiva.
Siinä joku kateellinen blogi mamma taas päässy vauhtiin :D
Tunnen yhden 20-vuotiaan Alman :D