Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt pitäisi osata näytellä halukasta

Vierailija
24.01.2015 |

Mies taas herne nenässä, koska "voisit sinäkin haluta välillä. Milloin olet viimeksi halunnut? En edes muista". En muista minäkään. Siitä on varmaan viisi vuotta. Mies ei tietysti ymmärtä, ettei tämä hänestä johdu. En ymmärtäisi itsekään, vastaavassa tilanteessa vaan ottaisin itseeni. Pitäisi nyt tehdä jotain, näytellä käytännössä. Voi miksi kaikki on niin vaikeaa :( Tuntuu että kaikki on vaan petosta, mitä nuorempana on sanottu. Tämä seksikin, että muka vanhempana se paranisi. Sitä olen odottanut, mutta löytämisen sijaan olen kadottanut sen kokonaan.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 21:26"]Miksi olet oksettava? Kyllä tuo on sellainen ongelma, että se ei todellakaan ole miehen ongelma, eikä ole reilua että hän siitä kärsii vuosikausia, ja sinä et hae ammattiapua itsellesi. 

[/quote]

Mulla on oksettavat raskausarvet mahassa ja sellainen ällöttävä löllö siinä. Alakerta meni pilalle viimeisessä synnytyksessä, en ymmärrä miten kukaan voisi haluta katsoa sinne, oksettaa ajatuskin. Silmäpussit, ryppyjä, löllöä, jopa selluliittia on tullut. Hyi yök oks! ap
[/quote]

Ja millä ajattelit tilanteen parantuvan niin että alat taas haluta? Vai aiotko olla koko loppuelämäsi selibaatissa ja ottaa eron miehestä ettei kukaan vaatisi seksiä? Olisko elämäntaparemontti ja terapia mitään? Miestä on ihan turha tästä syyttää kun vika on korviesi välissä. Ja jos sitä seksiä vaan harrastaa useammin niin yhtäkkiä sitä alkaakin taas haluta. Se kynnys pitää vaan ylittää.
[/quote]

Tätä varten olen siis yrittänyt näytellä. Mutta aloitteen tekemistä mies toivoisi. Siihen en pysty, en osaa luontevasti. Asiat olisivat yksinkertaisempia jos ei olisi tätä perhekuviota. Silloin miehelle ero ja minulle selibaatti olisivat aika helposti edessä. Toisaalta ilman lapsia en ehkä olisi näin ruma. ap

Vierailija
22/24 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:47"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 21:26"]Miksi olet oksettava? Kyllä tuo on sellainen ongelma, että se ei todellakaan ole miehen ongelma, eikä ole reilua että hän siitä kärsii vuosikausia, ja sinä et hae ammattiapua itsellesi.    [/quote] Mulla on oksettavat raskausarvet mahassa ja sellainen ällöttävä löllö siinä. Alakerta meni pilalle viimeisessä synnytyksessä, en ymmärrä miten kukaan voisi haluta katsoa sinne, oksettaa ajatuskin. Silmäpussit, ryppyjä, löllöä, jopa selluliittia on tullut. Hyi yök oks! ap [/quote] Ja millä ajattelit tilanteen parantuvan niin että alat taas haluta? Vai aiotko olla koko loppuelämäsi selibaatissa ja ottaa eron miehestä ettei kukaan vaatisi seksiä? Olisko elämäntaparemontti ja terapia mitään? Miestä on ihan turha tästä syyttää kun vika on korviesi välissä. Ja jos sitä seksiä vaan harrastaa useammin niin yhtäkkiä sitä alkaakin taas haluta. Se kynnys pitää vaan ylittää. [/quote] Tätä varten olen siis yrittänyt näytellä. Mutta aloitteen tekemistä mies toivoisi. Siihen en pysty, en osaa luontevasti. Asiat olisivat yksinkertaisempia jos ei olisi tätä perhekuviota. Silloin miehelle ero ja minulle selibaatti olisivat aika helposti edessä. Toisaalta ilman lapsia en ehkä olisi näin ruma. ap

[/quote]

Tunnut ottavan seksin kovin vakavasti. Voithan tehdä aloitteen seksiin vaikket niin paljon haluaisikaan. Ei se ole teeskentelemistä.

Ja pois tuollaiset ajatukset rumuudesta. Ei seksiäkään voi ulkonäölle rakentaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta, ap. Omalla kohdallani kroppa muuten on lasten syntymän jälkeen aika ok, mutta alakerta ei ole vielä palautunut ja itsetuntoon se vaikuttaa. Miehelle seksi on kuitenkin tärkeää ja niinpä näyttelen itsevarmaa ja halukasta. Kyllä se seksi aina sitten kivaa ja hyväntuntuista on, mutta aina se on jollakin tavalla näyttelemistä :(     Haluaisin haluta, mutta kun ei. Mies on ihana, mutta ei oikein malta silitellä aluksi, heti haluaa siirtyä nuolemaan, mikä tietenkin on ystävällistä, mutta ei nyt ihan heti ja kylmiltään. Ja ongelma on, että minä tunnen itseni epähaluttavaksi, kun mies ei muuten malta silitellä. Keskittyy vaan jalkoväliin... Huoh, enkä tietenkään saa sanottua sille mitään, vaan teeskentelen että hyvää tekee.

Vierailija
24/24 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kärsii? Ei v*ttu haloo!! Eli nainen on vain miehelle reikä tyydytystä varten?

Aaaaa, pistää niin vihaiseksi aina tämä aihe että naisen pitäisi olla haarat levällään vaikkei mieli tekisi ja jos ei ole niin pelätä että mies pettää.

Ja jos ei kiihotu, niin kaupasta saa liukkaria. Ja millähän lääkkeellä sitä pään sisälle ne halut saadaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi