Nyt pitäisi osata näytellä halukasta
Mies taas herne nenässä, koska "voisit sinäkin haluta välillä. Milloin olet viimeksi halunnut? En edes muista". En muista minäkään. Siitä on varmaan viisi vuotta. Mies ei tietysti ymmärtä, ettei tämä hänestä johdu. En ymmärtäisi itsekään, vastaavassa tilanteessa vaan ottaisin itseeni. Pitäisi nyt tehdä jotain, näytellä käytännössä. Voi miksi kaikki on niin vaikeaa :( Tuntuu että kaikki on vaan petosta, mitä nuorempana on sanottu. Tämä seksikin, että muka vanhempana se paranisi. Sitä olen odottanut, mutta löytämisen sijaan olen kadottanut sen kokonaan.
Kommentit (24)
Syötkö pillereitä tai jotakin muuta lääkettä? Mulla e-pillereiden lopetus sai aikaan ihan teinimäisen panetuksen. Ei todellakaan tarvitse näytellä halukasta kun mieli tekee koko ajan.
Ei mitään lääkityksiä. Olen vain niin oksettava, että nykyään useimmiten tunnen olevani itseni ulkopuolella. Oksettaa ajatus seksistä itseni kanssa. ap
Miksi olet oksettava? Kyllä tuo on sellainen ongelma, että se ei todellakaan ole miehen ongelma, eikä ole reilua että hän siitä kärsii vuosikausia, ja sinä et hae ammattiapua itsellesi.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 21:23"]Ei mitään lääkityksiä. Olen vain niin oksettava, että nykyään useimmiten tunnen olevani itseni ulkopuolella. Oksettaa ajatus seksistä itseni kanssa. ap
[/quote]olisko elämäntaparemontti mitään
Miten pidät itseäsi oksettavana ?:(
Munki mielestä on näin, että jos ajattelegt itsestäsi tolla tavalla, ninin jo siinä kohtaa on tarvetta mennä terapiaan. Myös siksi kanmattaa käydä, ettei ole reilua antaa miehen kärsiä tosta sun haluttomuudesta.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 21:26"]Miksi olet oksettava? Kyllä tuo on sellainen ongelma, että se ei todellakaan ole miehen ongelma, eikä ole reilua että hän siitä kärsii vuosikausia, ja sinä et hae ammattiapua itsellesi.
[/quote]
Mulla on oksettavat raskausarvet mahassa ja sellainen ällöttävä löllö siinä. Alakerta meni pilalle viimeisessä synnytyksessä, en ymmärrä miten kukaan voisi haluta katsoa sinne, oksettaa ajatuskin. Silmäpussit, ryppyjä, löllöä, jopa selluliittia on tullut. Hyi yök oks! ap
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 21:26"]Miksi olet oksettava? Kyllä tuo on sellainen ongelma, että se ei todellakaan ole miehen ongelma, eikä ole reilua että hän siitä kärsii vuosikausia, ja sinä et hae ammattiapua itsellesi.
[/quote]
Mulla on oksettavat raskausarvet mahassa ja sellainen ällöttävä löllö siinä. Alakerta meni pilalle viimeisessä synnytyksessä, en ymmärrä miten kukaan voisi haluta katsoa sinne, oksettaa ajatuskin. Silmäpussit, ryppyjä, löllöä, jopa selluliittia on tullut. Hyi yök oks! ap
[/quote]
Ja millä ajattelit tilanteen parantuvan niin että alat taas haluta? Vai aiotko olla koko loppuelämäsi selibaatissa ja ottaa eron miehestä ettei kukaan vaatisi seksiä? Olisko elämäntaparemontti ja terapia mitään? Miestä on ihan turha tästä syyttää kun vika on korviesi välissä. Ja jos sitä seksiä vaan harrastaa useammin niin yhtäkkiä sitä alkaakin taas haluta. Se kynnys pitää vaan ylittää.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 21:26"]Miksi olet oksettava? Kyllä tuo on sellainen ongelma, että se ei todellakaan ole miehen ongelma, eikä ole reilua että hän siitä kärsii vuosikausia, ja sinä et hae ammattiapua itsellesi.
[/quote]
[/quote]
Ja millä ajattelit tilanteen parantuvan niin että alat taas haluta? Vai aiotko olla koko loppuelämäsi selibaatissa ja ottaa eron miehestä ettei kukaan vaatisi seksiä? Olisko elämäntaparemontti ja terapia mitään? Miestä on ihan turha tästä syyttää kun vika on korviesi välissä. Ja jos sitä seksiä vaan harrastaa useammin niin yhtäkkiä sitä alkaakin taas haluta. Se kynnys pitää vaan ylittää.
[/quote]
Missä välissä syytin miestä? En missään, vaan sanoin vian olevan itsessäni. Ei mikään remontti enää korjaa alapäätä, poista raskausarpia eikä ryppyjä. Ei ainakaan sellainen johon minulla olisi varaa. ap
En mäkään halunnut elämäni ekaan 20:een vuoteen. Siinä oli se hyvä puoli, että tuleva mieheni tiesi mitä sai. Sitten ne halut yhtäkkiä tulivatkin - ihan vain olemalla oma itseni kaiken aikaa. Ei näihin juttuihin aina auta vaikka päällään seisoisi. Älytöntä, kun seksistä on tullut muka niin kauhean tärkeää, että menee kaiken edelle. Pitäisi olla haluajille sellainen haluttomuuspilleri.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 21:54"]
En mäkään halunnut elämäni ekaan 20:een vuoteen. Siinä oli se hyvä puoli, että tuleva mieheni tiesi mitä sai. Sitten ne halut yhtäkkiä tulivatkin - ihan vain olemalla oma itseni kaiken aikaa. Ei näihin juttuihin aina auta vaikka päällään seisoisi. Älytöntä, kun seksistä on tullut muka niin kauhean tärkeää, että menee kaiken edelle. Pitäisi olla haluajille sellainen haluttomuuspilleri.
[/quote]
Siis tarkoitan 40:een vuoteen.
Sun mies ei arvosta sua, kun noin suhtautuu. Tai ei arvosta elämää yleensä. Tyypillisen itsekeskeinen suhtautumistapa.
Oliko tuo vitsi, että pitäis osata näytellä halukasta, vai oletko oikeasti sitä mieltä? Veikkaan, että esittämällä muuta kuin mitä olet tai missä menet ei halut palaudu vaan karkaavat entistä kauemmaksi. Anna ukon erota jos seksi on noin tärkeää.
Mun mielestä on ihan oikeutettua mieheltä haluta että haluaisin. Meillä on seksiä noin kerran kuussa, joskus harvemmin. Minusta olisi ihan reilua jos pystyisin edes näyttelemään, koska välitän miehestäni. Olen tosi surullinen että asiat ovat menneet tällaisiksi. Luulin että osaisin vanheta arvokkaasti ja viisastua, tulla vahvemmaksi ja itsevarmemaksi, mutta olin täysin väärässä. Olen 39 ja edessä ei ole enää mitään muuta kuin rapistumista. Miten joku voi edes ajatella seksiä enää tässä iässä, ihminen on vanhana niin ruma. ao
oo[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 21:38"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 21:26"]Miksi olet oksettava? Kyllä tuo on sellainen ongelma, että se ei todellakaan ole miehen ongelma, eikä ole reilua että hän siitä kärsii vuosikausia, ja sinä et hae ammattiapua itsellesi. [/quote] Mulla on oksettavat raskausarvet mahassa ja sellainen ällöttävä löllö siinä. Alakerta meni pilalle viimeisessä synnytyksessä, en ymmärrä miten kukaan voisi haluta katsoa sinne, oksettaa ajatuskin. Silmäpussit, ryppyjä, löllöä, jopa selluliittia on tullut. Hyi yök oks! ap
[/quote]Vai on olematon itsetuntosi on ongelmasi! No enpä usko, että se on ollut koskaan tuon parempi, mutta olet silti nainut? Vai silmät kiinni pimeässä peiton allako lapset teitte?
Mulla on ylipainoa vielä muutama kilo, 12 kg olen saanut nyt kesän jälkeen pois. Vatsanahka roikkuu kolmen raskauden jälkeen ja tulee roikkumaan aina jos sitä ei kirurgisesti poisteta, on allit, on selluliittia, on laihdutuksen jälkeen entisestäänkin pienentyneet tissit, mutta ai että kun tykkään seksistä mieheni kanssa. Teen aloitteita ainakin yhtä usein kuin mieheni eli ainakin 2-4 kertaa viikossa pistelemme menemään. Aina välillä hoitelen pahimmat panetukseni omin käsinkin. Alapääni on hyvin kelvannut miehelleni kohta jo 20 vuotta, joten se kelpaa mainiosti minullekin.
Lässyn lässyn lää. Ota ihtees niskasta kiinni, tuo on säälittävää
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:09"]
Mun mielestä on ihan oikeutettua mieheltä haluta että haluaisin. Meillä on seksiä noin kerran kuussa, joskus harvemmin. Minusta olisi ihan reilua jos pystyisin edes näyttelemään, koska välitän miehestäni. Olen tosi surullinen että asiat ovat menneet tällaisiksi. Luulin että osaisin vanheta arvokkaasti ja viisastua, tulla vahvemmaksi ja itsevarmemaksi, mutta olin täysin väärässä. Olen 39 ja edessä ei ole enää mitään muuta kuin rapistumista. Miten joku voi edes ajatella seksiä enää tässä iässä, ihminen on vanhana niin ruma. ao
[/quote]Olen nyt 40 vuotiaana parhaimmillani ja en haluaisi olla yhtään nuorempi. Ajattelen seksiä hyvin paljon ja nytkin tässä odottelen, että teinit alkaisivat vähitellen hiippailemaan omiin huoneisiinsa. Ehkä sinä olet vanhana ruma ja ällöttävä, me muut emme ole. :)
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:11"]oo[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 21:38"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 21:26"]Miksi olet oksettava? Kyllä tuo on sellainen ongelma, että se ei todellakaan ole miehen ongelma, eikä ole reilua että hän siitä kärsii vuosikausia, ja sinä et hae ammattiapua itsellesi. [/quote] Mulla on oksettavat raskausarvet mahassa ja sellainen ällöttävä löllö siinä. Alakerta meni pilalle viimeisessä synnytyksessä, en ymmärrä miten kukaan voisi haluta katsoa sinne, oksettaa ajatuskin. Silmäpussit, ryppyjä, löllöä, jopa selluliittia on tullut. Hyi yök oks! ap
[/quote]Vai on olematon itsetuntosi on ongelmasi! No enpä usko, että se on ollut koskaan tuon parempi, mutta olet silti nainut? Vai silmät kiinni pimeässä peiton allako lapset teitte?
Mulla on ylipainoa vielä muutama kilo, 12 kg olen saanut nyt kesän jälkeen pois. Vatsanahka roikkuu kolmen raskauden jälkeen ja tulee roikkumaan aina jos sitä ei kirurgisesti poisteta, on allit, on selluliittia, on laihdutuksen jälkeen entisestäänkin pienentyneet tissit, mutta ai että kun tykkään seksistä mieheni kanssa. Teen aloitteita ainakin yhtä usein kuin mieheni eli ainakin 2-4 kertaa viikossa pistelemme menemään. Aina välillä hoitelen pahimmat panetukseni omin käsinkin. Alapääni on hyvin kelvannut miehelleni kohta jo 20 vuotta, joten se kelpaa mainiosti minullekin.
[/quote]
Ennen olenkin nainut. Silloin kun olin vielä hyvässä kunnossa. Kiva että olet omasta mielestäsi kaunis. Se on ainakin minulle aina ollut seksin lähtökohta. Periaatteessa ollut aivan sama millainen mies, pontti on ollut että tiedän olevani seksikäs ja näen sen. Nyt kun peilistä tai ikkunasta näkyy elähtänyt nelokymppinen, en tosiaan enää tiedä mitä seksistä voisi saada ja miten. Odotin, että olisi tullut se itsensälöytäminen mistä naistenlehdissä kerrotaan, että alkais vaan tykkäämään seksistä eikä siitä miltä se näyttää. Mutta ei viimeisen lapsen jälkeen ole edes tuntunut miltään, paitsi kipeältä. ap
Olet varmasti tarpeeksi seksikäs. Ei miehesikään mikään jumalainen uros ole. Anna palaa. Miehet nauttii siitä että nainen nauttii.
Näyttelemällä ei kyllä ainakaan parane. Paha tilanne tietty tuo.