Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tavallisia asioita häpesit lapsena/teininä?

Vierailija
16.02.2015 |

Minulla esim. Häpesin käydä koulussa/vierailla vessassa! Olin monesti kaverilla kylässä ja pidättelin pissaa ihan viimeiseen pisteeseen asti. Vessaan lopulta uskallettuani kaikki hanat päälle ja toivoin ettei mitään lotinaa kuuluisi... Myös niistäminen oli ylä-asteella hirveää :D 

Samoin kouluruokailu.. hirveä nälkä kurnii, mutta lappaan lautaselle yhden mini perunan, nokareen kastiketta ja salaattia, maitoa ei voinut ottaa, koska se oli myös noloa! Ja syöminen muutenkin hävetti. Ajattelin heti, että jos ihastus näkee minut syömässä niin hän kuvittelee minun olevan lihava.

Perheen mukana oleminen kaupassa. Noloa, koska kuvittelin ihmisten ajattelevan, ettei minulla ole ystäviä! :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppoa isääni, joika toikkaroi pikku kylämme keskustassa humalassa.

Vierailija
2/7 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni

Vierailija
4/7 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas oli Lada ja sen takalasissa 80-lätkä. Harvoin kiihdytettiin siihen nopeuteen, vaan ajeltiin motarillakin max 70km/h siinä traktorikaistalla..näin hiihtoloman aikaan muistuu viel mieleen, et kun lähdettiin Ladalla hiihtoreissulle, kasattiin sukset ym. katolle ja köytettiin juuttinarulla kattotelineisiin, kun suksiboksi olis ollut pihin isän mielestä liian raju satsaus..huhhuh. 

Vierailija
5/7 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 10:44"]Minulla esim. Häpesin käydä koulussa/vierailla vessassa! Olin monesti kaverilla kylässä ja pidättelin pissaa ihan viimeiseen pisteeseen asti. Vessaan lopulta uskallettuani kaikki hanat päälle ja toivoin ettei mitään lotinaa kuuluisi... Myös niistäminen oli ylä-asteella hirveää :D 

Samoin kouluruokailu.. hirveä nälkä kurnii, mutta lappaan lautaselle yhden mini perunan, nokareen kastiketta ja salaattia, maitoa ei voinut ottaa, koska se oli myös noloa! Ja syöminen muutenkin hävetti. Ajattelin heti, että jos ihastus näkee minut syömässä niin hän kuvittelee minun olevan lihava.

Perheen mukana oleminen kaupassa. Noloa, koska kuvittelin ihmisten ajattelevan, ettei minulla ole ystäviä! :D
[/quote]
sama!

Vierailija
6/7 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksiani - oon luonnostaan punapää. Vanhemmat ei suostunu maksamaan kampaamovärjäystä joten kokeilin kotona. Halusin siis epätoivosesti ruskeat hiukset mutta kaikki kaupanvärit käänty mun päässä tummanpunasiksi kun oma väri on niin vahva.

Nykyään oon ihan sinut hiusteni kanssa - eipä oo jokasella vastaantulijalla samanlaisia.

Vierailija
7/7 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 11:00"]

Hiuksiani - oon luonnostaan punapää. Vanhemmat ei suostunu maksamaan kampaamovärjäystä joten kokeilin kotona. Halusin siis epätoivosesti ruskeat hiukset mutta kaikki kaupanvärit käänty mun päässä tummanpunasiksi kun oma väri on niin vahva. Nykyään oon ihan sinut hiusteni kanssa - eipä oo jokasella vastaantulijalla samanlaisia.

[/quote]

Ottaa sydämmestä! Itse olen värjännyt monet vuodet blondeista hiuksistani punaisia... t. Kateellinen Ap.