tänään tulee Avalta Black Swan
Aiotteko katsoa? Itse haluaisin, mutta mies on poissa kotoa niin enpä tiedä uskallanko. Olen kyllä kyseisen elokuvan joskus nähnyt, mutta mutta...
Kommentit (89)
On jäänyt mieleen kummittelemaan jotkut kohtaukset siitä. :D Ehkä mä sit katson! -Av
Täytynee katsoa, löytyy kyllä omasta hyllystäkin ja tuijotettu monta kertaa. Balettia rakastan, joten katson sen taas uudestaan <3
En ymmärrä hypetystä, ei ollut jännä, pelottava eikä edes hyvä.
Tylsä mielestäni...
Omituinen leffa. Hyvällä ja pahalla tavalla.
Olihan se Portman aivan ilmiömäisen hyvä. Mä ymmärrän hypetyksen oikein hyvin.
Ei pelottava, mutta jotenkin ahdistava ajoittain.
Hyvä kun ilmoitit, olen halunnutkin nähdä sen. On sen verran hypetetty.
Miten nuo balettikohtaukset on tehty? Tanssivatko itse, ei kai sentään..
Aloitin katsomaan. Mikä tässä on pelottavaa, tai millaista pelottavaa? En tykkää katsoa pelottavia elokuvia joten mieti. Jatkanko katsomista.
Aihepiirinä baletti... Kuulostaa sen verran tylsältä että jätän katsomatta. Myöskään pääosan esittäjä ei kuulu suosikkeihin. Toivottavasti en nyt torppaa ennakkokäsitysteni perusteella hyvää elokuvaa, ei voi tietää.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 21:17"]
Miten nuo balettikohtaukset on tehty? Tanssivatko itse, ei kai sentään..
[/quote]
Portman oli ainakin melkein vuoden opetellut balettia tota leffaa varten, mutten kyllä usko että ihan kaikkea olisi itse tanssinut..
Noh, ei kai pelottavaa. Ahdistavaa lähinnä tuo elokuvan tunnelma kun kertoo mielenterveysongelmasta. -Av
en usko et kaikkee tanssivat ite? olipa muute jotenki inhan näkönen toi päähenkilön äiti tossa
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 21:19"]
Aihepiirinä baletti... Kuulostaa sen verran tylsältä että jätän katsomatta. Myöskään pääosan esittäjä ei kuulu suosikkeihin. Toivottavasti en nyt torppaa ennakkokäsitysteni perusteella hyvää elokuvaa, ei voi tietää.
[/quote]
Jep, et tule ikinä tietämään jos et katso. Minäkin luulin, että Million Dollar Babyn aihepiiri on nyrkkeily ja melkein jätin katsomatta. Ei siitä mitään suosikkileffaa tullut, mutta onneksi en torpannut ennakkoluuloni takia. Tuskin Black Swan ketään täysin kylmäksi jättää ja baletti ei varsinaisesti ole se elokuvan pointti.
Todella hieno elokuva. Olen nähnyt monesti mutta en silti kyllästy. Eikä ole niin pelottava että siihen miestä rinnalle tarvitsisi ;)