Seksuaalisessa mielessä epäkiinnostavan miehen tapailu?
Hän olisi kaverina ihan mukavaa seuraa, mutta ilmeisesti mies haluaisi jotain enemmän ja vähän niinkuin koettaa hivuttaa tuttavuutta läheisemmäksi ja fyysisemmäksi. Pidän hänestä ihmisenä, mutten tunne minkäänlaista fyysistä/seksuaalista kiinnostusta itse. Hän on käytännössä ainoa kaverini, eikä parisuhteen löytäminen ole minulle lainkaan helppoa (olen hoikka jne., mutta sosiaaliset taitoni ovat surkeat ja olen kotona viihtyvä hissukka). En haluaisi pahoittaa hänen mieltään myöskään. Mikä avuksi?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla oikeesti lepso.
Perustelisitko? Ai siksi, kun harvoin kiinnostun miehistä ja olen niin hukassa parinvalinnan ja kaveruussuhteiden kanssa?
T. Ap
Toi on ihan asiallinen kommentti. Kannattaa tarkistaa oma seksuaalinen suuntautuminen josko sieltä löytyisi selitystä omalle irrationaaliselle käyttäytymiselle.
On asiallinen kommentti, mutta voisiko joku vääntää rautalangasta, miten se liittyisi käyttäytymiseeni? Kun siis en itse näe tilannetta ulkopuolisen silmin.
T. Ap
Löydät miehessä aina jonkun vian, kun et oikeasti ole heistä kiinnostunut. Ehkä et naisistakaan, mutta kannattanee kokeilla. Saatat yllättyä.
Rikot itsesi. Tyytymissuhteessa joudut pelaamaan voiteilla ja peittämään silmät. Mielesi tulee murtumaan jossain vaiheessa.
Kyllä seksuaalinen viehättyminen on yksi parisuhteen kulmakivistä. Muutoin joutuu heti kättelyssä lähtemään vieraisiin.
Itse tutustuin ei niin viehettävään mieheen joka joi kaljaa muutaman ja oli luottotiedoton. Valitettavasti sellaisen kanssa ei ole tulevaisuutta kanssani, kun olisimme käyttäneet rahaa eri tavalla. Lisäksi en syttynyt hänestä muutoinkaan koko aikana. Päästin hänet menemään.
Olet kuin kuka hyvänsä vaimo muutaman vuoden kuluttua. Kipinä on hiipunut ja vain miehen antama turva kiinnostaa. Hanki "jannamies" ja hankkiudu raskaaksi, sitten voit tukeutua nykyiseen kumppaniisi uudella motivaatiolla. Lopun elämän voit kokea olevasi pahin petturi maan päällä ja ylpeä siitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano sille, että haluat olla vaan kaveri.
Edellinen vastaava katkaisi välit sitten kokonaan. :( Sitä ennen painosti tapailemaan useammin suunnilleen joka viikonloppu (mitään fyysistä ei edes ollut, halausta enempää ainakaan).
T. Ap
Tunnut omaavan hiukan narsistisia piirteitä. Tai ainakin kohtelet muita ihmisiä objekteina joiden tehtävä on tuottaa sinulle hyvää oloa ja joiden tunteilla prosessissa ei ole sinulle merkitystä (muuten kuin että halut heidän palvovan sinua)
Se edellinen oli sitä mieltä, että minun olisi pitänyt alkaa järjestellä töitäni ja alkaa tehdä vähemmän töitä, että olisin ehtinyt viettää aikaa enemmän hänen kanssaan. Onko sellainen reilua? Mulle ois kelvannut chattaily tai puhelinsoitotkin; ei olisi tarvinnut koko ajan livenä edes nähdä.
T. Ap
Miksi suostuit tapaamaan tätä miestä silloinkin, kun et itse halunnut? Hyvin vaarallista käytöstä.
Onko ap:lle nyt selvinnyt, miten pitää toimia?