Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksuaalisessa mielessä epäkiinnostavan miehen tapailu?

Vierailija
09.11.2021 |

Hän olisi kaverina ihan mukavaa seuraa, mutta ilmeisesti mies haluaisi jotain enemmän ja vähän niinkuin koettaa hivuttaa tuttavuutta läheisemmäksi ja fyysisemmäksi. Pidän hänestä ihmisenä, mutten tunne minkäänlaista fyysistä/seksuaalista kiinnostusta itse. Hän on käytännössä ainoa kaverini, eikä parisuhteen löytäminen ole minulle lainkaan helppoa (olen hoikka jne., mutta sosiaaliset taitoni ovat surkeat ja olen kotona viihtyvä hissukka). En haluaisi pahoittaa hänen mieltään myöskään. Mikä avuksi?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano sille, että haluat olla vaan kaveri.

Edellinen vastaava katkaisi välit sitten kokonaan. :( Sitä ennen painosti tapailemaan useammin suunnilleen joka viikonloppu (mitään fyysistä ei edes ollut, halausta enempää ainakaan).

T. Ap

Se on paras ratkaisu silloin kun toinen on ihastunut ja toinen ei.

Vierailija
42/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellinen vastaava katkaisi välit sitten kokonaan. :( Sitä ennen painosti tapailemaan useammin suunnilleen joka viikonloppu (mitään fyysistä ei edes ollut, halausta enempää ainakaan).

T. Ap

Se mies olisi halunnut parisuhteen kyllä. Mutta kun näimme, hän näytti vakavaa naamaa, meillä ei synkannut juurikaan ja välillä meni kiistelyksi siitä, näemmekö riittävän usein. Ei hän varmaan ymmärtänyt, että se negatiivinen ja vaativa asenne karkoitti minua entisestään. Jos hän ois ollut rento ja iloinen (ja olisi lisäksi laihduttanut noin 10 kg painoa pois), niin olisin ajan myötä ehkä saattanut kiinnostuakin.

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Se mies olisi halunnut parisuhteen kyllä. Mutta kun näimme, hän näytti vakavaa naamaa, meillä ei synkannut juurikaan ja välillä meni kiistelyksi siitä, näemmekö riittävän usein. Ei hän varmaan ymmärtänyt, että se negatiivinen ja vaativa asenne karkoitti minua entisestään. Jos hän ois ollut rento ja iloinen (ja olisi lisäksi laihduttanut noin 10 kg painoa pois), niin olisin ajan myötä ehkä saattanut kiinnostuakin.

T. Ap

Ja sinä olet pahoillasi, että hän katkaisi välit... öööh... miksi?

Kuulostaa siltä, että et arvosta itseäsi pätkääkään, kun tyydyt viettämään aikaa tuollaisessa seurassa. Sinun täytyy ensin oppia kunnioittamaan ja rakastamaan itseäsi. Ennen sitä et itsekään pysty antamaan mitään ystävyyteen tai parisuhteeseen.

Ja unohda ne komeat, karismaattiset supliikkityypit. Eivät kuulosta ollenkaan sopivilta sinulle. Löydät varmasti mielenkiintoisia ja hyviä ystäviä, miehiä ja naisia, kun opit arvostamaan itseäsi ensin. Tsemppiä!

Vierailija
44/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee miehelle palvelus ja lopeta leikkiminen.

Vierailija
45/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis pitäisi vain väkisin ruveta parisuhteeseen ja kaveri ei saisi enää olla?

Vierailija
46/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Ei siitä varmaan tule mitään jos et ole ihastunut häneen sillai.

En ole yhtään. Periaatteessa saattaisin vähän ihastua myöhemmin, mutta hän on just sellaisen tyylinen, ettei minussa herää mitään ihmeellisiä viboja. En pidä liian varovaisesta tyylistä miehissä muutenkaan; toisaalta sellainen jotenkin peitelty himoitseva katse on myös turn-off. Toisaalta ne kiinnostavat ovatkin sitten aina varattuja, kun he kiinnostavat itsevarmuudessaan kaikkia muitakin, eivätkä kauan viihdy sinkkuina.

Miksi et saa suutasi auki ja ole rehellinen? Sen sijaan treffaat ja annat ymmärtää muuta ja leikit miehen tunteilla.

T. Ap

Miksi haluaisit kaveruuden, jossa sinuun luodaan "peiteltyjä himoitsevia katseita"? Eikö tuo nyt ole selvää, että mies haluaa muuta kuin kaveruutta. Mikset kerro hänelle suoraan, ettei sytytä. Etsi ystäviä muualta kuin treffipalstoilta.

Hän on alun perin kaverini / tutuntuttuni muuten. En halua todella mitään himoitsevia katseita. Vaikka tykkäänkin ihmisestä, niistä tulee melkein myötähäpeä lähinnä.

T. Ap

Vierailija
47/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis pitäisi vain väkisin ruveta parisuhteeseen ja kaveri ei saisi enää olla?

Jos mies haluaa tapailla sen jälkeen kun sanot ettet ikimaailmassa kiinnostu hänestä parisuhdemielessä, niin se on hänelle ok. Aika pienelle osalle on, jos ja kun asia väännetään rautalangasta eikä kierrellä tai kaarrella.

Vierailija
48/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Ei tule pidemmän päälle onnistumaan.

Mies53v

Vierailija
49/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haloo, suurinosa miehestä ei ole hakemassa naisesta mitään juttu- ja kahvittelukaveria.

Sun täytyy etsiä ystävä jostain muualta, on todella itsekästä roikottaa toista tuollaisessa kuviossa.

Vierailija
50/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

T. Ap

En yhtään ihmettele että olet sinkku. Itse huseeraat sellaisten tyyppien kanssa, jotka eivät millään tavoin ole sinulle mieluisia. Ja sitten ihmettelet kun ne ei halua olla sinun kanssa kavereita. Uskomatonta.

Vierailija
51/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

T. Ap

En yhtään ihmettele että olet sinkku. Itse huseeraat sellaisten tyyppien kanssa, jotka eivät millään tavoin ole sinulle mieluisia. Ja sitten ihmettelet kun ne ei halua olla sinun kanssa kavereita. Uskomatonta.

Nojoo. Näiden kahvittelukavereiden kanssa olen kaveerannut jopa monta kuukautta putkeen, ilman sinänsä mitään fyysistä. Samalla toivoin löytäväni oikeasti kumppanin ja kavereitakin, muttei ole oikein energiaa sellaisen unelmien kumppanin etsimiseen, eikä toisaalta kavereittenkaan etsimiseen. Vaikea tilanne, kun kaverimielessä heistä pidin kuitenkin.

T. Ap

Vierailija
52/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kerta toisensa jälkeen työntänyt luotasi pois turvallisen kiintymyssuhteen omaavia miehiä. Sinua vetää puoleen pahat pojat jotka eivät päästä sua lähelle ja tämä on sulle turvallisempaa kuin aito läheisyys.

Sun tarttis oppia rakastamaan itseäsi ja selvittämään sitä minkä takia koet vetoa varattuihin ja ns. itsevarmoihin miehiin (= yksisarvisiin). Syy löytyy ilman muuta lapsuudestasi ja sekä isä- ja äitisuhteista joiden aiheuttamiin haavoihin haet nyt puuttuvaa avainta, mutta täysin tiedostamattomasti ja aivan varmasti tuloksetta.

Vierailija
53/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

T. Ap

Miten ratkaisisit tilanteeni? Pitäiskö mun etsiä ihan vakavissani miesystävää ja mennä palstoille ja laittaa itseni likoon ja ottaa riskejä? Ja etsiä samanhenkisiä naispuolisia kavereita (tosin mistä)?

T. Ap

Vierailija
54/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla oikeesti lepso.

Vierailija
55/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse jotenkin onnistun aina löytämään ja kohtaamaan naisia, jotka haluavat olla vain kavreitani tai ystäviäni. Eli niin kuin sanotaan pääsen (tai päädyn) aina parhaimmassakin tapauksessa friendzonelle.

Ei tässä mitään olen erinomaien iloinen ja hyvilläni jokaisesta naispuolisesta kaveristani ja ystävsätäni, eikä heistä kukaan edusta minulle potentiaalista seksikumppania, ei ainakaan enää sen jälkeen kun on käynyt selväski, että olemme "vain" kavereita tai joidenkin heistä kanssa ystäviä.

Toisinaan sitä kutenkin haluaisi ja toivosi jollain lailla enemmän. Koska esimerkiksi seksi kuuluu minusta parisuhteeseen. En ole itse valmis ja halukas mihinkään enemmän ja vähemmän mutkikkaisiin säätöihin. 

Tiedän kyllä erinomaisen hyvin, että jotkut omaavat sellaisiakin suhteita, että yhteistä ei ole välttämättä mitään muuta kuin seksi tosien kanssa. Tai onnistuvat rakentamaan sex with benefits suhteen tms "säädön" mutta itsestäni ei tällaiseen ole.

Tai en ainakaan toistaiseksi ole kohdannut ketään, jonka kanssa tällainen suhde olisi molempien kannalta luontevasti ja mutkattomasti muodostettavissa välillimme.

Hieman ikävää tai ehkä paremmin hämmentävää on ollut kun joitain kertoja ulkopuolisilta utelita tai vihjailuja, että olenko mahd. homoseksuaali kun vietän tai olen viettänyt aikani eritavoin nais(t)en kanssa mutta kukaan ei muista minun olleeni parisuhteessa, oikeastaan kenenkään kanssa. 

Meillä on sama ongelma ja tämä on itselläkin toistunut huolestuttavan usein, että nainen ei tunne kipinää.

Itse vähän ihmettelen sitä koska mulla se kipinä riippuu naisen kropasta. Hoikkien kanssa on kyllä kipinää mutta ylipainoisten kanssa ei ja yleensä se menee juuri niin että ne ylipainoiset kokevat mun kanssa kipinää jos vaikka päätynyt sokkotreffeille.

Kai se on jonkinlainen biologinen ohjelmointi naisissa että voivat tuntea kipinää vain kovien ja jännien miesten kanssa.

Juurihan sanoit, että osa naisista (ylipainoiset) tuntee kipinää sinun kanssasi. Eli miten se asia nyt siis on?

Vierailija
56/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Tunnut omaavan hiukan narsistisia piirteitä. Tai ainakin kohtelet muita ihmisiä objekteina joiden tehtävä on tuottaa sinulle hyvää oloa ja joiden tunteilla prosessissa ei ole sinulle merkitystä (muuten kuin että halut heidän palvovan sinua)

Juuri niin! "Ollaanko kavereita?" Just...

Vierailija
57/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Ei siitä varmaan tule mitään jos et ole ihastunut häneen sillai.

Moi  m o d e ,  keskity sinä vaan siihen  s * n s u u r i i n .

Vierailija
58/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustelisitko? Ai siksi, kun harvoin kiinnostun miehistä ja olen niin hukassa parinvalinnan ja kaveruussuhteiden kanssa?

T. Ap

Vierailija
59/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustelisitko? Ai siksi, kun harvoin kiinnostun miehistä ja olen niin hukassa parinvalinnan ja kaveruussuhteiden kanssa?

T. Ap

Toi on ihan asiallinen kommentti. Kannattaa tarkistaa oma seksuaalinen suuntautuminen josko sieltä löytyisi selitystä omalle irrationaaliselle käyttäytymiselle.

Vierailija
60/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Toi on ihan asiallinen kommentti. Kannattaa tarkistaa oma seksuaalinen suuntautuminen josko sieltä löytyisi selitystä omalle irrationaaliselle käyttäytymiselle.

On asiallinen kommentti, mutta voisiko joku vääntää rautalangasta, miten se liittyisi käyttäytymiseeni? Kun siis en itse näe tilannetta ulkopuolisen silmin.

T. Ap