Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksuaalisessa mielessä epäkiinnostavan miehen tapailu?

Vierailija
09.11.2021 |

Hän olisi kaverina ihan mukavaa seuraa, mutta ilmeisesti mies haluaisi jotain enemmän ja vähän niinkuin koettaa hivuttaa tuttavuutta läheisemmäksi ja fyysisemmäksi. Pidän hänestä ihmisenä, mutten tunne minkäänlaista fyysistä/seksuaalista kiinnostusta itse. Hän on käytännössä ainoa kaverini, eikä parisuhteen löytäminen ole minulle lainkaan helppoa (olen hoikka jne., mutta sosiaaliset taitoni ovat surkeat ja olen kotona viihtyvä hissukka). En haluaisi pahoittaa hänen mieltään myöskään. Mikä avuksi?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jotenkin onnistun aina löytämään ja kohtaamaan naisia, jotka haluavat olla vain kavreitani tai ystäviäni. Eli niin kuin sanotaan pääsen (tai päädyn) aina parhaimmassakin tapauksessa friendzonelle.

Ei tässä mitään olen erinomaien iloinen ja hyvilläni jokaisesta naispuolisesta kaveristani ja ystävsätäni, eikä heistä kukaan edusta minulle potentiaalista seksikumppania, ei ainakaan enää sen jälkeen kun on käynyt selväski, että olemme "vain" kavereita tai joidenkin heistä kanssa ystäviä.

Toisinaan sitä kutenkin haluaisi ja toivosi jollain lailla enemmän. Koska esimerkiksi seksi kuuluu minusta parisuhteeseen. En ole itse valmis ja halukas mihinkään enemmän ja vähemmän mutkikkaisiin säätöihin. 

Tiedän kyllä erinomaisen hyvin, että jotkut omaavat sellaisiakin suhteita, että yhteistä ei ole välttämättä mitään muuta kuin seksi tosien kanssa. Tai onnistuvat rakentamaan sex with benefits suhteen tms "säädön" mutta itsestäni ei tällaiseen ole.

Tai en ainakaan toistaiseksi ole kohdannut ketään, jonka kanssa tällainen suhde olisi molempien kannalta luontevasti ja mutkattomasti muodostettavissa välillimme.

Hieman ikävää tai ehkä paremmin hämmentävää on ollut kun joitain kertoja ulkopuolisilta utelita tai vihjailuja, että olenko mahd. homoseksuaali kun vietän tai olen viettänyt aikani eritavoin nais(t)en kanssa mutta kukaan ei muista minun olleeni parisuhteessa, oikeastaan kenenkään kanssa. 

Meillä on sama ongelma ja tämä on itselläkin toistunut huolestuttavan usein, että nainen ei tunne kipinää.

Itse vähän ihmettelen sitä koska mulla se kipinä riippuu naisen kropasta. Hoikkien kanssa on kyllä kipinää mutta ylipainoisten kanssa ei ja yleensä se menee juuri niin että ne ylipainoiset kokevat mun kanssa kipinää jos vaikka päätynyt sokkotreffeille.

Kai se on jonkinlainen biologinen ohjelmointi naisissa että voivat tuntea kipinää vain kovien ja jännien miesten kanssa.

Vierailija
22/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua, miksi haluat käydä kahvilla epäviehättävän miehen kanssa.

Sen huomaa oitis, onko toinen seksuaalisesti kiinnostava vai ei ja jos ei, mitä ihmeen vallantunnetta moinen sinussa tyydyttää?

En vain ymmärrä.

Mä häpeäisin tuollaisessa tilanteessa, mies mulkoilee kuin spanieli muna pystyssä ja tiedän, etten häntä halua enkä ota edes säälistä. Noloa.

Sanoinkin tuossa aiemmin, että mulla ei oikeastaan ole muita oikean elämän kavereita lainkaan (ainakaan sellaisia, joita voisin nähdä livenä useammin kuin kerran vuodessa) ja lisäksi parisuhteen löytäminen on minulle hankalaa (=pitäisi laittaa joku treffi-ilmoitus tai mennä Tinderiin ja alkaa sitä kautta etsiskellä - en vain jaksa sellaista).

Tavallaan kyseinen mies ratkaisisi sekä kaverin puutteen että kumppanin puutteen paitsi että pitäisi opetella todella hyväksi näyttelijäksi, että kykenisin mihinkään fyysiseen hänen kanssaan. Ei ole kyse vallantunteesta, vaan siitä, että viihdyn hänen seurassaan, mutta vain kaverina.

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joskus kysyin aloituksessa, että onko normaalia, että 10-vuotiaalla kasvaa häpykarvoja. Siihen sanottiin, ettei aihe kuulu aihe vapaa-palstalle, joten eiköhän tämäkin seksuaalivetoisuus-aloitus kuuluisi seksi-osioon, joten siirrettäkööt sinne.

Vierailija
24/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No elätkö selibaatissa noin muutoin kun kuulostaa, ettei sinulla pahemmin mieskontakteja muutoinkaan ole?

Vierailija
25/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy FWB-suhteeseen. Siinä molemmat höytyvät kun sinä saat kaverin ja mies pääsee pöksyihisi.

Vierailija
26/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa. Olen ollut niin kuin sinä ap ja älä lähde sille tielle. Luulin itsekin että jostain syystä tulen toimeen paremmin miesten kanssa, mutta se on vain valhe johon alkaa itsekin uskomaan. Ei et tule paremmin toimeen miesten kanssa kaverimielessä. Miehet ymmärtävät oikkujasi ja huonoja sosiaalisia taitojasi paremmin koska ovat kiinnostuneita sinusta. Siksi lähestyt mieluummin miehiä kaverimielessä koska se on helpompaa, mutta valitettvasti vääristä syistä. Näistä miehistä et tule koskaan saamaan haluamaasi kaveriasi unohtamatta sitä miten väärin on johtaa toista harhaan oman yksinäisyyden takia.

Jos lähdet suhteeseen jossa mies ei kiinnosta sinua seksuaalisessa mielessä (niin kuin itse tein) yksinäisyydestä päästäksesi niin se ei tule päättymään hyvin. Lisäksi se on erittäin itsekästä ja vie toiselta mahdollisuuden kohdata ihminen joka voisi hänestä pitää myös siinä mielessä.

Lähde harjoittelemaan sosiaalisia taitojasi myös naisten kanssa äläkä tuudittaudu fantasiaan että jostai syystä vain juuri miehet tajuavat sinua. Tiedät itsekin ettei se ole totta kun vain yrität avartaa sosiaalisia kokemuksiasi.

Vierailija
27/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä oikeita kavereita tuolla tavoin saa. Roikotat miestä turhaan ja hän luultavasti vain katkeroituu tuosta.

Vierailija
28/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No elätkö selibaatissa noin muutoin kun kuulostaa, ettei sinulla pahemmin mieskontakteja muutoinkaan ole?

Elän kyllä. Ei ole muitakaan mieskontakteja ja sitten kun harvoin kaverina jonkun tapaan, niin kaverimielessä kiva mies kiinnostuu. Parisuhdemielessä kiinnostavia miehiä en ole kohdannut moneen vuoteen ja omat exänikään eivät enää halua ottaa minua takaisin.

T. Ap

Vierailija
29/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä viinaa pää täyteen niin kriteerit laskee.

Vierailija
30/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heippa. Olen ollut niin kuin sinä ap ja älä lähde sille tielle. Luulin itsekin että jostain syystä tulen toimeen paremmin miesten kanssa, mutta se on vain valhe johon alkaa itsekin uskomaan. Ei et tule paremmin toimeen miesten kanssa kaverimielessä. Miehet ymmärtävät oikkujasi ja huonoja sosiaalisia taitojasi paremmin koska ovat kiinnostuneita sinusta. Siksi lähestyt mieluummin miehiä kaverimielessä koska se on helpompaa, mutta valitettvasti vääristä syistä. Näistä miehistä et tule koskaan saamaan haluamaasi kaveriasi unohtamatta sitä miten väärin on johtaa toista harhaan oman yksinäisyyden takia.

Jos lähdet suhteeseen jossa mies ei kiinnosta sinua seksuaalisessa mielessä (niin kuin itse tein) yksinäisyydestä päästäksesi niin se ei tule päättymään hyvin. Lisäksi se on erittäin itsekästä ja vie toiselta mahdollisuuden kohdata ihminen joka voisi hänestä pitää myös siinä mielessä.

Lähde harjoittelemaan sosiaalisia taitojasi myös naisten kanssa äläkä tuudittaudu fantasiaan että jostai syystä vain juuri miehet tajuavat sinua. Tiedät itsekin ettei se ole totta kun vain yrität avartaa sosiaalisia kokemuksiasi.

Viisas viesti 👍

Vierailija
31/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryhdy FWB-suhteeseen. Siinä molemmat höytyvät kun sinä saat kaverin ja mies pääsee pöksyihisi.

Harmillista ois se, että en ole kiinnostunut hänestä "siinä mielessä" lainkaan. Ajatus seksistä tuntuisi vastenmieliseltä, jos toinen ei kiinnosta punaisen puupennin vertaa seksuaalisessa mielessä. Hän voisi olla melkein kuin vaikka joku kiva sukulaismies - yhtä väärältä ja oudolta tuntuisi seksi hänen kanssaan.

T. Ap

Vierailija
32/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikken olekaan koskaan vetänyt päätä täyteen, niin se ois ainoa keino kyetä seksiin hänen kanssaan.

T. Ap

Vierailija
33/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano sille, että haluat olla vaan kaveri.

Edellinen vastaava katkaisi välit sitten kokonaan. :( Sitä ennen painosti tapailemaan useammin suunnilleen joka viikonloppu (mitään fyysistä ei edes ollut, halausta enempää ainakaan).

T. Ap

Sinulla on tasan kolme vaihtoehtoa.

1. Tavalla tai toisella lähdet itsekin tietoisesti viemään suhdettanne seurustelun suuntaan. (Tämä nähtävästi on poissa laskuista)

2. Kerrot että haluat olla vain kaveri. Mies lähtee lähes varmasti menemään, tai jos on epätoivoinen, yrittää hengata kanssasi ja kääntää mieltäsi. Joissakin ääritapauksissa, jos ihastuminen ei ole edennyt pitkälle, ja mies ei ole epätoivoinen, hän saattaa tyytyä kaveriksi sinulle.

2. Et tee mitään. Lakaiset asian maton alle ja teeskentelet, että kaikki on ok. Meinaatko oikeasti, että tämä olisi jotenkin hyvä väylä? Että mies sijoittaa enemmän aikaansa ja energiaansa sinun iskemiseesi ja fantasiointiin. Ja että sinulle on täysin ok, kun tilanteet muuttuvat aina vain kiusallisemmiksi?

Eli jos ei vielä käynyt selväksi sinulle, niin vaihtoehto 3 on huonoin. Itse sitten valitset 1 ja 2 väliltä mitä teet.

Vierailija
34/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiteuvo se jaksaa pysyä joka ketjussa yhden ja ainoan aiheen perässä. Sulle riittää ne prnosaitit usko jo.

Vierailija
35/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi etkä saa roikottaa miestä elämässäsi omien kaverien puutteen vuoksi.

Olet itsekäs ja tosiaan et tajua ottaa miehen tilannetta huomioon.

Sitä nopeammin sanot miehelle että haluat olla vain kaveri mitä enemmän mies näyttää olevan kiinnostunut sinusta muussa mielessä.

Ei ole miehen syy ja asia paikata sinun huonoja sosiaalisia taitojasi ja ystävien puutetta.

Mies voi päättää jatkaako kaverina vai etsiikö oikean naisystävän. Se on sinun sallittava ja otettava päätös vastaan.

Millainen kaveruus tai ystävyys se jatkossa edes olisi joka perustuu sinun valheellesi?

Vierailija
36/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikken olekaan koskaan vetänyt päätä täyteen, niin se ois ainoa keino kyetä seksiin hänen kanssaan.

T. Ap

Sitä suuremmalla syyllä kannattaa kertoa hänelle asioiden laita suoraan.

Vierailija
37/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sua kiinnostavat pelkät varatut miehet, niin ongelmasi ovat muualla kuin niissä miehissä. Kaverini tapailee aina pelkästään varattuja miehiä. Silloin, kun hän oli 19 v, ajattelin että se meni nuoruuden piikkiin. Nyt kun hän on 34 v ja edelleen sama meininki jatkuu, niin se on kuule niin, että hänellä on sitoutumiskammo sekä muita henkisiä ongelmia mm. itsetunnon kanssa.

Vierailija
38/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sua kiinnostavat pelkät varatut miehet, niin ongelmasi ovat muualla kuin niissä miehissä. Kaverini tapailee aina pelkästään varattuja miehiä. Silloin, kun hän oli 19 v, ajattelin että se meni nuoruuden piikkiin. Nyt kun hän on 34 v ja edelleen sama meininki jatkuu, niin se on kuule niin, että hänellä on sitoutumiskammo sekä muita henkisiä ongelmia mm. itsetunnon kanssa.

Ei kiinnosta varatut miehet ja tämä kaverini on sinkku. Exänikin ovat sinkkuja.

T. Ap

Vierailija
39/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta varatut miehet ja tämä kaverini on sinkku. Exänikin ovat sinkkuja.

T. Ap

Jatkan: siis ne kiinnostavan oloiset ja hauskat sekä itsevarmat, komeat supliikkityypit (joita en kohtaa edes kerran vuodessa) ovat yleensä varattuja, mutta en ole heihin tutustunut ensivaikutelmaa enempää.

T. Ap

Vierailija
40/66 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jotenkin onnistun aina löytämään ja kohtaamaan naisia, jotka haluavat olla vain kavreitani tai ystäviäni. Eli niin kuin sanotaan pääsen (tai päädyn) aina parhaimmassakin tapauksessa friendzonelle.

Ei tässä mitään olen erinomaien iloinen ja hyvilläni jokaisesta naispuolisesta kaveristani ja ystävsätäni, eikä heistä kukaan edusta minulle potentiaalista seksikumppania, ei ainakaan enää sen jälkeen kun on käynyt selväski, että olemme "vain" kavereita tai joidenkin heistä kanssa ystäviä.

Toisinaan sitä kutenkin haluaisi ja toivosi jollain lailla enemmän. Koska esimerkiksi seksi kuuluu minusta parisuhteeseen. En ole itse valmis ja halukas mihinkään enemmän ja vähemmän mutkikkaisiin säätöihin. 

Tiedän kyllä erinomaisen hyvin, että jotkut omaavat sellaisiakin suhteita, että yhteistä ei ole välttämättä mitään muuta kuin seksi tosien kanssa. Tai onnistuvat rakentamaan sex with benefits suhteen tms "säädön" mutta itsestäni ei tällaiseen ole.

Tai en ainakaan toistaiseksi ole kohdannut ketään, jonka kanssa tällainen suhde olisi molempien kannalta luontevasti ja mutkattomasti muodostettavissa välillimme.

Hieman ikävää tai ehkä paremmin hämmentävää on ollut kun joitain kertoja ulkopuolisilta utelita tai vihjailuja, että olenko mahd. homoseksuaali kun vietän tai olen viettänyt aikani eritavoin nais(t)en kanssa mutta kukaan ei muista minun olleeni parisuhteessa, oikeastaan kenenkään kanssa. 

Lukuunottamatta kahta tapausta koko elinaikanani sama juttu. No, ei sillä, yleensä ihmiset ajattelevat vain, että olen armoton panomies kun koko ajan on uusi nainen mukana