Nainen! Muistele ihastuksiasi ja tule vastaamaan
Kun olet ollut kovin ihastunut, ovatko nämä miehet olleet meneviä, sosiaalisia ja sellaisia, joilla on paljon kavereita?
Kysyn tätä, kun eksyin lukemaan erästä keskustelua täällä ja yksi hyvin tykätty kommentti siinä oli sellainen, jossa nainen kirjoitti, että aina kun hän on ollut ihastunut, on mies ollut juuri tuollainen menevä, sosiaalinen, jolla paljon kavereita.
Itse allekirjoitan tämän. Minulla on aivan sama kokemus.
Kommentit (9)
Eivät ole. Tosin olen itse erittäin introvertti enkä tahtoisi ekstroverttiä miestä.
Normisosiaalisia eli on ollut kavereita, menoja, verkostoja, mutta ei he mitään super-extroverttejä ole olleet. Mikä voi johtua siitä, että itse olen ambivertti enemmän intron suuntaan eli en kestäisi ihmistä, joka haluaa koko ajan hengailla isommalla porukalla.
Viimeisin ihastukseni on ottanut mut ain huomioon, kiinnostunut videopeleistä kuten minä ja meillä on muutenkin hauskaa yhdessä. Ulkonäkö on plussaa.
Ei. Minua kiinnostaa enemmän sellainen jolla ei ole kovin vilkas sosiaalinen elämä.
Kavereita kyllä, harrastuksia ja mielenkiinnonkohteita kyllä, mutta ei mikään seurueen keskipisteenä oleva.
Mun kaikilla ihastuksilla on ollu ihan hirveen kokonen meisseli. Siitä tykkään ja lumoudun.
Mitä minä niillä miehen kavereilla tekisin? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Mitä minä niillä miehen kavereilla tekisin? 🤔
Bänksien jälkeen kävisit tietty läpi ne, jos joku olisi parempi.
Sosiaalisia introverttejä. Puheliaita mutta enimmäkseen asiaa. Viihtyy omissa piireissä enemmän kuin kaikkien kanssa.