Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Muistele ihastuksiasi ja tule vastaamaan

Vierailija
09.11.2021 |

Kun olet ollut kovin ihastunut, ovatko nämä miehet olleet meneviä, sosiaalisia ja sellaisia, joilla on paljon kavereita?

Kysyn tätä, kun eksyin lukemaan erästä keskustelua täällä ja yksi hyvin tykätty kommentti siinä oli sellainen, jossa nainen kirjoitti, että aina kun hän on ollut ihastunut, on mies ollut juuri tuollainen menevä, sosiaalinen, jolla paljon kavereita.

Itse allekirjoitan tämän. Minulla on aivan sama kokemus.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisia introverttejä. Puheliaita mutta enimmäkseen asiaa. Viihtyy omissa piireissä enemmän kuin kaikkien kanssa.

Vierailija
2/9 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole. Tosin olen itse erittäin introvertti enkä tahtoisi ekstroverttiä miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normisosiaalisia eli on ollut kavereita, menoja, verkostoja, mutta ei he mitään super-extroverttejä ole olleet. Mikä voi johtua siitä, että itse olen ambivertti enemmän intron suuntaan eli en kestäisi ihmistä, joka haluaa koko ajan hengailla isommalla porukalla.

Vierailija
4/9 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin ihastukseni on ottanut mut ain huomioon, kiinnostunut videopeleistä kuten minä ja meillä on muutenkin hauskaa yhdessä. Ulkonäkö on plussaa.

Vierailija
5/9 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Minua kiinnostaa enemmän sellainen jolla ei ole kovin vilkas sosiaalinen elämä.

Vierailija
6/9 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereita kyllä, harrastuksia ja mielenkiinnonkohteita kyllä, mutta ei mikään seurueen keskipisteenä oleva.

Vierailija
7/9 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaikilla ihastuksilla on ollu ihan hirveen kokonen meisseli. Siitä tykkään ja lumoudun.

Vierailija
8/9 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minä niillä miehen kavereilla tekisin? 🤔

Vierailija
9/9 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä minä niillä miehen kavereilla tekisin? 🤔

Bänksien jälkeen kävisit tietty läpi ne, jos joku olisi parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä