Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauppalehti: Tutkimuksen mukaan INFLUENSSA AIHEUTTAA PARKINSONIN TAUTIA! Puhkeaa 15 vuoden kuluessa. Nyt rokotteista tapellaan jo.

Pitkäaikaiset oireet
09.11.2021 |

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/parkinsonin-taudin-puhkeamisen-syyna…

Sairastettu influenssa vaurioittaa keskushermostoa ja aivoja ja siitä se sitten lähtee. :( 10 vuoden päästä Parkinsonin tautia on 70% enemmän ja 15 vuoden päästä jo 90% enemmän kuin niillä jotka eivät ole sairastaneet influenssaa.

Muiden infektioiden osalta ei löydetty tällaista vaikutusta. Vain influenssa tuhoaa ihmisen.

Kommentit (134)

Vierailija
121/134 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoliso sairasti influenssan 7 v sitten. Siitä alkoi alamäki ja nyt Parkinson todettu. Olen omaishoitaja nykyään.

Sairastin influenssa B:n vuonna 2018, ja sain siihen viruslääkettä, nopeasti parani. Nyt sairastuin Parkinsonin tautiin. En ole ottanut koskaan influenssarokotetta, mutta neljä koronarokotetta olen ottanut. 

Vierailija
122/134 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tunnettu laulaja joutui sairastamaan influenssan ja nyt sitten Parkinsonin tauti pakotti lopettamaan laulamisen. :(

Että onnea vaan rokottamattomille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/134 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on tehty vuonna 21 ja on tarkoitettu korona-pöhötykseen 

Jos muistan oikein, niin ihmiset juoksivat tuolloin hysteerisinä toisiaan karkuun 

Itse olen sairastanut lapsena influenssan, eipä näy parkinsonia 

Vierailija
124/134 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on tehty vuonna 21 ja on tarkoitettu korona-pöhötykseen 

Jos muistan oikein, niin ihmiset juoksivat tuolloin hysteerisinä toisiaan karkuun 

Itse olen sairastanut lapsena influenssan, eipä näy parkinsonia 

Influenssan aiheuttama Parkinsonin tauti on niin yleinen, että sinäkin tiedät hehkuttaa sillä että olet selvinnyt ilman.

Vierailija
125/134 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös CFS on influenssan ikävä seuraus.

Vierailija
126/134 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikkipellet ja piikittelijät pelkäävät vastuuta ja vastuunkannon hetki koittaa vääjäämättä, siitä pitää huolen RFK jr ja voittoisa Venäjä.

Kaikkea voi epätoivoissaan keksiä, vaikkapa influenssan jota on tietyin keskimäärin n 10 vuoden väliajoin sairasteltu vuosisatojen ajan.

Vierailija
127/134 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kuin hieman epäeettinen tapa mainostaa kähmäinjektioita, pharmakeaa millä kansat petettiin. Kenen luulette kasvavan näitä pelletutkimuksia.

Vierailija
128/134 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis maksavan.

Vierailija
129/134 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En epäile, etteikö monet virustaudit voisi olla syynä myöhemmin puhkeaville sairauksille. 

Vierailija
130/134 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä tauti rokotetulla??

Vierailija
131/134 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoan influenssan sairastin vuonna 2000 ja sen jälkeen olen joka vuosi ottanut rokotuksen. Ei ole Parkinson tullut. Oli kova tauti puoli vuotta kesti toipuminen.

Vierailija
132/134 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ozzy Osbourne sairastui influenssaan talvella 2019 ja joutui komplikaatioiden takia sairaalaan. Nyt kolme vuottta myöhemmin hänellä on Parkinsonin tauti ja tarvitsee apua liikkumiseen. Näin se tulee.

Ozzy Osbourne lopulta menehtyi tällä viikolla. 😭😭😭😭😭😭

Vierailija
133/134 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta raju tauhtihan toi influenssa on.

Vierailija
134/134 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, hyvä. Sitten ei kannata rokotetta ottaa. Pääsee eläkkeelle aiemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän