Kauppalehti: Tutkimuksen mukaan INFLUENSSA AIHEUTTAA PARKINSONIN TAUTIA! Puhkeaa 15 vuoden kuluessa. Nyt rokotteista tapellaan jo.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/parkinsonin-taudin-puhkeamisen-syyna…
Sairastettu influenssa vaurioittaa keskushermostoa ja aivoja ja siitä se sitten lähtee. :( 10 vuoden päästä Parkinsonin tautia on 70% enemmän ja 15 vuoden päästä jo 90% enemmän kuin niillä jotka eivät ole sairastaneet influenssaa.
Muiden infektioiden osalta ei löydetty tällaista vaikutusta. Vain influenssa tuhoaa ihmisen.
Kommentit (134)
Eräs tunnettu laulaja joutui sairastamaan influenssan ja nyt sitten Parkinsonin tauti pakotti lopettamaan laulamisen. :(
Että onnea vaan rokottamattomille.
Aloitus on tehty vuonna 21 ja on tarkoitettu korona-pöhötykseen
Jos muistan oikein, niin ihmiset juoksivat tuolloin hysteerisinä toisiaan karkuun
Itse olen sairastanut lapsena influenssan, eipä näy parkinsonia
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on tehty vuonna 21 ja on tarkoitettu korona-pöhötykseen
Jos muistan oikein, niin ihmiset juoksivat tuolloin hysteerisinä toisiaan karkuun
Itse olen sairastanut lapsena influenssan, eipä näy parkinsonia
Influenssan aiheuttama Parkinsonin tauti on niin yleinen, että sinäkin tiedät hehkuttaa sillä että olet selvinnyt ilman.
myös CFS on influenssan ikävä seuraus.
Piikkipellet ja piikittelijät pelkäävät vastuuta ja vastuunkannon hetki koittaa vääjäämättä, siitä pitää huolen RFK jr ja voittoisa Venäjä.
Kaikkea voi epätoivoissaan keksiä, vaikkapa influenssan jota on tietyin keskimäärin n 10 vuoden väliajoin sairasteltu vuosisatojen ajan.
Enemmän kuin hieman epäeettinen tapa mainostaa kähmäinjektioita, pharmakeaa millä kansat petettiin. Kenen luulette kasvavan näitä pelletutkimuksia.
En epäile, etteikö monet virustaudit voisi olla syynä myöhemmin puhkeaville sairauksille.
Ainoan influenssan sairastin vuonna 2000 ja sen jälkeen olen joka vuosi ottanut rokotuksen. Ei ole Parkinson tullut. Oli kova tauti puoli vuotta kesti toipuminen.
Vierailija kirjoitti:
Ozzy Osbourne sairastui influenssaan talvella 2019 ja joutui komplikaatioiden takia sairaalaan. Nyt kolme vuottta myöhemmin hänellä on Parkinsonin tauti ja tarvitsee apua liikkumiseen. Näin se tulee.
Ozzy Osbourne lopulta menehtyi tällä viikolla. 😭😭😭😭😭😭
Mutta raju tauhtihan toi influenssa on.
Ok, hyvä. Sitten ei kannata rokotetta ottaa. Pääsee eläkkeelle aiemmin.
Sairastin influenssa B:n vuonna 2018, ja sain siihen viruslääkettä, nopeasti parani. Nyt sairastuin Parkinsonin tautiin. En ole ottanut koskaan influenssarokotetta, mutta neljä koronarokotetta olen ottanut.