Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauppalehti: Tutkimuksen mukaan INFLUENSSA AIHEUTTAA PARKINSONIN TAUTIA! Puhkeaa 15 vuoden kuluessa. Nyt rokotteista tapellaan jo.

Pitkäaikaiset oireet
09.11.2021 |

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/parkinsonin-taudin-puhkeamisen-syyna…

Sairastettu influenssa vaurioittaa keskushermostoa ja aivoja ja siitä se sitten lähtee. :( 10 vuoden päästä Parkinsonin tautia on 70% enemmän ja 15 vuoden päästä jo 90% enemmän kuin niillä jotka eivät ole sairastaneet influenssaa.

Muiden infektioiden osalta ei löydetty tällaista vaikutusta. Vain influenssa tuhoaa ihmisen.

Kommentit (134)

Vierailija
101/134 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairastin influenssan vuonna 1982. Olen siis tietämättämi kärsinyt parkinsonintaudista jo 24 vuotta.

Se näkyy kirjoituksistasi

Vierailija
102/134 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin murehtiminen on kuin keinutuolilla keinuminen. Saa jotain tekemistä, mutta se ei yhtään mihinkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/134 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästäkin murehtiminen on kuin keinutuolilla keinuminen. Saa jotain tekemistä, mutta se ei yhtään mihinkään

..... mutta se ei vie yhtään mihinkään

Vierailija
104/134 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ei tehtäisi ,että saataisiin rokotteita kaupaksi.

Vierailija
105/134 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa samalta kun edeltävistäkin rokotuksista meuhkaaminen.

Vierailija
106/134 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairastin influenssan vuonna 1982. Olen siis tietämättämi kärsinyt parkinsonintaudista jo 24 vuotta.

Minäkin. Ensimmäinen oli aasialaiseksi nimetty influenssa v -57. Sen jälkeen on tullut sairastettua hongkongilaista ja filippiiniläistä ja muutamia joilla ei ollut tietääkseni mitään nimeä. Nyt olen ottanut 12 kertaa vuosittain rokotuksen, eikä influenssaa ole tullut.

Vierailija
107/134 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen sanottiin että influenssan sairastamisessa on se etu, että saa lisää vastustuskykyä ja tulee siis terveemmäksi. Vanhentunutta tietoa kai sitten. Nyt  saakin parkinsonin.

Vierailija
108/134 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole luonnollista että vanhetessa ilmenee kaikenlaisia tauteja, jotka sitten vievät hautaan? Harva ihan terveenä vanhuuteen kuolee, vaikka eliniät ovatkin pidentyneet.

Vierailija
109/134 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tavis-tollukka varmaan luulee että influenssalla tarkoitetaan tavallista nuhakuumetta. Se on aivan eri asia, influenssa on tosiaan pahimmillaan tappava tauti.

Omaa kokemusta lähipiiristä on: influenssa-virus meni aivoihin ja aiheutti aivovaurioita. Ihan nuorella ihmisellä. Meidän lähipiiri käy todellakin nykyään säännöllisesti rokotuksilla influenssaa vastaan.

Vierailija
110/134 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on rokotus.

Vierailija
111/134 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on rokotus.

Todellakin. Sukulaisella ei ollut ja kuoli työikäisenä influenssaan. Ihan yllättäen lähti. Sen jälkeen koko suku on käynyt rokotuksessa joka syksy.

Vierailija
112/134 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha... :(

Vierailija
113/134 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla saman tason tutkimus kuin oli "rasvasota" Puskan aikaan, joku aina hyötyy ja se hyötyjä yleensä rahoittaa tutkimuksen 😊

Vierailija
114/134 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkosekumma kirjoitti:

Korona kävi sukulaiset läpi, jotkut 2 kertaa, itse olen rokottamattomana katsellut toisten sairastumiset.

Perheen pienimmät vain resusivat koronassa kuin mitään ei olisi. Saivat koulussa piikit ja tartunnat.

Olen syönyt sairastavien pöydässä, ei mitään merkkiäkään sairastumisesta itsellä. 

Suunnilleen nuollut pieninten lautaset ennen tiskikoneen täyttöä. Onsekumma.

Minä tunnen myös ihmisen, joka ei ole ottanut koronarokotetta ja edelleen on hengissä. Tunnen myös ihmisen, joka on joutunut kahteen vakavaan autokolariin ilman turvavyötä, eikä kuollut tai vammautunut pysyvästi. Tunnen myös ihmisen, joka joutui lievempään kolariin ja käytti turvavyötä, mutta silti kuoli. Maailma on ihmeellinen mesta. 

Vierailija
115/134 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle jäi influenssasta kolmen vuoden aivosumu / työkyvyttömyys. toivottavasti ei parkinsonia..

Vierailija
116/134 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin elämäni ensimmäisen influenssan talven ja kevään 2016 aikana, kun olin 34 vee. Olin TYKSissä useamman viikon. Tuon taudin jälkeen en enää tuntenut itseäni nuoreksi pääkopan osalta. Jäi energisyys ja terävä pää jonnekin. Mutta hirvittävä oli tautikin.

Vierailija
117/134 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se rokote paha, jos valitaan mieluummin Parkinson..

Vierailija
118/134 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokote!

Vierailija
119/134 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

H1N1pdm09-influenssaviruksessa on proteiinirakenteita, jotka muistuttavat ihmisen hermoissa ja aivoissa olevia ihmisen omia proteiinirakenteita. Kun elimistö hyökkää influenssavirusta vastaan, se joillakin potilailla tuhoaa samalla myös hermo- ja aivosoluja. Tämä tuhoutumisprosessi etenee hiljalleen. Kyse on autoimmuunisairaudesta. Tuloksena mm. CFS ja narkolepsia.

Vierailija
120/134 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Missä on minun parkinsonini? Ole 70, ensimmäisen kerran muistan influenssaa sairastaneeni  9-vuotiaana, silloin oli laaja epidemia.

Sen jälkeen ainakin parikymppisenä ja  vähän päälle kolmekymppisenä.

Johan meitä parkinsonia sairastavia pitäisi olla aikamoinen liuta jos tuohon uskoisi.  Itse en tunne yhtään, työssäni  hoitoalalla kyllä törmännyt muutamaan. 

"Riski sairastua Alzheimerin tai Parkinsonin tautiin saattaa olla suurempi niillä, jotka ovat poteneet sairaalahoitoa vaativan infektion."  Tämäkin on vain spekulaatio, ei todistettu missään.

Mutta rynnätkää nyt vaatimaan rokotuksia kuten ryntäsitte hamstraamaan vessapaeria ja ilmaisia muoviämpäreitä.

Mitä pitäisi ihmisistä ajatella.......

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi