Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauppalehti: Tutkimuksen mukaan INFLUENSSA AIHEUTTAA PARKINSONIN TAUTIA! Puhkeaa 15 vuoden kuluessa. Nyt rokotteista tapellaan jo.

Pitkäaikaiset oireet
09.11.2021 |

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/parkinsonin-taudin-puhkeamisen-syyna…

Sairastettu influenssa vaurioittaa keskushermostoa ja aivoja ja siitä se sitten lähtee. :( 10 vuoden päästä Parkinsonin tautia on 70% enemmän ja 15 vuoden päästä jo 90% enemmän kuin niillä jotka eivät ole sairastaneet influenssaa.

Muiden infektioiden osalta ei löydetty tällaista vaikutusta. Vain influenssa tuhoaa ihmisen.

Kommentit (134)

Vierailija
41/134 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu Wiskari sairastui tuossa joku viikko sitten influenssaan. Kiidätettiin ambulanssilla sairaalaan. Katsotaanpa puhkeaako Artullekin Parkinsonin tauti...

Vierailija
42/134 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 10 vuotiaana influenssa. Nyt olen 42v. Missäs mun parkinson viipyy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/134 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä infektiosairaudet kuten influenssa (ei ole se tavallinen räkätauti flunssa, ne erottaa toisistaan vain labrakokeella) ja korona voivat laukaista joissakin neurologisia tauteja. En nyt ihan menisi sanomaan, että kaikki sairastuvat, mutta jos on olemassa rokote, niin ei kannata jäädä arpomaan.

Influenssarokote on parhaimmillaankin 20% teholtaan. Influenssa ei ole mikään kerran sairastettava tauti eikä kaikilla kuolemanvakava. Mä olen sairastanut kerran influenssan ja parin päivän kuumeella, lapseni samoin. En ota influenssarokotetta ennen kuin jos kuulun riskiryhmään.

Vierailija
44/134 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja pöh. Eikö meillä kaikilla aikuisilla ole ollut influenssa joskus? Jutun lopussa tutkimusta kritisoitiin ja olen samaa mieltä, huonosti tehty.

"Wagle Shuklan mukaan tutkimuksella on rajoitteita, kuten se, ettei ympäristötekijöiden vaikutusta ole otettu huomioon. Tiedossa on, että Parkinsonin taudin riskiä voivat lisätä esimerkiksi hyönteismyrkyt, maaseudulla asuminen, kaivoveden juominen, päävamma sekä runsas kofeiinin, nikotiinin, alkoholin sekä joidenkin tulehduskipulääkkeiden nauttiminen."

Influenssarokote tehoaa vain muutamaan virukseen, mutta se on ihan arpapeliä onko cocktail kunakin vuonna hyvin valittu ja joka vuosi tulee uusia variaatioita.

Ei.

Ei kaikilla ole ollut influenssa.

Se on aivan täysin eri sairaus kuin joku syys-tai talvi flunssa.

Ne ovat tauteja, joita ei voi edes verrata toisiinsa.

Influenssa on aina vakava ja vakavampi tauti, kuin joku flunssa, josta toipuu nopeasti ja hyvin.

No ei ole aina vakava. Ihan samalla tavalla taudinkuva vaihtelee kuin muissakin virustaudeissa, kausittain ja yksilöittäin. https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00570

Tuo parin päivän kuumeella sairastanut.

Vierailija
45/134 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on jo parkinsonin tautiin rokote

Vierailija
46/134 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hain tämän vuoden influenssarokotteen jo jokunen viikko sitten, ymmärrän, että niitä huolettaa jotka pitävät huolta itsestään korvavalolla ja jääräpäisyydellä.

Mun ''influenssarokotus'' on hunaja, valkosipuli, oliiviöljy ja kananmunat päivittäin.

Ei tartte neulalla ottaa mitään hyönteis-soluja sisäänsä.

Vierailija
47/134 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hain tämän vuoden influenssarokotteen jo jokunen viikko sitten, ymmärrän, että niitä huolettaa jotka pitävät huolta itsestään korvavalolla ja jääräpäisyydellä.

Ja sä luulet nyt sit säästyväsi influenssalta korkealla todennäköisyydellä tänä vuonna? 😅

En ole rokotetta hakenut, enkä ole huolissani lainkaan. Sen suoja on olematon, korvavalollakin lähes sama enkä mä sitäkään käytä.

Vierailija
48/134 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sä luulet nyt sit säästyväsi influenssalta korkealla todennäköisyydellä tänä vuonna? 😅

En ole rokotetta hakenut, enkä ole huolissani lainkaan. Sen suoja on olematon, korvavalollakin lähes sama enkä mä sitäkään käytä.

Itse asiassa influenssarokotteen suojateho on valtavan hyvä. Tilastojen mukaan Suomessa influenssaan kuolleista suurin osa on rokottamattomia. Meilläkin perheen ainoa influenssarokotettu selvisi influenssasta viikon kuumeella ja oli ainoa joka pystyi nousemaan sängystä ja selvisi ilman jälkitauteja. Muut sairaana 3-6 viikkoa ja yksi oli tiputuksessakin. Lienee kaikille selvää, että sen jälkeen on koko perhe rokotettu.

Paljon todennäköisemmin menehtyy 3-6 viikon rajuun tautiin kuin viikon kuumeeseen. Sen influenssan voiman tuntee, kun se runnoo koko kropan tulehtuneeksi.

Ainakin tilastot ja meidän perheen oma kokemus puhuu järkähtämättömästi influenssarokotteen puolesta.

Vierailija
49/134 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin rajun influenssan v 2000, ei ole vielä Parkinson-oireita🙊

Taudista toipuminen kyllä kesti melkein puoli vuotta.

Sen jälkeen olen ottanut rokotukset ja pysynyt onneksi terveenä.

Vierailija
50/134 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoisessa on ihmiset sairastaneet useita flunssia elämässään enkä tunne ketään Parkinsonia sairastavaa ja olen sentään 64-vuotias.

Vierailija
51/134 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaa ihmetyttää ihmisen sairauksien pelko.

Vierailija
52/134 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jep. meille rokotekieötäytyjille infliuenssa ja parkinson on nautinto.

Vierailija
53/134 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tekoälyllä sairauksia, viruksia?

Thl noidat sanoi että yksi miljoonaan että sars leviää.

Niin vaan levisi kaikkialle ja myrkkypiikki saatiin pääsiäisen kunniaksi pelastukseksi. Piispoja myöden kehotettiin ottamaan eu tan aasia piikki.

Toimivat sumutteet koronakoirat jätettiin ilman rahaa.

Miksi!?

No siksi että singulariteetti voi kusettaa ihmiskunnan hautaan näytöstyyliin. Peskää.niitä.käsiä kuin Pontius Pilatus;)

Vierailija
54/134 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääketehtaiden Trollit vain meuhkaavat ja levittävät joukkohysteriaa.

Kuvittele että otat näitä näiden litkuja piikillä ihon alle vaikka Jumala on tehnyt sulle luontaisen vastustuskyvyn jota voi sitten joko buustata terveellisillä elämäntavoilla tai romuttaa huonoilla elintavoilla.

Vierailija
55/134 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona kävi sukulaiset läpi, jotkut 2 kertaa, itse olen rokottamattomana katsellut toisten sairastumiset.

Perheen pienimmät vain resusivat koronassa kuin mitään ei olisi. Saivat koulussa piikit ja tartunnat.

Olen syönyt sairastavien pöydässä, ei mitään merkkiäkään sairastumisesta itsellä. 

Suunnilleen nuollut pieninten lautaset ennen tiskikoneen täyttöä. Onsekumma.

Vierailija
56/134 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohjoisessa on ihmiset sairastaneet useita flunssia elämässään enkä tunne ketään Parkinsonia sairastavaa ja olen sentään 64-vuotias.

tässä on kyse influenssasta eikä flunssista. luepa avauksen linkki niin tiedät ettei muut virukset aiheuta tällaista. taudeissa on sellainen ero, että flunssat ovat niitä joita on elämässä kymmeniä kertoja mutta influenssa kun iski minuun, niin melkein pääsin hautaan asti. kauhea tauti, sen voima on käsittämättömän kova.

Vierailija
57/134 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sitten influenssaa Suomessa. Tiedän sairastuneen. Kuume 41....

Vierailija
58/134 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lääketeollisuus kiittää.

Vierailija
59/134 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea ne ihmiset uskoo, jos tämmöisen uutisten takia tapellaan rokotteista. Missäköhän illuusiossa te luulette elävänne. Herätkää.

Ihmiset uskovat nykyisin mitä vaan puppua.

Vierailija
60/134 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin influenssan vuonna 2000 ollessani 9v ikäinen. Jännä kyllä olen edelleen ihan toimintakuntoinen. Sairastin koronankin kuukausi sitten ilman rokotteita.

Raskaana ollessani en ottanut influenssarokotteita. Viimeisin rokote oli jäykkäköuristus ja joku muu vuonna 2002 ja sain siitä pahat sivuvaikutukset enkä ole sen jälkeen halunnut rokotteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi