Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, käytätkö rintaliivejä jos olet yksin kotona?

Vierailija
08.11.2021 |

Minä käytän rintaliivejä vain ulkonäkösyistä, joten puen rintaliivit vain silloin kun tulee vieraita tai lähden ihmisten ilmoille.

Kommentit (133)

Vierailija
101/133 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liivittömät vapaana roikkuvat isot nihkeät rinnat eivät ole mukavat joten käytän. Paljon epämiellyttävämpää on olla ilman. 

Vierailija
102/133 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme otsikko, harvat miehet käyttää. Ehkä jotkut urheilijat vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/133 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin oikein tukevat esim shock abrorberit mutta niitä ei ole isoissa koissa. 95e

Vierailija
104/133 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytää liivit, jotka ei tunnu päällä? Kaikki tähän asti kokeilemani kiristävät, hiertävät, puristavat ja ahdistavat.

Koko on oikea, mitattu kahden eri ammattilaisen toimesta ja kokolaskuriin syötetyt mitatkin antaa saman tuloksen.

Kokolaskureita on kaikenlaisia.

Vierailija
105/133 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä. Löystyttää rinnan tukikudosta jos pitää jatkuvasti.

Tämän takia niillä ilman minkäänlaisia liivejä kulkevilla afrikkalaisilla heimonaisilla on yleensä aina niin terhakat, että kateeksi käy. Eiku...

Niin eikä yhtään imetystä. Eiku....

Väitätkö muka, että imetys aiheuttaa enemmän tukikudoksen löystymistä, kuin liivittömyys?

Painovoima voittaa. Taistele vastaan sen minkä voit.

Kiitos, olen suhteellisen tyytyväinen omiin, pienentää tosin vois. Mutta onhan se tutkittukin juttu että rinnat pysyy paremmin kuosissaan ilman liivejä

Mulla on ollut roikkuvat tissit siitä lähtien kun ne mulle kasvoivat joskus 10-11v vanhana, näitä asioita myös häpeiltiin meillä kotona joten ekat liivit ostin omilla rahoillani vasta joskus 16-vuotiaana eikä ne ainakaan tuossa ajassa, mitä ilman liivejä kuljin, kiinteytyneet kyllä tippaakaan. Että sanoisin paskapuheeksi moisen liivit löysyttää tissejä-väitteen.

Sama juttu, minulle kasvoi suoraan riipparit esiteininä. Rinnan yläosa on jotenkin pidempi kuin alaosa, joten nännit osoittavat lattiaan vaikka mitä tekisi. Ja silloin omina nuoruusvuosinani sain haukkuja siitä, että en suostunut heti käyttämään rintaliivejä, vasta 12-vuotiaana kun alkoi D-kupin riippareilla olla tukalaa urheilla. Olin kuulemma pilannut rintani kulkemalla liivittä, koska rinnat eivät kestä olla ilman tukea. Eli teet niin tai näin, aina väärin.

Isorintaisille liivittömyys voi pitkällä ajalla ja liikkuessa tuntua aiheuttavan roikkumista. Toisaalta rintaliivit tekee kudoksien rintoja kannattelevan työn kudosten puolesta ja tämänkin on havaittu mahdollisesti löystyttävän rintoja, kun ne sitten ovat ilman tukea. Rintaliivit voi toki olla mukavuuden ja liikkumisen kannalta lähes välttämättömyys, jos rinnat ovat todella isot.

Raskaus ja imetys aiheuttaa löystymistä kuitenkin enemmän, riippuen siitäkin kuinka kauan imettää. Kuukausi ehkä löystyttää vähemmän kuin vuosi. Imettäessä rinta täyttyy maitorauhasista ja venyy desilitroja. Imevä liike rasittaa rintoja monia tunteja vuorokaudessa ja rinta tyhjenee, täyttyy, tyhjenee ja täyttyy.

Pienirintaisilla liivittömyys ei roikuta rintoja, kun rinnat eivät paina. Ihmisen kudokset on vahvoja.

Imetys sen sijaan venyttää pieniäkin rintoja. Imevä liike, paino, hormonit ja jatkuva tyhjeneminen ja täyttyminen venyttää. Rintaan tulee siis lisää sisältöä, mikä imetyksen loppuessa lähtee pois. Pienirintaisilla raskaus ja imetys aiheuttaa venymistä ja liivittömyys ei. Isorintaisillakin raskaus ja imetys todennäköisesti aiheuttaa enemmän venymistä kuin liivittömyys.

Liivittömyydessä rintaan ei tule lisää kokoa, painoa ja sisältöä, mikä lähtiessään jättää tyhjää tilaa; rinnan rasvakudos ja sidekudos siirtyy maitorauhasten tieltä. Se mihin suuntaan kudokset siirtyy siis määrää rinnan muotoa imetyksen jälkeen. Lihominen ja laihtuminen toki myös aiheuttaa muutoksia rintojen kudoksiin ja jättää "tyhjää" tilaa ihon alle tai venyttää. Ihon uusiutuminen on toki yksilöllistä. Joillakin jää raskauden jälkeen paljon löysää vatsanahkaa ja toisilla se palautuu muutamissa viikoissa.

Ihmisen kudokset ovat terveinä vahvoja. Rintojen roikkuvaan ulkomuotoon vaikuttaa enemmän se, mitä rintojen sisällä ihon alla on.

Rauhallisesti liikkuessa voivat isorintaisetkin niin tahtoessaan olla hyvillä mielin rintaliiveittä. Ja rinnat eivät siitä veny!

Älä suolla paskaa. Kyllä maan vetovoima vaikuttaa myös rintoihin.

Vierailija
106/133 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, sillä en pidä niitä mitenkään epämukavina. Tykkään käyttää myös suklahousuja, vaikka moni muu pitää niitäkin epämukavina. Olen monesti kotona yksin pelkissä rintsikoissa ja sukkahousuissa, muuta en aina jaksa pukea päälle.

Vierailija
107/133 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin oikein tukevat esim shock abrorberit mutta niitä ei ole isoissa koissa. 95e

Vähän kuin kapaloissa olisi, 85D.

Vierailija
108/133 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytää liivit, jotka ei tunnu päällä? Kaikki tähän asti kokeilemani kiristävät, hiertävät, puristavat ja ahdistavat.

Koko on oikea, mitattu kahden eri ammattilaisen toimesta ja kokolaskuriin syötetyt mitatkin antaa saman tuloksen.

Varmaan onkin, mutta jos kaksi myyjää ja kokolaskuri antavat saman tuloksen, niin en jaksa uskoa laskurin virheellisyyteen..

Vierailija
109/133 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumingeriesta löytyy https://www.lumingerie.fi/tuotehaku?s=95&s2=E%2FDD&category=11&manufact…

Vierailija
110/133 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan onkin, mutta jos kaksi myyjää ja kokolaskuri antavat saman tuloksen, niin en jaksa uskoa laskurin virheellisyyteen..

Mikä laskuri?

Vierailija
111/133 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä laskuri?

Lumingerie.

Vierailija
112/133 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän rintaliivejä aina (paitsi nukkuessa ja suihkussa) koska ilman niitä ei ole rintoja laisinkaan sillä ovat niin pienet… Täytän B kupin liiveillä tyhjän tilan. Tämä tosin estää sitten menemästä saunailtoihin tms. sillä uskon että täydellinen rinnattomuuteni olisi niin silmiin pistävää ilman rintsikoita :D

Rintsikat täyttää siis erin tarkoituksen eli antavat henkistä tukea :)

pienet rinnat on ihan normaalit. ihmisillä on kaikenlaisia rintoja.

en usko, että ystäväsi mitenkään noteeraavat rintojasi tai arvostelevat niitä.

ihan rohkeasti vaan saunaan!

No ehkä olet oikeassa mutta tässä tapauksessa ei mene ihan niin. Ystävät ovat joskus kilpaa kehuneet kun minulla on niin kauniit rinnat ja olen hoikka. En viitsinyt sanoa että kananfileet ne ovat vaan otin kehut vastaan.

Vierailija
113/133 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joustavuus on liiveissä tärkeää. mutta sitten ei saa pestä koneella.

Vierailija
114/133 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Käytän ainoastaan silloin jos menen ihmisten ilmoille ja päällä on vaatteet joista näkyy nännit läpi.

Olisko kuvaa ?

Vierailija
115/133 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pidän rintaliivejä. ERivät ne aina ole mukavimpia, mutta kaarituettomat ovat ihan mukiinmeneviä. Aamulla suihkun jälkeen puen ja illalla suihkuunmennessäni ennen nukkumaanmenoa riisun ne. En tykkää nukkua liivit päällä

Vierailija
116/133 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä, monesti ei ole edes paitaa.

t.Tissi-Irmeli

Ps. Ne on isot

Vierailija
117/133 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän, sillä en pidä niitä mitenkään epämukavina. Tykkään käyttää myös suklahousuja, vaikka moni muu pitää niitäkin epämukavina. Olen monesti kotona yksin pelkissä rintsikoissa ja sukkahousuissa, muuta en aina jaksa pukea päälle.

Täällä toinen.

Mäkin tykkään pitää aina rintsikoita eikä sukkikset ahdista mitenkään, nekin on mukavat.

Vierailija
118/133 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kun en jaksa ottaa pois.

Mutta mun kaikki rintaliivit on todella mukavat päällä. Ei saumoja, keppejä/tankoja, puristamista...

Joskus nuorempana käytin pushup liivejä ja ne kiskoin aina kotiin tultaessa pois. Aivan hirveät päällä.

Vierailija
119/133 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuuko rinnakkaiskoko isommalla ympäryksellä sitten taas liian löysältä? Tai ehkä voisit aluksi käyttää jatkopalaa kunnes liivit hieman löystyvät. Kannattaa joka tapauksessa kattavasti kokeilla eri valmistajia ja niidenkin sisällä eri malleja. Riippuu täysin rinnoistasi millainen malli juuri niille sopii parhaiten. Ja joskus eri malleissa tarvitseekin eri koon. Kangas toki vaikuttaa myös ja kaarituki. Jos koossasi löytyy kaarituettomia pehmeästä materiaalista valmistettuja liivejä niin sellaisia kannattaa testata. Ei tuossa vain oikein voi muuta kun ahkerasti kokeilla. Itse olen löytänyt ihanan pehmeitä ja hyvin istuvia liivejä Marks & Spenceriltä. Ainakin pari vuotta sitten Sokoksella myytiin vielä heidän Sumptuously soft -mallistoaan. Minun koossani oli vain kaarituellinen versio mutta sekin tuntuu oikein pehmoiselta eikä tuki paina.

Vierailija
120/133 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä liivejä koskaan kotona, en edes vaikka on perhe.

Epämukavimmat ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi