Nainen, käytätkö rintaliivejä jos olet yksin kotona?
Minä käytän rintaliivejä vain ulkonäkösyistä, joten puen rintaliivit vain silloin kun tulee vieraita tai lähden ihmisten ilmoille.
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä. Löystyttää rinnan tukikudosta jos pitää jatkuvasti.
Tämän takia niillä ilman minkäänlaisia liivejä kulkevilla afrikkalaisilla heimonaisilla on yleensä aina niin terhakat, että kateeksi käy. Eiku...
Niin eikä yhtään imetystä. Eiku....
Väitätkö muka, että imetys aiheuttaa enemmän tukikudoksen löystymistä, kuin liivittömyys?
Painovoima voittaa. Taistele vastaan sen minkä voit.
Kiitos, olen suhteellisen tyytyväinen omiin, pienentää tosin vois. Mutta onhan se tutkittukin juttu että rinnat pysyy paremmin kuosissaan ilman liivejä
Mulla on ollut roikkuvat tissit siitä lähtien kun ne mulle kasvoivat joskus 10-11v vanhana, näitä asioita myös häpeiltiin meillä kotona joten ekat liivit ostin omilla rahoillani vasta joskus 16-vuotiaana eikä ne ainakaan tuossa ajassa, mitä ilman liivejä kuljin, kiinteytyneet kyllä tippaakaan. Että sanoisin paskapuheeksi moisen liivit löysyttää tissejä-väitteen.
En laita heti herätessäni, ellen poistu kotoa. Sen sijaan suihkun jälkeen tulee laitettua aina, vaikka olisin yksin kotona. Tukee vain ryhdikkäämpi olo ja vaatteet näyttää paremmilta päällä.
-75B
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia niillä ilman minkäänlaisia liivejä kulkevilla afrikkalaisilla heimonaisilla on yleensä aina niin terhakat, että kateeksi käy. Eiku...
Väitätkö muka, että imetys aiheuttaa enemmän tukikudoksen löystymistä, kuin liivittömyys?
Kiitos, olen suhteellisen tyytyväinen omiin, pienentää tosin vois. Mutta onhan se tutkittukin juttu että rinnat pysyy paremmin kuosissaan ilman liivejä
En toki juuri teiden yksilöllisiin rintoihinen viitannut, mutta hyvä juttu! Minäkin olen samanlainen, tyytyväinen mutta pienemmätkin kävisi. Kertoisitko vielä missä tällainen tutkimus? Olen nimittäin saanut sellaisen käsityksen, että tutkimukset olisivat osoittaneet juuri päinvastoin. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En toki juuri teiden yksilöllisiin rintoihinen viitannut, mutta hyvä juttu! Minäkin olen samanlainen, tyytyväinen mutta pienemmätkin kävisi. Kertoisitko vielä missä tällainen tutkimus? Olen nimittäin saanut sellaisen käsityksen, että tutkimukset olisivat osoittaneet juuri päinvastoin. Kiitos!
Tää oli joku höpöhöpötutkimus, ennenkin on tähän täällä viitattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin se on päinvastoin. Painovoima väistämättä löystyttää ihoa, jos kulkee ilman rintaliivejä.
Käytän liivejä kotonakin, jos olen pystyasennossa. Riisun, kun menen maate tai lötköttämään sohvalle, koska ei vielä tähän päivään mennessä ole löytänyt tarpeeksi tukevia liivejä, jotka olisivat mukavat päällä kun en ole pystyasennossa. Mutta ilmankaan en voi olla ilman että saan niskasärkyjä ja päänsärkyä. Koko 95J.
Kunnon rintsikoita en käytä koskaan yksin kotona. Heti lähtevät pois, kun pääsen töistä kotiin. Jos perhe on kotona, käytän yleensä toppia. Jos olen ihan yksin, olen ilman mitään.
Kyllähän jokainen vaatekappale tuntuu jonkin verran. Vaikka rintsikoita ei töissä tunne päällä tai ajattele, niin ihanaa on kuitenkin olla kotona vapaana. Samoin riisun sormukset, korvikset ja kellon. Ei ne töissä paina, mutta kotona haluan ne heti pois.
C75
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut roikkuvat tissit siitä lähtien kun ne mulle kasvoivat joskus 10-11v vanhana, näitä asioita myös häpeiltiin meillä kotona joten ekat liivit ostin omilla rahoillani vasta joskus 16-vuotiaana eikä ne ainakaan tuossa ajassa, mitä ilman liivejä kuljin, kiinteytyneet kyllä tippaakaan. Että sanoisin paskapuheeksi moisen liivit löysyttää tissejä-väitteen.
Sama juttu, minulle kasvoi suoraan riipparit esiteininä. Rinnan yläosa on jotenkin pidempi kuin alaosa, joten nännit osoittavat lattiaan vaikka mitä tekisi. Ja silloin omina nuoruusvuosinani sain haukkuja siitä, että en suostunut heti käyttämään rintaliivejä, vasta 12-vuotiaana kun alkoi D-kupin riippareilla olla tukalaa urheilla. Olin kuulemma pilannut rintani kulkemalla liivittä, koska rinnat eivät kestä olla ilman tukea. Eli teet niin tai näin, aina väärin.
En käytä koskaan kotona tissiliivejä, hyi yök miten epämukavaa olis.
En käytä lähes milloinkaan missään, vain juhlissa tai muissa tilaisuuksissa missä olen erityisest katseiden kohteena, asusta riippuen. Rintani on pienet. Ymmärrän sen, että isompirintaiset käyttävät.
En enää kotona. Lopetin käyttämästä noin 40 vuotiaana, mutta sitä ennen sain lapsia ja imetin yhteensä 7 vuotta ja käytin myös liivejä aina hereillä ollessani.
Huomasin, että rinnat vain kiinteytyivät ilman liivejäkin ja että oikeastaan en tarvinnut liivejä muuten kuin ulos lähtiessä suojaksi ja liikunnassa tueksi. Aloin samoihin aikoihin harrastaa enemmän liikuntaa, joten rintalihakset varmasti kohosivat samalla. C-kupit.
Käytän aina paitsi nukkuessa ja suihkussa. Minulla on isot rinnat ja liiveistä saan tukea rinnoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin se on päinvastoin. Painovoima väistämättä löystyttää ihoa, jos kulkee ilman rintaliivejä.
Ei löystytä. En ole käyttänyt liivejä yli kymmeneen vuoteen eikä todellakaan pysy kynä alla. Sanoisin oman kokemukseni perusteella, että vaikutus on oikeasti päinvastainen.
Käytän aina. Nukkuessakin on kiva laittaa mukavat liivit suihkun ja voiteiden jälkeen. Rinnat ranskalaista d-kokoa, suomalainen c. Pienetkin rinnat alkavat helposti roikkua ilman täsmähoitoa, eikä se ole kaunista.
-ulkosuomalainen
Vierailija kirjoitti:
Käytän aina. Nukkuessakin on kiva laittaa mukavat liivit suihkun ja voiteiden jälkeen. Rinnat ranskalaista d-kokoa, suomalainen c. Pienetkin rinnat alkavat helposti roikkua ilman täsmähoitoa, eikä se ole kaunista.
-ulkosuomalainen
Mitä ihmeen täsmähoitoa?
Vierailija kirjoitti:
Käytän aamusta iltaan urheiluliivejä. Mukavammat ne on kuin että olisi kokonaan ilman.
Täällä sama. En ole enää pariin vuosikymmeneen käyttänyt noita tavallisiksi katsottuja "virallisia" rintaliivejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ulkosuomalainen
Mitä ihmeen täsmähoitoa?
Kuorinta, kosteutus, tuki ja liikunta. Olin synnytyksen jälkeenkin ohjatussa kylpyläjumpassa (kuului ihan kelakorttikorvauksen piiriin). Rintaryhti on aika tärkeää koko yläkropalle.
Käytän kotonakin, joskus en suihkun jälkeen enää laita ja olen ilman illan. Tuntuu vaan ärsyttävältä ilman, kun heiluu ja painaa. Kaarituet on kyllä ärsyttävät myös, mutta muita en ole tässä koossa löytänyt. Urheiluliiveissäkin hankala löytää, kun on pieni ympärys, mutta isot rinnat. S koko on hyvä rintojen alta, mutta rinnat ei mahdu kunnolla sinne.
65G