Nainen, käytätkö rintaliivejä jos olet yksin kotona?
Minä käytän rintaliivejä vain ulkonäkösyistä, joten puen rintaliivit vain silloin kun tulee vieraita tai lähden ihmisten ilmoille.
Kommentit (133)
En käytä yleensä kotona rintaliivejä. Yksin en ole täällä koskaan (suurperhe). Töihin laitan aina rintaliivit. Rintani eivät ole isot.
Käytän aina. Kaarituellisia, urheiluliivejä en omista. Minulla on käynyt tuuria siinä että marketeista ostetut edulliset liivit istuvat päälleni hyvin.
Löysät rinnat tulee niille, jotka ei liivejä pidä ollenkaan. Katsokaan vaikka joitakin Afrikan heimon naisia, ikä voi olla vaikka noin 30, mutta tissit roikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Käytän aamusta iltaan urheiluliivejä. Mukavammat ne on kuin että olisi kokonaan ilman.
Tämä.
En käytä kotona tai sitten mulla on vähän tukeva joogatoppi tai urheilurintsikat. Asun siis yksin. Mulla on isot rinnat, odottelen leikkaukseen pääsyä tässä puolen vuoden sisällä. Inhoan sitä tunnetta, kun rinnat osuu rintakehän ihoon. En tiedä miksi. Mutta liivit sattuu ja tulee heti hartiasärkyä, joten pakko vaan kestää, kunnes pääsee siihen pienennykseen. Onneksi alkaa olla jo aika lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Löysät rinnat tulee niille, jotka ei liivejä pidä ollenkaan. Katsokaan vaikka joitakin Afrikan heimon naisia, ikä voi olla vaikka noin 30, mutta tissit roikkuu.
Olen 30v, käytän rintsikoita hyvin vähän eivätkä rinnat roiku, koska en ole synnyttänyt ja imettänyt kymmentä lasta niin kuin se afrikkalainen heimonainen.
Käytän mutta pehmeitä liivejä. Mulla on F kuppi ja hartiat aina kipeät, ja rintoihin sattuu jos ei ole mitään tukea. Nuorempana piti pitää yölläkin kun oli kauheat pms tuskat kuumeineen päivineen.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan tule jos on pienet rinnat, paino pysyy samana koko aikuisiän, eikä hanki lapsia.
Käytän. Tykkään kun peilistä katsoo siisti ihminen rinnat ryhdissä. Inhoan sitä fiilistä, että rinnat koskettaa ihoa rintojen alapuolelta tai heiluvat siinä valtoimenaan.
Pidän aina, kotona käytän missä ei ole mitään kaaritukia yms. Sitten kun lähden kotoa kaupungille tai mihin hyvänsä vaihdan joissa on kaarituet ja topatut kupit sekä push-upit =)