Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, käytätkö rintaliivejä jos olet yksin kotona?

Vierailija
08.11.2021 |

Minä käytän rintaliivejä vain ulkonäkösyistä, joten puen rintaliivit vain silloin kun tulee vieraita tai lähden ihmisten ilmoille.

Kommentit (133)

Vierailija
121/133 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän aina, kotona käytän missä ei ole mitään kaaritukia yms. Sitten kun lähden kotoa kaupungille tai mihin hyvänsä vaihdan joissa on kaarituet ja topatut kupit sekä push-upit =)

Vierailija
122/133 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä yleensä kotona rintaliivejä. Yksin en ole täällä koskaan (suurperhe). Töihin laitan aina rintaliivit. Rintani eivät ole isot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/133 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina. Kaarituellisia, urheiluliivejä en omista. Minulla on käynyt tuuria siinä että marketeista ostetut edulliset liivit istuvat päälleni hyvin. 

Vierailija
124/133 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysät rinnat tulee niille, jotka ei liivejä pidä ollenkaan. Katsokaan vaikka joitakin Afrikan heimon naisia, ikä voi olla vaikka noin 30, mutta tissit roikkuu.

Vierailija
125/133 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän aamusta iltaan urheiluliivejä. Mukavammat ne on kuin että olisi kokonaan ilman.

Tämä.

Vierailija
126/133 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä kotona tai sitten mulla on vähän tukeva joogatoppi tai urheilurintsikat. Asun siis yksin. Mulla on isot rinnat, odottelen leikkaukseen pääsyä tässä puolen vuoden sisällä. Inhoan sitä tunnetta, kun rinnat osuu rintakehän ihoon. En tiedä miksi. Mutta liivit sattuu ja tulee heti hartiasärkyä, joten pakko vaan kestää, kunnes pääsee siihen pienennykseen. Onneksi alkaa olla jo aika lähellä.

Vierailija
127/133 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysät rinnat tulee niille, jotka ei liivejä pidä ollenkaan. Katsokaan vaikka joitakin Afrikan heimon naisia, ikä voi olla vaikka noin 30, mutta tissit roikkuu.

Olen 30v, käytän rintsikoita hyvin vähän eivätkä rinnat roiku, koska en ole synnyttänyt ja imettänyt kymmentä lasta niin kuin se afrikkalainen heimonainen. 

Vierailija
128/133 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona aina aivan alasti.

Vierailija
129/133 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän mutta pehmeitä liivejä. Mulla on F kuppi ja hartiat aina kipeät, ja rintoihin sattuu jos ei ole mitään tukea. Nuorempana piti pitää yölläkin kun oli kauheat pms tuskat kuumeineen päivineen. 

Vierailija
130/133 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan tule jos on pienet rinnat, paino pysyy samana koko aikuisiän, eikä hanki lapsia.

Vierailija
131/133 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin enkä koskaan pidä kotona rintsikoita. Pienet tissit.

Vierailija
132/133 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Paitsi pihalla nurtsia leikatessa.

Vierailija
133/133 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Tykkään kun peilistä katsoo siisti ihminen rinnat ryhdissä. Inhoan sitä fiilistä, että rinnat koskettaa ihoa rintojen alapuolelta tai heiluvat siinä valtoimenaan.