Nainen, käytätkö rintaliivejä jos olet yksin kotona?
Minä käytän rintaliivejä vain ulkonäkösyistä, joten puen rintaliivit vain silloin kun tulee vieraita tai lähden ihmisten ilmoille.
Kommentit (133)
Käytän aina, paitsi kun nukun. Olen isorintainen, joten liiveistä on oikeasti hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Isorintaisena kyllä aina paitsi nukkuessa.
E85
Ja liivikaupassa käyminen paransi elämänlaatua, on aina sopivat ja hyvät liivit.
Suosittelen jokaiselle naiselle. Olisi hyvä, jos verorahoista kustanettaisiin huonompituloisille naisille tämä mahdollisuus edes muutaman vuoden välein, ja nuorille myös.
Mä en muualta ostakaan kuin liivikaupasta ja ne on aina epämukavia 😬 Aina olen ostanut vain erikoisliikkeistä ja hyviä merkkejä. Viimeisimmät Marie Jon settejä.
Kyllähän ne hyvältä näyttää, mutta puristaa ja tuntuu aina epämukavilta. Heti pois, kun olen kotona.
D85
Käytän aina. Nukkuessakin,
C-kuppi. En tykkää hikoilusta rinnan alla
Käytän rintaliivejä kotona hyvin hyvin harvoin. Käytännössä vain kun tulee etäisempiä vieraita, mitä ei juuri tapahdu. Tuttujen edessä olen ilman liivejä oloasussa. Vaikka olisi kuinka hyvät liivit, ne eivät voi olla yhtä mukavat kuin olla ilman. Kumppanin edessä kotona kaksin en kyllä pidä muitakaan vaatteita. Varsinkaan kesäisin.
En todellakaan käytä :D Vain jos kämpässä on muitakin kuin minä ja mieheni. Lentävät samantien pois kun tulen töistä kotia.
En ja usein olen ilman liivejä myös kodin ulkopuolella. t. 75D, jonka rintojen alla ei kynä pysy
En todella. Eivät nämä rintaliivejä tarvitse kuin urheillessa ettei tunnu ikävältä. Ja ihmisten ilmoilla käytän liivejä, ettei tissien todellinen muoto tule ilmi. Näyttää t-paidan kanssa nimittäin aika härskiltä ketunnokkatissit.
Ainoa syyni käyttää liivejä on nännit. En halua, että ne näkyvät. Hierovat myös ikävästi joitakin kankaita vasten, mikä sattuu. Tukea en juurikaan tarvitse enkä ole koskaan tarvinnut (B-kuppi). Suurimmasta osasta urheiluliivejä nännit näkyvät armotta, joten pakko pitää liivejä, jos ei tykkää, että näkyvät.
Täällä kans eräs joka käyttää nukkuessaankin. Kerran nukuin liiveissä eikä ollut sen jälkeen enää paluuta ilman liivejä nukkumiseen. Välillä olen yrittänyt mutta palelee ja ei vain tunnu hyvältä.
Laitan liivit vain kotoa pois lähtiessä. Ja tempaisen pois heti kotiin palattuani. Jos siis olen yksin. Asun yksin.
Sellaisia liivejä ei olekaan, jotka olisivat mukavammat kuin ilman. Minusta rintsikat on ihan turha keksintö muille kuin isoutareisille. Nännien näkyminen ei pitäisiolla mitään ihmeellistä - mutta kun on! 🙄
hoikka 75C
En käytä ollenkaan. Paitsi kansallispuvun kanssa, kun ei paita muuten istu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ihmettelen aina tätä mielikuvaa, että rintaliivit olisivat muka epämukavat. Jos ne ovat epämukavat, ne eivät ole oikean kokoiset tai muuten juuri sinulle sopivat. Käytän aina urheiluliivejä, koska ne ovat niin mukavat. En tykkää, että tisut ovat tiellä.
Ovat epämukavat, jos ovat kaarituelliset ja "istuvat". Jos on pakko niin käytän urheiluliivejä, usein en niitäkään enkä varsinkaan yksin kotona.
T. 65E
Minulla ei ole kaaritukia yksissäkään liiveissä. Hyvin istuvia ovat kaikki, ja mukavia päällä. Yhdet ovat urheiluliivit.
Kaarituet ovat jonkun p*rk*leen keksintö, jolla se haluaa kiduttaa naisia.
Käytän. Otan illalla pois kun en ole enää minnekkään lähdössä ja vaihdan kotilököt päälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isorintaisena kyllä aina paitsi nukkuessa.
E85
Ja liivikaupassa käyminen paransi elämänlaatua, on aina sopivat ja hyvät liivit.
Suosittelen jokaiselle naiselle. Olisi hyvä, jos verorahoista kustanettaisiin huonompituloisille naisille tämä mahdollisuus edes muutaman vuoden välein, ja nuorille myös.Mä en muualta ostakaan kuin liivikaupasta ja ne on aina epämukavia 😬 Aina olen ostanut vain erikoisliikkeistä ja hyviä merkkejä. Viimeisimmät Marie Jon settejä.
Kyllähän ne hyvältä näyttää, mutta puristaa ja tuntuu aina epämukavilta. Heti pois, kun olen kotona.
D85
Minä en nykyisin enää osta liivejä erikoisliikkeistä ollenkaan, koska aina ne yrittävät myydä minulle ympärysmitaltaan liian pieniä liivejä. Sitä paitsi erikoisliikkeissä ja "paremmilla merkeillä" ei täällä meilläpäin ole viimeiseen 22 vuoteen ollut ollenkaan hyvin istuvia kaarituettomia liivejä minun kokoluokassani.
75C
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ihmettelen aina tätä mielikuvaa, että rintaliivit olisivat muka epämukavat. Jos ne ovat epämukavat, ne eivät ole oikean kokoiset tai muuten juuri sinulle sopivat. Käytän aina urheiluliivejä, koska ne ovat niin mukavat. En tykkää, että tisut ovat tiellä.
Ovat epämukavat, jos ovat kaarituelliset ja "istuvat". Jos on pakko niin käytän urheiluliivejä, usein en niitäkään enkä varsinkaan yksin kotona.
T. 65E
Minusta juuri kaarituelliset ovat mukavat, koska kuppi pysyy muodossaan eikä paina rinnan alta.
- 65B
Painavat punaiset jäljet ihoon. Aivan kamalat.
65E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. 65E
Minulla ei ole kaaritukia yksissäkään liiveissä. Hyvin istuvia ovat kaikki, ja mukavia päällä. Yhdet ovat urheiluliivit.
Kaarituet ovat jonkun p*rk*leen keksintö, jolla se haluaa kiduttaa naisia.
Sinulla on ollut huonot liivit. Hyvät kaarituetut on parhaat, ja mukavat päällä.
75G/80F
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. 65E
Minusta juuri kaarituelliset ovat mukavat, koska kuppi pysyy muodossaan eikä paina rinnan alta.
- 65B
Painavat punaiset jäljet ihoon. Aivan kamalat.
65E
Hanki oikean kokoiset liivit. 65 on todella kapea mitta, oletko varmasti mitannut ympärysmittasi oikein?
- 65B