Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi mies tulee ensimmäistä kertaa mun luo, mitä leivon?

Vierailija
23.01.2015 |

Ollaan perusruuan ja perusjuttujen ystäviä, eli jotain yksinkertaista ja varmaa ja herkullista pitäisi loihtia :D

Olisko teillä jotain pettämättömiä bravuureja?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 11:28"]En mää kun se on tarjonnut niin kovin paljon jo tähän mennessä, herrasmies :). Aivan ihana tapaus!

ap
[/quote]

Jätä se sika

Vierailija
2/35 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 10:41"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 10:39"]

Tuskin se mies tulee mitään pullia maistelemaan. Mies haluaa päästä vain sänkyyn ja ap latoo korvapuusteja pöytään.Unohda kokonaan ne leipomiset ja keskity siihen perusjuttuun mitä se mieskin arvostaa. Aktin jälkeen voi maistua tölkki olutta ja voikkari.

[/quote]

Kyllä se pillua tulee saamaan ja on saanutkin jo, mutta nyt koitan hivellä aisteja myös vatsan kautta :D. Toki kaljaa on tarjolla

-ap

[/quote]

Hemmetin hyvä kattaus sulla on, jos on pillua ja olutta, ei siinä mitään leivonnaisia enää tarvi.

t. m-50

Ps. Saanko minökin tulla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen leipoa tissejäsi

Vierailija
4/35 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torttua ne miehet haluaa...:-D

Vierailija
5/35 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivo turpaan sitä!

Vierailija
6/35 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetikö sitä pitää alkaa lihottamaan, ettei kukaan muu vie?
Kohta on sellainen roikkuvatsa ettei munaa näy eikä erektiotakaan ole. Onko sitten hyvä, mitä häh?!

Vierailija
7/35 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 12:12"]

Hetikö sitä pitää alkaa lihottamaan, ettei kukaan muu vie? Kohta on sellainen roikkuvatsa ettei munaa näy eikä erektiotakaan ole. Onko sitten hyvä, mitä häh?!

[/quote]

Älä leivo mitään. Miehet eivät tykkää pullasta. Paista pihvi ja avaa viinipullo. Salaattia voi olla myös.

Vierailija
8/35 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä saa tosi hyviä suklaamuffinseja paketissa. Muokkaat niitä vähän, kermaa sisään ja suklaakuorrute?

Vierailija
9/35 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetikö sitä pitää alkaa lihottamaan, ettei kukaan muu vie? Kohta on sellainen roikkuvatsa ettei munaa näy eikä erektiotakaan ole. Onko sitten hyvä, mitä häh?!

[/quote]

En mä lihottamaan sitä rupee, on niin timmissä kunnossa että kunnon sixpack näkyy ja liikkuu paljon, joten ei hätää.

Lisäksi tiedän sen pitävän oluesta ja kyllä se makeetakin syö, eihän sen oo pakko mun piirakkaa ottaa jos ei halua :D

ap

Vierailija
10/35 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole merkitystä. Pääasia että saa piparia.

Vierailija
11/35 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokkapalat on mulla ollut sellainen, mitä teen kun tulee vieraita, kelpaa likipitäen kaikille. Ja jos haluaa hieman muokata niin pohjaan mariannemurua, antaa kivan lisämaun.

Vierailija
12/35 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 10:41"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 10:39"]

Tuskin se mies tulee mitään pullia maistelemaan. Mies haluaa päästä vain sänkyyn ja ap latoo korvapuusteja pöytään.Unohda kokonaan ne leipomiset ja keskity siihen perusjuttuun mitä se mieskin arvostaa. Aktin jälkeen voi maistua tölkki olutta ja voikkari.

[/quote]

Kyllä se pillua tulee saamaan ja on saanutkin jo, mutta nyt koitan hivellä aisteja myös vatsan kautta :D. Toki kaljaa on tarjolla

-ap

[/quote]yäk, käyttääkö joku nainenkin tuota sanaa..

Vierailija
13/35 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivo mieluummin sen kullia jonkun liukkarin kanssa. Ai ai, nannaa.

Vierailija
14/35 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teij juuri tuon saman virheen aikoinani. Yritin esittää miehelle ruuanlaitto- ja leipomisvirtuoosia, jotta saisin hänet itselleni. Huomasin sitten, että siitä hyvästä sain aina olla hellan ääressä.

Ei muuta kun kaupan -30% kääretorttua pöytään.

Vierailija
15/35 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 12:26"]

[/quote]

En mä lihottamaan sitä rupee, on niin timmissä kunnossa että kunnon sixpack näkyy ja liikkuu paljon, joten ei hätää.

Lisäksi tiedän sen pitävän oluesta ja kyllä se makeetakin syö, eihän sen oo pakko mun piirakkaa ottaa jos ei halua :D

ap

[/quote]

Onneksi luin tämän viestin, koska luulin jo, että tapailemme samaa herkuista tykkäävää miestä. Minun tapailukumppanillani pyysi juuri minua leipomaan hänelle pullia ja hänellä ei ole sixpackiä.  Mukavaa iltaa teille!

Vierailija
16/35 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrttileipää

Vierailija
17/35 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin mainita että makeaa :)

ap

Vierailija
18/35 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brita-kakku ja juustokakut ovat mun miehen suosikkeja,

Vierailija
19/35 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin ihan pullaa. Marja- tai rahkapiirakkaa. Jos osaat tehdä hyvää pullaa, niin eiköhän ainakin suomalainen mies sitä osaa arvostaa. Toinen vaihtoehto olisi tehdä kääretorttu, sellainen, jossa on sisällä kermavaahtoa ja hedelmiä.

Vierailija
20/35 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmatorttu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi