Perheeni tuntuu ärsyyntyvän kaikesta jouluisesta. Turhauttaa
Kun laitoin jouluvalot ulos
-en saa nukuttua, nuo heijastuu mun ikkunaan
Kun laitoin joululiinan
-täytyykö täs olla tällainen
Kun ostin joulukukkia
-nuo haisee, tuossa on joku ötökkäkin
Kun tein joululaatikoita
-ei niitä kukaan kuitenkaan syö
Nimimerkillä "vaihdetaan joulukielteinen perhe jouluihmisin"
Kommentit (33)
Aika kurjaa kun ovat tuollaisia ankeuttajia. Yritä sinä kumminkin löytää vielä joulumieltä vaikka muut eivät niin välittäisikään. Hyvää joulun odotusta sinulle:)
Laita valot niin ettei näy makuuhuoneeseen. En minäkään saisi nukuttua valossa. Mikä liinassa on vikana? Että ylipäätään on joku pöytäliina? Jotkut kukat tuoksuvat voimakkaasti ja epämiellyttävästi, voi olla allergiaakin. Hanki parempi kukka, joka ei häiritse. Ja tee laatikoista erilaisia niin että maistuvat, tai tee muunlaisia jouluruokia. Ei pelkät laatikot ole jouluruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Laita valot niin ettei näy makuuhuoneeseen. En minäkään saisi nukuttua valossa. Mikä liinassa on vikana? Että ylipäätään on joku pöytäliina? Jotkut kukat tuoksuvat voimakkaasti ja epämiellyttävästi, voi olla allergiaakin. Hanki parempi kukka, joka ei häiritse. Ja tee laatikoista erilaisia niin että maistuvat, tai tee muunlaisia jouluruokia. Ei pelkät laatikot ole jouluruokaa.
Tehkööt ne valittajat ihan itse vaan.
Älä sitten tee mitään!
Mene hotellijouluun!
https://www.sokoshotels.fi/joulu-sokos-hotellissa
https://www.scandichotels.com/fi/matkavinkit/joulu-ja-uusivuosi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne ole noita asioita pyytäneet. Jos aloittaja itse haluaa jouluista, niin sitä saa myös sillä tavalla että miellyttää muitakin asukkaita.
Yritä edes asettua perheesi asemaan. He ovat uupuneita sillä elää sitä samaa arkea kuin sinäkin. He kaipaa lepoa ja rauhaa.
- opiskelija, joka päätti jäädä opiskelupaikkakunnalle saatuaan äidin jouluohjelman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun iskä tekin aina meille jouluksi nakkikastiketta, yms ja muutenkin kuunteli meitäKIN, eikä joulu pyörinyt hänen narsististen tarpeiden ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Älä sitten tee mitään!
Mene hotellijouluun!
Toihan se vasta ankeaa olisikin. Miksi kodistaan joulutunnelmaisen haluavan pitäisi paeta hotelliin?
Vierailija kirjoitti:
Joulu on aikataulutettua ankeutta
Ei mulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joulu on aikataulutettua ankeutta
Ei mulla.
Muita ei tarvitse huomioida? Joulussa on kyse vain minusta ja vain minusta?
Vierailija kirjoitti:
Yritä edes asettua perheesi asemaan. He ovat uupuneita sillä elää sitä samaa arkea kuin sinäkin. He kaipaa lepoa ja rauhaa.
- opiskelija, joka päätti jäädä opiskelupaikkakunnalle saatuaan äidin jouluohjelman.
Millä tavoin jouluvalot, joululiina ja joulukukka uuvuttavat?
Nyt ehdottaisin yhteiskeskustelua ja avointa tunteiden näyttämistä. Sulla on hyvät syyt pahoittaa mielesi perheesi käytöksestä. Voisi nuo kiukkupussit ottaa joskus sinunkin tunteesi huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- opiskelija, joka päätti jäädä opiskelupaikkakunnalle saatuaan äidin jouluohjelman.Millä tavoin jouluvalot, joululiina ja joulukukka uuvuttavat?
Aika selkeästi, jos valojen takia ei saa nukuttua ja voimakas tuoksu häiritsee koko ajan tilassa ollessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- opiskelija, joka päätti jäädä opiskelupaikkakunnalle saatuaan äidin jouluohjelman.Millä tavoin jouluvalot, joululiina ja joulukukka uuvuttavat?
Ne enteilee tulevaa jouluaattoa. Sen pahimman marttyyrin sitten jeesuksen päivien uhriutumisen loppunäytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Olisivat iloisia että heille laitetaan joulu valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sitten tee mitään!
Mene hotellijouluun!
Toihan se vasta ankeaa olisikin. Miksi kodistaan joulutunnelmaisen haluavan pitäisi paeta hotelliin?
HÖH! Etkö ymmärrä vai etkö tajua!
"23.26.12. luvassa jouluista ohjelmaa, herkkuja notkuvat juhlapöydät ja hyvät unet"
"24.26.12. luvassa hauskoja kylpylähetkiä, jouluista ohjelmaa, herkkuja notkuvat joulubuffetit sekä makoisat unet."
Siellä on koristelut, jouluruuat, joulupukit sun muut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Olisivat iloisia että heille laitetaan joulu valmiiksi.
Mitä jos he eivät halua sitä joulua? Feikkihymy naamalla vedetään joku jouluinen näytelmä läpi miten meidän perheellä on niin ihanaa yhdessä.
Onpa sulla ikävä perhe 🥺