Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua, 5 kk ja taas raskaana..

Vierailija
22.01.2015 |

Tänään tein testin, vauva vasta 5 kk ja olen taas raskaana. Meillä on myös isompi 3 v. En ole uskaltanut vielä sanoa miehellekään, on niin sekava olo itselläkin. Onko täällä ketään joka olisi saanut lapset noin pienellä ikäerolla? Tällä hetkellä abortti tuntuu ainoalta vaihtoehdolta, nytkin tunnen itseni välilä tosi väsyneeksi kun vauva valvottaa ja isompikin tarvitsee huomiota, toisaalta se tuntuu niin väärältä enkä halua. Olen myös täysimettänyt vauvaa, onkohan se voinut vahingoittaa raskautta? 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 23:37"]Ollaan käytetty kondomia, näköjään on pettänyt. Tarkoitus oli laittaa kierukka kun imetys loppuu. Ehkäpä rohkaisee itseni ja kerron miehelle. Tuntuu niin kamalalta kun olen aina ollut voimakkaasti aborttia vastaan ja nyt olenkin tässä tilanteessa itse..
[/quote]

Huono provo. Kierunan voi laittaa vaikka imettää. Sekä hormoni että kuparin.

Vierailija
22/27 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 08:44"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 23:37"]Ollaan käytetty kondomia, näköjään on pettänyt. Tarkoitus oli laittaa kierukka kun imetys loppuu. Ehkäpä rohkaisee itseni ja kerron miehelle. Tuntuu niin kamalalta kun olen aina ollut voimakkaasti aborttia vastaan ja nyt olenkin tässä tilanteessa itse..
[/quote]

Huono provo. Kierunan voi laittaa vaikka imettää. Sekä hormoni että kuparin.
[/quote]

Siis kierukan:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kokemuksesta sanon, että vauva-aika voi olla rankkaa, mutta nyt kun lapset ovat toinen kouluiässä ja toinen eskarissa, voin vain nauttia siitä, että lapset ovat pienellä ikäerolla. Jos olisin sinä, antaisin vauvalle mahdollisuuden. Jokainen elämäntilanne on kuitenkin erilainen. Tsemppiä!

Vierailija
24/27 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso niitä lapsiasi. eivätkö ole ihania pieniä kullannuppuja. kuuntele etenkin vauvan tuhinaa ja nuuhkaise vauvantuoksua. ajattele, että kohdussasi on samanlainen mutta paljon pienemmässä koossa. ajattele miten ihanaa on loppuvuodesta saada uusi pikkuinen syliin. ei 4 vuotta, 1 vuotta ja vauva kuulosta pahalta. on meilläkin kolme lasta 4 1/2 vuoden sisällä.

Vierailija
25/27 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 08:51"]Hei, kokemuksesta sanon, että vauva-aika voi olla rankkaa, mutta nyt kun lapset ovat toinen kouluiässä ja toinen eskarissa, voin vain nauttia siitä, että lapset ovat pienellä ikäerolla. Jos olisin sinä, antaisin vauvalle mahdollisuuden. Jokainen elämäntilanne on kuitenkin erilainen. Tsemppiä!
[/quote]

Nautitko oikeasti? Meillä samanikäiset ja jatkuvasti toistensa kurkussa kiinni. Koko ajan saa leikkiä erotuomaria. :D Ei vaan, minusta on myös kiva, kun on niin pieni ikäero. Kaksi vastaan maailma, ovat aina toistensa tuki ja turva, vaikka ottavatkin paljon yhteen.

Vierailija
26/27 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee aborttia jos et ole siitä 100% varma. Minä olin myös menossa aborttiin, mutta "aborttia voi katua, mutta omaa lasta ei ikinä, sen kanssa pärjää aina tavalla tai toisella" sai minut lopulta järkiini. Pelkään kyllä miten pärjään vauvan kanssa, mutta toivon todella, että elämä kantaa ja asiat järjestyy. Voithan hankkia tämän hetken nuorimmaiselle hoitopaikkaa sitten, kun vauva syntyy. Kyllä sinä saat apua, jos olet valmis sitä pyytämään :)

Vierailija
27/27 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin raskaaksi kun vauva oli 6kk. Ja mahassa olikin tuplat! Nyt vuosia myöhemmin olen onnellinen kolmen lapsen äiti. Jokainen tekee omat päätöksensä. Kerro miehellesi että voitte pohtia ja puntaroida yhdessä kaikki vaihtoehdot :)