Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hmm, jättäiskö jo kurikset pois?

Vierailija
14.02.2015 |

Kun lapsella ei ole koskaan ollut mitään kurahousukammoa, niin olen aika tunnollisesti laitattanut niitä vapaa-ajalla kura- ja vesikelillä, mitä nytkin tässä oli. Mietinpä vaan, että pitäiskö ne jo jättää pois käytöstä, kun lapsi on jo isompi (8v) eikä kovasti sotke itseään? Ihan mielellään ne kuitenkin pukee ja nopeasti laittaa kaikki henkselit ja lenskut paikoilleen. Onhan ne nyt hyvä lisäsuoja ja helppo kuivattaa, mutta en tiedä. Mulle on vähän se ja sama. Miten teillä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pukea kurikset päälle niin kauan kuin itse haluaa ulkona leikkiessä. Henkselihousut ovat erinomaiset tällaisilla vesi- tai räntäsateella. 

Vierailija
2/6 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä ole mitenkään liian iso laittamaan kuriksia, jos tosiaan itse ne mielellään laittaa. En pakottaisi tuon ikäiselle, jos ei itse haluaisi laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:16"]

Ei mun mielestä ole mitenkään liian iso laittamaan kuriksia, jos tosiaan itse ne mielellään laittaa. En pakottaisi tuon ikäiselle, jos ei itse haluaisi laittaa.

[/quote]

Lapsi leikkii ulkona usein naapurin vähän nuoremman lapsen kanssa, jolla on usein myös kurahousut jalassa, joten tämän vuoksi kai meidänkin lapsi ne laittaa kiltisti.

Vierailija
4/6 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sä enää tartte kuriksia.

Vierailija
5/6 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastahan sä meet sybbyttämään.

mieti nyt hiukan.

Vierailija