Tiedän miehestä jotain, mitä ei pitäisi
Mieheltä oli jäänyt fb auki, enkä pystynyt vastustamaan kiusausta ja katselin vähän mitä siellä on. Mitään outoja viestejä ei ollut, mutta hakuhistoriasta huomasin miehen tiirailevan päivittäin vieraiden naisten profiileja! Etenkin yksi kiinnitti huomioni, sillä mies on kytännyt tätä naista lähes joka päivä ainakin vuoden ajan. Pikainen tiirailu paljasti, että ei näyttäisi olevan naisen kanssa mitään muuta yhteistä kun paikkakunta.
Että kun häiritsee! Mies on välillä ihan muissa maailmoissa ja kysyttäessä "ei ajattele mitään", taitaa silloin ajatella tuota ilmiselvää ihastustaan.
Tiedän tehneeni väärin katsoessani, mutta mielestäni ei ole reilua minua kohtaan kytätä muita. Miten toimia vai toimiako mitenkään?
Kommentit (47)
miksei ollut poistanut sivuhistoriaa, en ymmärrä
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 07:33"]
miksei ollut poistanut sivuhistoriaa, en ymmärrä
[/quote]
Ei miehen selain tallenna sivuhistoriaa ollenkaan. Tieto löytyy fbstä. AP
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 07:31"]
Kissa pöydälle vain. Luvassa varmaan vuosisadan riita, kummaltakin puolelta, mutta miksi ihmeessä pitää puolisolta salata kaikki mahdollinen ja mahdoton, mitä mielessä liikkuu. Ei ihme ettei ihmiset saa parisuhteitaan kestämään, kun kaikki salataan.
[/quote]
Sydän tykyttää pelkästä ajatuksesta. Koitan nyt punnita päässäni, kumman kyttäys on "pahempaa", en haluaisi ottaa syitä niskoilleni ja pilata koko viikonlopppua. Miten asiasta voisi keskustella hienovaraisesti? Pelkään, että alan vain syyttelemään ja silloin ei kyllä asiasta keskusteleminen onnistu. Mies varmana sanoo sen olevan vain viatonta hupia, mutta miksi kyttäyksellä olisi sitten useimmiten sama kohde? AP
Koko päivä mennyt riidellessä. Pamautin jo suoraan miehelle, että tiedän sen stalkkaavan tätä tiettyä naista. Ei tunnusta ja huutaa vain minua vainoharhaiseksi. Miten tyhmänä se minua oikein pitää? Keksiikö kukaan motiivia moiseen? Vaikea uskoa, että olisi pettänyt, kun ei tule yhtään outoa menoa häneltä mieleen. Parisuhde tulee tietenkin päättymään, mutta syy miehen kiistämiselle olisi kiva tietää. AP
Mitäpä jos kävisit itsekin katsomassa sen naisen profiilia. Eihän sitä tiedä, vaikka siellä on päivän vitsi. Tai tissit.
Facebookista löytyy kun menee omaan profiiliin ja painaa "näytä toimintaloki". Siellä laittaa rastin "sisällytä Vain Minä toiminta". Sieltä näkyy kaikki haut ja muut hommat.
Kissa pöydälle vain. Luvassa varmaan vuosisadan riita, kummaltakin puolelta, mutta miksi ihmeessä pitää puolisolta salata kaikki mahdollinen ja mahdoton, mitä mielessä liikkuu. Ei ihme ettei ihmiset saa parisuhteitaan kestämään, kun kaikki salataan.