Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kostovinkkejä petetylle? (yksi suunnitelma on)

Vierailija
22.01.2015 |

3kk sitten minua petettiin onnettoman baari-illan seurauksena, ja tultiin tunnustamaan ns. katuvana. Jatkoin avioliittoa. Tunteet ovat ailahdelleet laidasta laitaan. Osa minusta on kuollut tuon prosessin aikana. En ole oikeastaan enää vihainen, mietin vain mikä olisi mahdollisimman kiva tapa maksaa pettäjälle takaisin koko tragedia. Näennäisesti olen jatkanut suhdetta, jopa seksiä on ollut, sisälläni vain on jääkylmää. Minulla ei ole niinkään väliä sille pilaanko koko suhteen. Mies väittää rakastavansa minua ja haluaa jatkaa.

Olen ajatellut, että tuon meidän sänkyyn jonkun isomunaisen miehen niin, että mies pääsee yllättämään meidät. Tai miksipä en vaikka kahtakin. Syöpyisikö tuollainen kuva pettäjän verkkokalvoille iäksi, vai keksittekö jotain vielä viheliäisempää...? Pahempaa? Rumempaa? Alustavasti minulla on jo 1-2 kaveria katsottuna. En koe likaavani tässä itseäni, nämä miehet viehättävät minua.

D.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vaikka osoittaisit olevasi aikuinen ja pistäisit lusikat jakoon ihan ilman mitään kostosuunnitelmia.

Vierailija
2/52 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi, 2? Jos kostaminen helpottaa oloani, teen sen.

Sen jälkeen olen avoin suhteen jatkon suhteen, kun olemme tasoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huora. Yök. Pistä pihalle se mies äläkä alennu sen tasolle. Sithän se nauraa viimeisenä kun huomaa että olikin huoran kanssa. Ei kukaan normaali ihminen harkitse kahden miehen viemistä sänkyyn. Eikä pokaile miehiä valmiiksi kun on vielä naimisissa. Vittu jotkut naiset on yksinkertaisia.

Vierailija
4/52 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos vain lähtisit etkä rikkoisi enempää. Harmittaa vain jälkikäteen jos joskus aikuistut.

Vierailija
5/52 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie sen paras kaveri sänkyyn. Mielellään niin että se näkee

Vierailija
6/52 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:41"]Huora. Yök. Pistä pihalle se mies äläkä alennu sen tasolle. Sithän se nauraa viimeisenä kun huomaa että olikin huoran kanssa. Ei kukaan normaali ihminen harkitse kahden miehen viemistä sänkyyn. Eikä pokaile miehiä valmiiksi kun on vielä naimisissa. Vittu jotkut naiset on yksinkertaisia.
[/quote]

Äly hoi älä jätä. Taidat ite olla maksullinen ;)

Vierailija
7/52 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko ihan tosissasi, että suhde voi jatkua tuon koston jälkeen, jos se jo nyt on tuossa tilassa? Toivottavasti miehesi ei ole agressiivistä ja nopeasti tulistuvaa tyyppiä, voi nimittäin jollekin käydä huonosti tuossa yhtälössä :O Ja jos pettäjä on alinta paskasakkia, niin mikä sinä sitten olet, viaton kostaja?

Vierailija
8/52 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun avioliittoni säännöt lakkasivat pätemästä siinä vaiheessa kun mies työnsi kullinsa kännipanon pilluun. Samantekevää olenko jonkun ääliön mielestä huora vai en.

En todellakaan kaipaa mielipiteitänne. Ainoastaan kostovinkkejä vaikkapa toisilta saman kokeneilta.

Vierailija
9/52 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistan edelleen: ei mielipiteitä, olen jo päätökseni tehnyt.

Mutta niitä pirullisia neuvoja, kiitos :)

Vierailija
10/52 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki joku oikea viritys, jonka kanssa lähet vaikka treffeille. Saattaa sattua enemmän kuin pelkkä seksikerta.

Vierailija
11/52 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et asu Porvoossa, niin voisit nyt ihan oikeasti miettiä haluatko jatkaa miehesi kanssa yhdessä vai et.

Luulenpa, ettei "kostaminen" oloasi helpota, paitsi ehkä siinä mielessä, että suhteenne loppuu siihen. Jos se on sinulle ok, mitään isompaa vahinkoa ei päässyt tapahtumaan. Jos olisit kuitenkin halunnut jatkaa, saatat itsekin huomata miten lapsellisesti ja typerästi olet käyttäytynyt.

Jos kuitenkin asut Porvoossa, niin käy nyt ihmeessä baari-horo julkisesti haukkumassa.

Vierailija
12/52 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo paras kaveri -juttu olisi muuten hyvä, mutta tämä kaverikin on naimisissa enkä halua rikkoa heidän avioliittoa. Yksi riittää. Nämä alustavasti katsomani miehet ovat sinkkuja.

Vierailija
13/52 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paras kosto tietenkin on hankkiutua tasoihin, kuten suunnittelet. Eikös tuo jo riitä? Ja miehen paras kaveri on tähän se makein vaihtoehto, kuten yleisesti tiedetäänkin jo.

Vierailija
14/52 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ukko katsoo. että "jahas, tämmöistä peliä" ja olettaa voivansa lähes luvan kanssa käydä vieraissa.

Vierailija
15/52 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistät miehen oikeen kunnolla katumaan ja syyllistät teosta. Uskottelet, että suhteellanne on tulevaisuus, kunhan mies panostaa siihen ja hyvittää tekonsa. Tee hänestä riippuvainen, muutu oikein täydelliseksi kumppaniksi, niin, että hän ei voisi elää ilman sinua. Kun aika on sopiva, jätä hänet valitsemallasi tavalla ja naura päin näköä kuinka tyhmä hän olikaan kun luuli saavansa pitää sinut tekojensa jälkeen. Tämän jälkeen katkaiset välit kylmästi kokonaan ja näytät kuinka elämäsi on parempaa ilman häntä.

Vierailija
16/52 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans ton henkisen yhteyden kannalla.
ala viihtymään jonkun kanssa, mies kärsii, kun ei tiedä, petätkö.

Vierailija
17/52 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyliini ei todellakaan kuulu mennä huutamaan baarihorolle, enhän minä hänen kanssaan ole suhteessa, vaan miehen. Miehen vastuu siis.

Minulle on samantekevää, loppuuko suhde pettämiseeni. Se loppuu, jos mies ei kestä että minäkin pelaan täsmälleen smoilla säännöillä. :)

Vierailija
18/52 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostoa täälläkin mietitään vähän vastaavalle tapaukselle, mulla tosin ei toi sun ideoima onnistuisi, koska mies todnäk vaan kiihottuisi tilanteesta. Exäm paneminen olis aina paha paikka, mutta en halua pilata exäni suhdetta. Eikä se välttämättä lähtiskään. Joten en tiedä.
Oman mieheni kohdalla avoimesti kerroin hänen tempustaan kaikille, hänen perheelleeb ja yhteisille tutuille, jotka kyllä kertovat miehenkin parhaimmille kavereille. Siinä oli aikamoista kostoa, mies ei ole pahemmin missään kehdannut näyttää naamaansa.

Vierailija
19/52 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:49"]Pistät miehen oikeen kunnolla katumaan ja syyllistät teosta. Uskottelet, että suhteellanne on tulevaisuus, kunhan mies panostaa siihen ja hyvittää tekonsa. Tee hänestä riippuvainen, muutu oikein täydelliseksi kumppaniksi, niin, että hän ei voisi elää ilman sinua. Kun aika on sopiva, jätä hänet valitsemallasi tavalla ja naura päin näköä kuinka tyhmä hän olikaan kun luuli saavansa pitää sinut tekojensa jälkeen. Tämän jälkeen katkaiset välit kylmästi kokonaan ja näytät kuinka elämäsi on parempaa ilman häntä.
[/quote]

Ja vielä lisäys, että mikäli mahdollista, kehität itsellesi sivulla suhteen, ei juuri mitään panosuhdetta vaan kunnollista treffailua, jolloin sinulla on jo uusi valmiina ja miehesi kärsii entistä enemmän :)

Vierailija
20/52 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset viikot olenkin ollut enää puhumatta aiheesta ja näytellyt kaiken olevan suhteellisen hyvin, että pettämiseni tulisi mahdollisimman yllättäen eikä hän osaisi varautua siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä