Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaako miehille tosiaan rumankin naisen pillu?

Vierailija
22.01.2015 |

Olen ruma. Tosi mitään sanottoman näköinen eikä edes naisellisia muotoja. Baareissa kuitenkin hyvännäköisetkin miehet iskevät - tietenkin vain sänky puuhien toivossa. Olen tietoinen, että haluavat vain seksiä. Luulisi silti miehillä olevan edes jonkinlainen naamaraja edes sen pelkän pillun suhteen.

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^ Sen verran on toteutettu, että otin suihin yhteiseltä ystävältä. Rakastan suihinottoa, joten se oli vielä mukavuusalueella. Mies katseli. Itse en ole tätä pidemmälle halunnut leikkiä viedä eikä mies ole ehdottanutkaan. Fantasioi kyllä selvästi vieläkin.

N31

Vierailija
62/105 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^ Kyllä kelpaisi mullekin :)

t. m-50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen on ruma nainen? Mä kun katon aina enempi sisintä ja huomannu että ulkokuori pettää usein. Rakastan nuolla vaimoni pillua näyttipä hän miltä hyvänsä, saan nautinnon siitä kun näen naisen todella nauttivan ja meillähän tuo nuolemisesta kovasti pitää. Itselleni nautinto on itsestäänselvää,  siksi haluan keskittyä naiseeni koska hän on vaativampi:) maistuu niin hunajaiselle että hulluksi siinä tulee... onneksi taas ilta tulossa ja pääsee hommiin... en ikinä kattele onko hänellä isot vai pienet tissit tai muitakaan mittoja, koska hän vaan on tosi kiva. Mies 29v

Vierailija
64/105 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kelpais kenen vaan pilu. Mies 21v ja 2vuotta ilman pimppaa.

Vierailija
65/105 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha reissumiesten motto: mitä rumempi nainen niin sitä vähemmän luulee itsestään ja satsaa seksiin enemmän.

Vierailija
66/105 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiselle ei kelpaa ruman miehen kyrpä eikä kelpaa etenkään likaisen eikä epäpuhtaan miehen kulli.

Vierailija
67/105 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku roti sentään! Tosin päihtymystila voi vaikuttaa asiaan ettei niin välitä ulkonäöstä. Toisaalta joskus joku ns. "kaunis" voi olla tosi epäkiinnostava ja joku vaatimattoman näköinen taas omaa sitä jotain. Ulkonäkökin on vain osa kokonaisuutta. Ehkä pikemminkin se millainen naisen terveyden tila on ja tietty se luonne ja olemus. 

Vierailija
68/105 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ystävälliset naiset ovat kauniita.

Vierailija
69/105 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa se jossain määrin riippuu siitä naisen rumuudestakin vaikkakaan ei siitä, mitä mieltä nainen itse on. Moni tuntuu pitävän itseään rumana vaikka on ihan tavallisen näköinen.

Ulkonäköä enemmän itselleni vaikuttaa se, onko nainen ihan idiootti tai typerä, sellaiselta ei kelpaa pillu vaikka ulkonäkö olisi millainen.

Vierailija
70/105 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni kelpaa vain kultainen nainen joka osaa ajatella, ulkonäöllä ei ole niin väliä.. Kännissä en edes yritä ketään naista, ja nauran kavereilleni jotka saavat tanssiin haussakin aina kännissä pakit.. Tottahan se on tosiaan että monella miehellä on panot vaan mielessä..

Vierailija
71/105 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N31 tuossa totesikin, että se naisten ruma ja miesten ruma ei ole välttämättä sama asia. On sellaisia naisia, joiden ympärillä on aina pörräystä ja jonka silmiin isossakin baariseurueessa miesten katse pysähtyy. Muut naiset ei välttämättä koskaan ymmärrä, mistä on kysymys ja miksi eivätkä nämä ko. henkilöt pidä itseen kauneimpana tapauksena. En oikeastaan tarkoita edes seksikkyyttä siinä mielessä kuin se käsitetään seksikkääksi ulkonäöksi. Joidenkin ihmisten lähellä on vaan pirun ihana olla. Luulen, että kysymys on juuri hormooneista, feromoneista ym. tiedostamattomista jutuista paljon edemmän kuin naamasta tai perseen muodosta.

Vierailija
72/105 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin ruma ja kiihkeä kuin kaunis ja lahna.

t. m-50

Vierailija
73/105 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa yön tilanteissa ratkaisee näisen helppo lähestyttävyys, ja että hänen seurassaan on mutkatonta olla. Naisetkin saa munaa sosiaalisilla taidoilla.

Vierailija
74/105 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan ole mennyt sänkyyn ruman naisen kanssa, mutta monen vierestä oon herännyt

Vierailija
75/105 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:54"]

[/quote]

Tuo nyt on ihan paskapuhetta.

Ja minä olen aidosti ruma nainen ja koskaan en ole harrastanut seksiä. Ap vain arvioi ulkonäkönsä väärin, siinä kaikki. Ruma nainen ei saa miehiltä yhtään mitään. 

Vierailija
76/105 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:38"]

[/quote]

Ja minä olen aidosti ruma nainen ja koskaan en ole harrastanut seksiä. Ap vain arvioi ulkonäkönsä väärin, siinä kaikki. Ruma nainen ei saa miehiltä yhtään mitään. 

[/quote]

Minkäs ikäinen olet? Ootko xxxl kokoa? Alkoi kiinnostamaan, voin tulla panemaan sua.

t. m-50

Vierailija
77/105 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 13:37"]

En koskaan ole mennyt sänkyyn ruman naisen kanssa, mutta monen vierestä oon herännyt

[/quote]

"Kun aloitan illan, olen valikoiva - kahden jälkeen mikä tahansa käy" :)

Vierailija
78/105 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ruman" naiset on niitä kaikkein mukavimpia. Kyllä kelpais tavallisen näköinen nainen sänkyyn ja muutenkin elämään. En ole ikinä tavannut oikeastaan liian rumaa naista. Kaikki naiset tavallaan houkuttaa. Olisi kyrvälle siis töitä jos vaan löytyisi jostain mukava nainen, jota saisi pitää hyvänä <3 M30

Vierailija
79/105 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 07:19"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:38"]

[/quote]

[/quote]

Minkäs ikäinen olet? Ootko xxxl kokoa? Alkoi kiinnostamaan, voin tulla panemaan sua.

t. m-50

[/quote]

Vielä sen verran, että tarvitko suosituksia? Mä voisin muutamalta entiseltä panopuulta pyytää, ovat olleet tyydytettyjä.

t. m-50

Vierailija
80/105 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 21:36"]

Olen ruma. Tosi mitään sanottoman näköinen eikä edes naisellisia muotoja. Baareissa kuitenkin hyvännäköisetkin miehet iskevät - tietenkin vain sänky puuhien toivossa. Olen tietoinen, että haluavat vain seksiä. Luulisi silti miehillä olevan edes jonkinlainen naamaraja edes sen pelkän pillun suhteen.

[/quote] Kaikki on suhteellista, eli miten määritellään ruma nainen? Miehen näkökanta voi olla toinen.., en tiedä, kun en ole sua tavannut./ vilivallaton

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän