Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaako miehille tosiaan rumankin naisen pillu?

Vierailija
22.01.2015 |

Olen ruma. Tosi mitään sanottoman näköinen eikä edes naisellisia muotoja. Baareissa kuitenkin hyvännäköisetkin miehet iskevät - tietenkin vain sänky puuhien toivossa. Olen tietoinen, että haluavat vain seksiä. Luulisi silti miehillä olevan edes jonkinlainen naamaraja edes sen pelkän pillun suhteen.

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ajattelevat alapäällään ja seksiä suurimman osan hereilläoloajastaan.Miehet ryhtyvät parisuhteeseen saadakseen vakituisesti p.....a. Naiset ovat miehille vain pi....ja ja jos he eivät pääse pane....sitä Playboy-mallia tai kapakan kuuminta kissaa,niin puutteessa ja painettaessa käy pal..en tyhjentämikseen myös ruma,lihava ja vanha vuosi.Pitää silmät kiinni ja painaa pimeässä.Ja sitten voi jälkikäteen naureskellen pilkata ja haukkua tätä näistä esim vauva.fi ssä

Vierailija
102/105 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksikäs ei - kelpaahan naisillekin ruman miehen kulli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä rumempi naama sen parempi haara. Totuus, joka pitää kutinsa :).

Vierailija
104/105 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt itsetuntoo ylöspäin..sinä joka sanot itsees rumaksi..

Mulla on viisas vaimo.on kurveja eikä hullumman näköinen muutenkaan

Ihmisen luonne on se tärkein miten arjessa pärjää..tottahan minäkin herään kun näen kauniit piirteet mutt ne ei kanna pitkälle jos on muuten sellanen ettei tule toimeen

Mä uskon että olet ihan kiva naisena.

Ois kiva tutustua vaikken sitä p saisikaan luulen ett osaisin löytää susta niitä hyviä piirteitä paljon Fiilistä sulle ja positiivista asennetta

Vierailija
105/105 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallisuus on pyllystä. Jos persoona kiinnostaa voi syntyä yhteys, joka johtaa vaikka mihin. Kun arvostat itseäsi, olet aktiivinen ja tutustut ihmisiin löydät kyllä kumppanin, jos sitä etsit. En itsekään halua olla pelkkä kulli, vaikka se usein tahtoo toimia päämiehenäni. Vetovoima ihmisten välillä syntyy henkisestä yhteenkuuluvuudesta vähitellen tutustumisen myötä. Ulkonäkö voi toimia herätteenä, muttei lopulta kanna pitkälle, ellei jenkistä yhteyttä ole. pane vaikka pataljoonan miesten kanssa, mutta ellet saa henkistä yhteyttä on lopputulema tyhjä olo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän