voitteko harrastaa anaaliseksiä jos on pukamat?
ite nauttisin anaaliseksistä valtavasti, mutta mulla on yksi pukama ja pelkään sen pahenevan anaaliseksistä.
Pukama ei sinällään ole kipeä eikä juurikaan haittaa anaaliseksissä (miestä ei ollenkaan) mutta pelkään vain että suureneeko se tai voiko puhjeta tms.
Kommentit (9)
Vaimolla on pukamia. Me harrastamme silti anaaliseksiä eikä minua ole haitannut lainkaan. Eivät vuoda verta. Tuntuu jopa, että ne kiihottavat penistä enemmän kuin tavallinen perse.
vaikka pukamaton olenkin. Minulta kai puuttuu jotkut hermopäät peräsuolesta, kun ei tunnu sormikaan miltään. Korkeintaan siltä, kun olisi kakkaa pukattava ulos ja sehän ei kai kuulu seksitouhuihin, eihän?
Päätit sitten vastata, vaikka sinulla ei ole mitään kokemusta aiheesta. Miksi? Olet niitä ihmisiä, joilla on sanottavaa IHAN, siis IHAN joka asiaan, vaikka ei tietäisi niistä hevonv*ttua. Mars takaisin AV-puolelle.
En harrasta anaaliseksiä, vaikka pukamaton olenkin. Minulta kai puuttuu jotkut hermopäät peräsuolesta, kun ei tunnu sormikaan miltään. Korkeintaan siltä, kun olisi kakkaa pukattava ulos ja sehän ei kai kuulu seksitouhuihin, eihän?
Minäkään en tajua ihmisiä jotka välillä kommentoivat. "Onko aurinko keltainen?" "Maito on kyllä valkoista!". En ymmärrä.
Mutta varsinainen asia. Hoida pukama kuntoon niin ei kipeydy ja pahene. Sitä ennen en harrastaisi peppuseksiä.
Mulla on ollut silloin tällöin pukamia, mutta aina silloin ne on ollu seurausta kuiduttomasta ruokavaliosta. Peppuseksi ei ole mulla pahentanut pukamia mitenkään. Harrastamme peppuseksiä n. kerran pari kuukaudessa.
Nainen 33vee
Itse nautin myös anaaliseksistä ennen synnytystä. Odotusaikana pukamat aiheuttivat paljon ongelmia ja tietenkin kipuja. Nyt asiat ovat hoidossa pukamien sitomishoitojen jälkeen. Rakkauselämä on palautunut ennalleen ja ehkä parempanakin tuntoherkkyyden parantuessa pepussa.
Pidän kotona anaalitappia, kun tuntuu, että aina pitäisi olla jotakikn perseessä ja kun mieskää ei alvariinsa ole halukas. Miehellä on pukamia, mutta onneksi minulla on perse kunnossa ja miehen perään en ole mitään survomassakaan, joten kaikki on kunnossa.
vaikka pukamaton olenkin. Minulta kai puuttuu jotkut hermopäät peräsuolesta, kun ei tunnu sormikaan miltään. Korkeintaan siltä, kun olisi kakkaa pukattava ulos ja sehän ei kai kuulu seksitouhuihin, eihän?
älkää nyt vaan menkö mitään survoaan sinne peräpäähän jos sulla on pukama/pukamia...
EI tulis itselleni mieleenkään (ja joo on synnytyksen jäljiltä pukama ahterissa :))