Kelpaako miehille tosiaan rumankin naisen pillu?
Olen ruma. Tosi mitään sanottoman näköinen eikä edes naisellisia muotoja. Baareissa kuitenkin hyvännäköisetkin miehet iskevät - tietenkin vain sänky puuhien toivossa. Olen tietoinen, että haluavat vain seksiä. Luulisi silti miehillä olevan edes jonkinlainen naamaraja edes sen pelkän pillun suhteen.
Kommentit (105)
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 07:19"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:38"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:54"]
Kaikki ystävälliset naiset ovat kauniita.
[/quote]
Tuo nyt on ihan paskapuhetta.
Ja minä olen aidosti ruma nainen ja koskaan en ole harrastanut seksiä. Ap vain arvioi ulkonäkönsä väärin, siinä kaikki. Ruma nainen ei saa miehiltä yhtään mitään.
[/quote]
Minkäs ikäinen olet? Ootko xxxl kokoa? Alkoi kiinnostamaan, voin tulla panemaan sua.
t. m-50
[/quote]
No heh. Olen 32, XL -kokoinen (165cm /75 kg). Mutta jos nyt kuitenkin jätetään väliin. :D
Halusin vain tuoda esille sen faktan, ettei rumat naiset oikeasti kelpaa, vaan aloittaja vain arvioi ulkonäkönsä väärin. Minua ei ainakaan ole koskaan kukaan mies edes lähestynyt, vaikka olen aika tavis naamaltani, mutta tosiaan ylipainoinen.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:29"]
Minä olen aina ajatellut, ettei varsinaisesti rumia ihmisiä ole. Jokainen on omalla tavallaan kaunis. Opiskeluajoilta jäi kuitenkin mieleen yksi nainen/tyttö, jota en onnistunut mitenkään näkemään kauniina tai nättinä. Ajattelin, että tuo ei varmaan löydä miestä itselleen. Uteliaisuuttani googlasin pari vuotta sitten (reilut 10 vuotta niistä ajoista kun samoissa piireissä pyörittiin) ja niinpä vain löytyi Facebookista sekin nainen. Naimisissa, löytyi vauvakuviakin. Oikeastaan ihan kaunis nainen kuvissa! Ei tietenkään missityyppinen vaan persoonallinen.
[/quote]
Jep... Eli nämä lukemattomat suomilehmät on rumia -aloitukset ja miesten hyi vittu kun on ruma -huutelut kaduilla on mitä?
Tottakai on rumia naisia, kuten on rumia miehiäkin. Itse asiassa kumpiakin on huomattavasti enemmän kuin hyvännäköisiä ihmisiä!
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:31"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 07:19"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:38"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:54"]
Kaikki ystävälliset naiset ovat kauniita.
[/quote]
Tuo nyt on ihan paskapuhetta.
Ja minä olen aidosti ruma nainen ja koskaan en ole harrastanut seksiä. Ap vain arvioi ulkonäkönsä väärin, siinä kaikki. Ruma nainen ei saa miehiltä yhtään mitään.
[/quote]
Minkäs ikäinen olet? Ootko xxxl kokoa? Alkoi kiinnostamaan, voin tulla panemaan sua.
t. m-50
[/quote]
No heh. Olen 32, XL -kokoinen (165cm /75 kg). Mutta jos nyt kuitenkin jätetään väliin. :D
Halusin vain tuoda esille sen faktan, ettei rumat naiset oikeasti kelpaa, vaan aloittaja vain arvioi ulkonäkönsä väärin. Minua ei ainakaan ole koskaan kukaan mies edes lähestynyt, vaikka olen aika tavis naamaltani, mutta tosiaan ylipainoinen.
[/quote]
Ethän sä noilla mitoilla mikään XL ole vaan oikein sopiva ja kiihottavassa koossa.
t. m-50
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:33"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:29"]
Minä olen aina ajatellut, ettei varsinaisesti rumia ihmisiä ole. Jokainen on omalla tavallaan kaunis. Opiskeluajoilta jäi kuitenkin mieleen yksi nainen/tyttö, jota en onnistunut mitenkään näkemään kauniina tai nättinä. Ajattelin, että tuo ei varmaan löydä miestä itselleen. Uteliaisuuttani googlasin pari vuotta sitten (reilut 10 vuotta niistä ajoista kun samoissa piireissä pyörittiin) ja niinpä vain löytyi Facebookista sekin nainen. Naimisissa, löytyi vauvakuviakin. Oikeastaan ihan kaunis nainen kuvissa! Ei tietenkään missityyppinen vaan persoonallinen.
[/quote]
Jep... Eli nämä lukemattomat suomilehmät on rumia -aloitukset ja miesten hyi vittu kun on ruma -huutelut kaduilla on mitä?
Tottakai on rumia naisia, kuten on rumia miehiäkin. Itse asiassa kumpiakin on huomattavasti enemmän kuin hyvännäköisiä ihmisiä!
[/quote]
Kaduilla huutelut kertovat vain huonoista käytöstavoista. Rumina ihmisten pitäminen kertoo eniten katsojan mielikuvituksen puutteesta ja ajattelun rajoittuneisuudesta.
Kauneutta on monenlaista. Elämä on paljon mukavampaa, kun osaa nähdä kauneutta ympärillään.
Hänellä oli painoa 103 kiloa. Roikkuvat, raskaat tissit. Pylly kuin kuun maisema. Kasvot...no jaa...
Sängyssä hän oli paras nainen mitä oli ennen ja ollut sen jälkeen. Seksi oli hänelle kuin ruokailua, suoraa ja mutkatonta. Hänellä oli vielä ominaisuus jota rakastin aivan hurjasti. Hän ejakuloi, joka kerta orgasmin aikana. Sitä nestettä tuli voimakkaina suihkaisuina, mielestäni valtavan kiihottavaa. Kun vielä heti orkun jälkeen alkoi hiki valua, oli rakastelumme aika märkää touhua. Ja tuoksui voimakkaasti naiselle...
Maailma sitten vieroitti meidät toisistamme...
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 02:02"]
Hänellä oli painoa 103 kiloa. Roikkuvat, raskaat tissit. Pylly kuin kuun maisema. Kasvot...no jaa...
Sängyssä hän oli paras nainen mitä oli ennen ja ollut sen jälkeen. Seksi oli hänelle kuin ruokailua, suoraa ja mutkatonta. Hänellä oli vielä ominaisuus jota rakastin aivan hurjasti. Hän ejakuloi, joka kerta orgasmin aikana. Sitä nestettä tuli voimakkaina suihkaisuina, mielestäni valtavan kiihottavaa. Kun vielä heti orkun jälkeen alkoi hiki valua, oli rakastelumme aika märkää touhua. Ja tuoksui voimakkaasti naiselle...
Maailma sitten vieroitti meidät toisistamme...
[/quote]
Tämän saman olen kokenut myös minäkin....
t. m-50
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:31"]Halusin vain tuoda esille sen faktan, ettei rumat naiset oikeasti kelpaa, vaan aloittaja vain arvioi ulkonäkönsä väärin. Minua ei ainakaan ole koskaan kukaan mies edes lähestynyt, vaikka olen aika tavis naamaltani, mutta tosiaan ylipainoinen. [/quote]
Nytkin olisit kelvannut, mutta et uskaltanut tarttua tilaisuuteen. Jos ei saa jostain syystä perinteisiä miesten aloitteita kapakoissa, niitä voi silti saada muualla. Nainen voi tehdä itsekin aloitteen. Saat takuuvarmasti sekä seksiä että suhteen vähemmillä pakeilla kuin keskiverto nuori mies, jos kohdistat yrityksesi miehiin, joiden arvioit olevan samaa rumuustasoa kanssasi.
Ruma antaa parhaimmat kyydit! :-p ja panetus ei halaamalla lähde... Pitää saada pimpsaa työnnellä...
Vaikka en itsekään mikään Brat Bitti ole niin ruma ei herätä haluja. Persoonallinen on mikä kiinnostaa eniten, ei niinkään mallityyppi. Ja ylipainoinen on totaalinen turn off.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:58"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:26"]Ei rumia naisia olekaan. ON VAIN LIIAN VÄHÄN VODKAA!!!!! Joku räppäri esittää, että "sinusta ei edes juomalla saa kaunista" jne.... mutta se onkin nuori mies. Kunhan sillekin ikää karttuu, niin mielikin muuttuu.... Rumilta saa parhaimmat kyydit. Ruma ei oo lahna. Rumalle muijalle voi aamulla sanoa, että annapa puhelinnumerosi niin mä soitan jos alkaa panettaa. Menepäs barbille lohkasemaan näin, niin ei taatusti enää heru -edes sen kavereilta! [/quote] Joku sentään tietää mistä jauhaa:) Olet tainnut muutamatkin hyvät kyydit saada. Noh, itse en ole ruma, mutta hiukan pyöreä, rakastan karvoitustani ja pilluni on vähän väljähkö (todella paljon käytetty ja huolella nussittu). Isot luonnolliset rinnat, raskaat ja roikkuvat. Siitä huolimatta saan tosi paljon huomiota yöelämässä ja vaikka kaupan kassalta, olen kyllä ulospäin suuntautunut, mutta ei se kaikkea selitä. Olen saanut ehdotuksia mm. gyneltä, kaupan kassalta, naapurin ukkomieheltä, lasteni päiväkotikaverin isältä, mieheni työkavereilta ja jopa pomolta. Näistä vain gyneä nain, kun oli jo valmiiksi sormet pillussa. Olen tullut siihen tulokseen, että moni kakku päältä kaunis. Ilmeisesti monella miehellä on kotona se kaunis pihtari, jos kerran minäkin kelpaan niin monelle. Mieheni mielestä olen toki ihan paras, mutta eihän nämä muut ehdottelijat edes pientä jutustelua kummemmin tunne minua. Numerokin on aina haluttu mukaan ja jokainen tullut takaisin. N31
[/quote]
Sinulla on itsetunto kunnossa. Minä en vaan ymmärrä miten määritellään ruma?. Olen viiskymppiseksi hyvän-näköinen niin on myös vaimoni. Muistan yksissä tansseissa pokkasin yhden naisen, tanssiessamme hän sanoi minulle, miten sä kehtaat tanssii mun kans ku mä olen niin ruma ja riipputissinen. Sanoin että et et ole ruma, laitat vähän meikkiä ja kunnolliset rintaliivit kohota myös itsetuntoasi. Tavattiin myöhemmin taas tanssipaikalla, oli kyllä itsetunto kohillaan samoten rinnat ja vähän meikkiä (ei pakkelikasaa). Hän hymyili jutteli ja kiitteli. Olisin saanut pillua mutta näytin sormusta ja asia jäi ystäväpohjalle.
Ikäväkyllä naiset vaikuttavat itse melko pitkälle ulkonäköönsä. Ei kaikki ole missejä, mutta pukeutuminen, hiukset ja kasvojen hoito, ja itsetunto ratkaisevat melko pitkälleM50+.
Minusta taviksen näköiset ylipainoiset naiset ovat yleensä hauskoja, mukavia. Heidän seurassa viihtyy vähän ujompikin mies. Seuranhaussa katselen näitä, en pelkästään seksin takia. En mahda sille mitään, tämä naistyyppi vain vetoaa. Yleensä sitten tällainen nainen kokee, että vain sen takia. Joten joutuu sitten itsekin pettymään.
Kyllä kelpaa. Harva niin ruma on ettei panna pystyisi. Sitäpaitsi yleensä itseänsä rumana pitävät naiset eivät kuitenkaan sitä ole muitten silmissä. Kauniskin nainen voi olla epäkiihoittava jos ei osaa käyttäytyä. Takaapäin pannessa ei tarte naamaa kattella jos niin paha on.
Tyylitaju korjaa erittäin paljon sitä rumuutta. Kampaus ja asu kohdilleen. Onko se niin vaikeaa?
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 21:58"]
Itse en kyllä voi kiinnostua naisesta, jonka ulkonäkö ei kiinnosta melko paljon. Humala ei vaikuta mitenkään.
vähän samoilla linjoilla mennään ei nyt ihan kuka tahansa kelpaa.kyllä naisessa pitää olla jotain mikä miellyttää.
-Mies 29v-
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 22:07"]
Komppaan niitä miehiä, jotka ovat olleet sitä mieltä, että ap ei oikesti ole niin ruma kuin antaa ymmärtää. Jotain seksikästä hänessä ja muissa castaavaa kokevissa on oltava. kyllä se siitä johtuu.
[/quote]
Totta. Rumia naisia on ja meiltä ei tosiaan haluta seksiä, eikä yhtään mitään muutakaan. Olen kohta 40 ja ainoa "huomio", mitä olen miehiltä koskaan saanut, on nämä vittukunoletruma -tyyppiset huutelut. Seksistä on tällä naamalla ihan turha haaveilla. Olen onnekseni akateeminen, joten työelämässä miehet käyttäytyy asiallisesti, mutta vapaa-ajalla miehet ovat todella ilkeitä rumille naisille!
Ei todella kelpaa ,ei ei ei ei!!!!!!! Kenellä muka seisoo!!!!
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:55"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 22:07"]
Komppaan niitä miehiä, jotka ovat olleet sitä mieltä, että ap ei oikesti ole niin ruma kuin antaa ymmärtää. Jotain seksikästä hänessä ja muissa castaavaa kokevissa on oltava. kyllä se siitä johtuu.
[/quote]
Totta. Rumia naisia on ja meiltä ei tosiaan haluta seksiä, eikä yhtään mitään muutakaan. Olen kohta 40 ja ainoa "huomio", mitä olen miehiltä koskaan saanut, on nämä vittukunoletruma -tyyppiset huutelut. Seksistä on tällä naamalla ihan turha haaveilla. Olen onnekseni akateeminen, joten työelämässä miehet käyttäytyy asiallisesti, mutta vapaa-ajalla miehet ovat todella ilkeitä rumille naisille!
[/quote]
Näin se todellakin on. Minä olen ruma nainen myös ja täysin samaa mieltä. Minua on miehet kohdelleet julmasti myös työelämässä. He ovat pilanneet elämäni kiusaamalla ja syrjimällä. Minä en saa edes töitä naamani takia enää.