Kelpaako miehille tosiaan rumankin naisen pillu?
Olen ruma. Tosi mitään sanottoman näköinen eikä edes naisellisia muotoja. Baareissa kuitenkin hyvännäköisetkin miehet iskevät - tietenkin vain sänky puuhien toivossa. Olen tietoinen, että haluavat vain seksiä. Luulisi silti miehillä olevan edes jonkinlainen naamaraja edes sen pelkän pillun suhteen.
Kommentit (105)
Kai rumakin nainen saa nauttia munasta. Kerran eräs muija jonka mukaan lähdin baarista oli kämpillä selällään sängyllä jalat levällään odottamassa yhdynnän alkamista kun en ollut vielä kerinnyt heittää edes paitaa pois:D
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:00"]En voisi panna enkä ole koskaan pannut naista, ketä en oikeasti haluaisi. Aina pitää olla kemiaa mukana..
[/quote]
Näin. Siellä baareissa ne pelkän pillun perässä olevat on. Muualta löytyy sitten tasokkaampaa seuraa!
Lisäksi rumia naisia isketään vain ja ainoastaan sen helpon pillun toivossa. Luotetaan siihen, että rumalla on huono itsetunto ulkonäkönsä vuoksi, ja on valmis ripustautumaan ensimmäiseen mieheen joka sanoo yhdenkin kauniin sanan, Pieni lepertely saa ruman haarat aukeamaan hetkessä, tähän miehet luottaa. Valitettavasti :P
t. toinen rumilus
Ei rumia naisia olekaan. ON VAIN LIIAN VÄHÄN VODKAA!!!!!
Joku räppäri esittää, että "sinusta ei edes juomalla saa kaunista" jne.... mutta se onkin nuori mies. Kunhan sillekin ikää karttuu, niin mielikin muuttuu....
Rumilta saa parhaimmat kyydit. Ruma ei oo lahna. Rumalle muijalle voi aamulla sanoa, että annapa puhelinnumerosi niin mä soitan jos alkaa panettaa. Menepäs barbille lohkasemaan näin, niin ei taatusti enää heru -edes sen kavereilta!
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:26"]Ei rumia naisia olekaan. ON VAIN LIIAN VÄHÄN VODKAA!!!!!
Joku räppäri esittää, että "sinusta ei edes juomalla saa kaunista" jne.... mutta se onkin nuori mies. Kunhan sillekin ikää karttuu, niin mielikin muuttuu....
Rumilta saa parhaimmat kyydit. Ruma ei oo lahna. Rumalle muijalle voi aamulla sanoa, että annapa puhelinnumerosi niin mä soitan jos alkaa panettaa. Menepäs barbille lohkasemaan näin, niin ei taatusti enää heru -edes sen kavereilta!
[/quote]
Joku sentään tietää mistä jauhaa:) Olet tainnut muutamatkin hyvät kyydit saada. Noh, itse en ole ruma, mutta hiukan pyöreä, rakastan karvoitustani ja pilluni on vähän väljähkö (todella paljon käytetty ja huolella nussittu). Isot luonnolliset rinnat, raskaat ja roikkuvat. Siitä huolimatta saan tosi paljon huomiota yöelämässä ja vaikka kaupan kassalta, olen kyllä ulospäin suuntautunut, mutta ei se kaikkea selitä. Olen saanut ehdotuksia mm. gyneltä, kaupan kassalta, naapurin ukkomieheltä, lasteni päiväkotikaverin isältä, mieheni työkavereilta ja jopa pomolta. Näistä vain gyneä nain, kun oli jo valmiiksi sormet pillussa.
Olen tullut siihen tulokseen, että moni kakku päältä kaunis. Ilmeisesti monella miehellä on kotona se kaunis pihtari, jos kerran minäkin kelpaan niin monelle. Mieheni mielestä olen toki ihan paras, mutta eihän nämä muut ehdottelijat edes pientä jutustelua kummemmin tunne minua. Numerokin on aina haluttu mukaan ja jokainen tullut takaisin.
N31
Mitä leveempi lähetti niin sen tasasempi kyyti
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 23:33"]Mitä leveempi lähetti niin sen tasasempi kyyti
[/quote] haha voi vitun mokia lumia teksin korjaus siis ei lähetti vaan lavetti!
Pikku-Jormalla ei ole silmiä. Ei se tiedä minne sitä työnnetään.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 21:36"]
Olen ruma. Tosi mitään sanottoman näköinen eikä edes naisellisia muotoja. Baareissa kuitenkin hyvännäköisetkin miehet iskevät - tietenkin vain sänky puuhien toivossa. Olen tietoinen, että haluavat vain seksiä. Luulisi silti miehillä olevan edes jonkinlainen naamaraja edes sen pelkän pillun suhteen.
[/quote]
pimeässä samaa kosteaa ja tiukkaa herkkua
Pakkohan sen nyt on olla edes sen näköinen, että saa kalun seisomaan. Muussa tapauksessa voisi melkein etsiä vaikka toisen miehen seuraksi. -M-
Tavallisemman näköisiltä naisilta saa parempaa kyytiä. Kauniit ovat koppavia ja hankalia, tai ainakin usein ovat. Ennemmin valitsen tavallisen, ehkä vähän pullukankin naisen. Ovat monesti parempia luonteeltaan, panostavat seksiin ja eivät ole niin saatanan pikkumaisia elämässä. Jos joku vonkaa kauniiden naisten perään, niin suon hänelle sen.
M52, onnellinen tavisnaisen kumppani
Kertoo jotain siitä minkälaisen monopolin naiset on pillusta järjestäneet. Ei mitään väliä minkälaisessa jokinorsussa se on kiinni niin jo vain kelepoo.
Jos sulla on sitten hyvä perse? Se on ainakin minulle tärkein asia. Rinnoilla ja pärställä ei mitään väliä, jos perse on kunnossa. Ei mikään "rehevä" perse, vaan hoikan naisen perse, ei latta eikä mikään poikaperse.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 00:06"]
Tavallisemman näköisiltä naisilta saa parempaa kyytiä. Kauniit ovat koppavia ja hankalia, tai ainakin usein ovat. Ennemmin valitsen tavallisen, ehkä vähän pullukankin naisen. Ovat monesti parempia luonteeltaan, panostavat seksiin ja eivät ole niin saatanan pikkumaisia elämässä. Jos joku vonkaa kauniiden naisten perään, niin suon hänelle sen.
Ihan samaan tulokseen olen tullut! Koppavat barbit saa minun puolesta vaikka naida toisiaan...minä tarjoan munaani vain taviksille...ja kyyti on ollut kiitettävää! M54
[/quote]
Kelpaa, olen joskus pidemmän "kuivan kauden" katkaisemiseksi pannut suunnilleen ekaa rotkoa joka baarissa vastaan tuli. Normaalisti joutuu kyllä sen verran raakkaamaan, että jonkinlainen mielenkiinto vastapeluriin edes herää.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 21:59"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 21:58"]Itse en kyllä voi kiinnostua naisesta, jonka ulkonäkö ei kiinnosta melko paljon. Humala ei vaikuta mitenkään. -Mies 29v- [/quote] fiksu mies!
[/quote]
Heikko libido, kyvytön mies.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 00:06"]
[/quote]
Toivoisin vain että nuoremmatkin miehet tämän tajuaisivat mutta ei, jokainen sukupolvi tekee ne samat virheet ja jahtaa aikansa niitä barbeja kunnes (toivottavasti) viisastuvat. M50+
Mahdatkohan AP edes oikeasti olla mikään ruma? Tulee ihan kurja olo, kun luonnehdit itseäsi rumaksi, sillä itse en esim. tunne ainoatakaan oikeasti rumaa ihmistä (tai siis naista tässä kohtaa vissiin ajatellaan) vaikka tunnen kuitenkin melko paljon ihmisiä :).
Itse en ole koskaan saanut baareissa juurikaan miesten huomiota tai ainakaan minua ei lähestytä siellä, ja kokemusta baareissa käymisestä on kuitenkin yli 10 vuoden ajalta. Mikään baarikärpänen en ole, ja lasten ollessa pieniä oli välissä kyllä useamman vuoden totaalitaukokin :), mutta nykyisin käyn joitakin kertoja vuodessa. Aina saan olla täysin rauhassa ja joskus sitä miettii, että miten kauhealta oikeasti täytyy näyttää, että kukaan ei koskaan lähesty? :D Varattu olen, mutta siis sormusta ei ole, eli se ei ole syynä.
Ehkä en sitten keikistele tarpeeksi tai ehkä minusta huokuu se, että en etsi sieltä mitään "sellaista seuraa"? Ystävät ja mies sanovat kauniiksi ja laittaudun kyllä kun lähden jonnekin, mutta en näytä kyllä nirppanokalta vaan käyttäydyn ihan tavallisesti ja hymyilen ihmisille jne... No, onneksi ei ole sellaista tilannetta että tarvitsisi sitä seuraa yöelämästä hakea, koska en varmaan sitä saisi ellen itse kävisi johonkin mieheen kiinni :D
^^ Minä en edes laittaudu enkä ole todellakaan tyrkky. Minusta huokuu ehkä hiukan maskuliinisuutta, koska olen kohtuu härskin huumorin ystävä. Ja joskus on yksi naimisissa ollut mies todennut, että minusta jotenkin huokuu se, että pidän seksistä ja olen eroottinen. En todellakaan tiedä mistä johtuu. Pokailuja saan osakseni aina yöelämässä. Olen juuri sellainen nainen, jota itseään puunaavat ja tyrkyttävät naiset eivät siedä reviirillään.
N31/15
Niinhän se miehillä oikeasti on. Tarpeeksi kovassa puutteessa kelpaa kuka tahansa, jolla vain pillu on.