Mitä seuraavaksi ihon kuivuuteen?
Kun mikään ulkoinen hoito ei tunnu auttavan. Mikä on paras lisäravinne? Iho-omega? Kollageeni?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Sperma syvälle, syvälle ja paljon.
Pertsan perärööriin. Ei sitä tarvitse hävetä.
Puhdistus öljyllä tms. Hoitovesi, seerumi ja niiden kosteuden sitominen ihoon kasvoöljyn avulla.
Vierailija kirjoitti:
Puhdistus öljyllä tms. Hoitovesi, seerumi ja niiden kosteuden sitominen ihoon kasvoöljyn avulla.
Sisäisesti?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kalaöljykapselit auttaa minulla.
Suositko jotain tiettyä merkkiä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisäisesti?
Ap
No oletko tehnyt nuo ulkoisesti edes ensin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisäisesti?
Ap
No oletko tehnyt nuo ulkoisesti edes ensin?
En tietenkään. Palasaippualla vaan pessyt ja ylenpalttiset kosmetiikkatuotteet jättänyt kauppaan.
Ap
Mulla meni tänä talvena atopia silmänympärysiholla ja huulissa vaikeaksi. Eli iho oli kuiva ja tulehtunut. Kokeilin vaikka mitä, mutta vasta kortisonivoide auttoi. Tulehdus helpotti heti ensimmäisen kerran jälkeen ja jatkoin vielä muutaman päivän. Ylläpidollisesti laitan edelleen silloin tällöin. Tärkeää, että kortisonista pitää taukoa yhtä pitkään kuin käyttää.
Muutoin sama rutiini kuin ylhäällä: vesi, hyaloronihapposeerumi, collageeni seerumi, kasvoöljy.
Mulla auttoi kun aloin syömään vitamiineja. Monivitamiini sinkki ja c. Ja lisäaineeton saippua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalaöljykapselit auttaa minulla.
Suositko jotain tiettyä merkkiä?
Ap
Yleensä ostan Lysin omega 3 tuplaa, mutta eiköhän mikä vaan aja saman asian. Olen syönyt kalaöljyä 20 vuotta, eikä ole ryppyjä, vaikka iän mukaan pitäisi olla.
Xylidermiä ulkoisesti ja avokadoöljyä sisäisesti. Xylidermille saat tarvittaessa reseptin.
Vierailija kirjoitti:
Ilmankostuttimet ovat varmaan jo mitoitettu asunnon kuutioihin?
On. Lisää ei voi enää tohottaa, kun homehtuu koko kämppä. Eikä täällä kauhean kuiva ilma ole ollutkaan, kun aikaisempina talvina ei kostuttimia ole tarvinnut ollenkaan.
Ap
Oliiviöljy sekoitettuna ihan tavalliseen perusvoiteeseen auttaa minulla.