Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekaluokkalainen poika saa kohta korvikset.

Vierailija
22.01.2015 |

Ja nyt tarvittais vähän vinkkejä siitä, että laitetaanko korvikset nykyään pojilla molempiin korviin vai pelkästään toiseen? Ja jos toiseen, niin kumpaan? 

Poika haluaisi timantit (Beckhman tyylisesti) mutta poika on niin kauhen nätti, että en tiedä onko timantit vähän liikaa? Mitä muita vaihtoehtoja olisi?

Kiitos vinkeistä jo etukäteen. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 15:34"]

Lävistykset lapsilla nyt usein jakaa mielipiteitä, mutta itse laittaisin titaaniset lävistäjällä, että tulee tehtyä kunnolla. Ei mitään epähygieensitä kultakaupan korvispyssy -pelleilyä.

[/quote]

Ei korvakoru ole lävistys. 
[/quote]
Korvikset ovat lävistyksiä siinä missä nenälävistykset yms. Ei missään nimessä kultasepälle, vaan oikealle lävistäjälle.

Vierailija
22/23 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvulla pk-seudulla, ollessani ala-asteikäinen, pojilla korvikset oli muotia. Vain toisessa korvassa, pieni nappi tai oisko ollut rengaskin joillain. Se oli coolia silloin :) Tosin coolia oli myös Tarjoustalosta ostetut 2-raitaverkkarit ja Adidaksen nappiverkkarit. Hahah. Kukaan ei homotellut (koska "kaikilla" oli korvikset) tai kyseenalaistanut lasten korvien rei'ittämistä.

Offtopic: Itelleni laitettiin korvikset kun olin ekaluokkalainen, olin kinunnut niitä jo pitkään. En näe mitään ongelmaa korvien rei'ityksessä, jos lapsi ne itse haluaa. En traumatisoitunut, ja yhä on samat korvisreiät päivittäin käytössä. Joillekin vauvoillekin laitetaan korut korviin, sekin on mielestäni ok ja söpön näköistä, vaikkei lapsi itse pysty ilmaisemaankaan että haluaako vaiko eikö. Nehän saa isompana halutessaan pois jos ei tykkää. Olin pöyristynyt, kun fb:ssä joku aika sitten mammat riitelivät keskenään siitä, onko kyseinen operaatio lapsen pahoinpitelyä vai ei. Se, että läpsit tai tukistat tai lyöt lastasi vihapäissäsi, on pahoinpitelyä. Korvisten laitto sen sijaan ei ole.

N30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 15:48"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 15:34"]

Lävistykset lapsilla nyt usein jakaa mielipiteitä, mutta itse laittaisin titaaniset lävistäjällä, että tulee tehtyä kunnolla. Ei mitään epähygieensitä kultakaupan korvispyssy -pelleilyä.

[/quote]

Ei korvakoru ole lävistys. 
[/quote]
Korvikset ovat lävistyksiä siinä missä nenälävistykset yms. Ei missään nimessä kultasepälle, vaan oikealle lävistäjälle.
[/quote]
ai niin. Itse suosin kirurgin terästä koruissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi