Ekaluokkalainen poika saa kohta korvikset.
Ja nyt tarvittais vähän vinkkejä siitä, että laitetaanko korvikset nykyään pojilla molempiin korviin vai pelkästään toiseen? Ja jos toiseen, niin kumpaan?
Poika haluaisi timantit (Beckhman tyylisesti) mutta poika on niin kauhen nätti, että en tiedä onko timantit vähän liikaa? Mitä muita vaihtoehtoja olisi?
Kiitos vinkeistä jo etukäteen.
Kommentit (23)
Hei ap, täällä mietitään samaa. Meillä tokaluokkalainen haluaisi korvikset. En myöskään yhtään tiedä millaiset ne pitäisi olla.
Onko täällä ketään kenen pojalla olisi?
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 15:20"]
En tiiä yhtäkään joka olisi tuon ikäisenä korvikset ottanut, josta ei sitten myöhemmällä iällä homoa tullut :) että ap, KYLLÄ :)
[/quote]
No en kyllä pelkää tämän pojan kohdalla homoutta sitten sekuntiakaan. On kyllä niin poika poika, että ei paremmasta väliä. (harrastusten ja mielenkiinnonkohteiden perusteella). On vaan hitusen tarkempi vaatetuksestaan kuin muut ikäisensä. Farkut haluaa aina kouluun jalkaan ja pitää esimerkiksi hienoja hattuja välillä. Ei ole kiinnostunut pätkääkään siitä mitä muut sanoo hänen tyylistään, joten tuskin on yhtään kiinnostunut siitäkään luuleeko joku häntä homoksi korvakorujen takia. (ja äiti on ylpeä tästä piirteestä)
Toisaalta vaikka tämä poika ei varmasti homo olekaan, niin ei se minua haittaisi vaikka joku pojistani homo olisikin.
T. AP
Pikkuveljelläni oli pienenä korvis, tosin otti sen pois isompana kun kyllästyi. Ei tullut homoa. Omalla miehellänikin oli korviksia aika monta kun tapasimme. Eikä hänkään ole kyllä homoa nähnytkään. Täällä on nyt näitä homofoobikoita taas linjoilla.
Eli meinaatteko, että jos jätämme korviksen ottamatta, niin pojasta ei tule homoa. Ja jos otamme korvikset, niin pojasta tulee homo?
Tajuatteko itsekään kuinka tyhmältä kuulostatte? Luultavasti ette.
T. Ap
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 15:26"]Pikkuveljelläni oli pienenä korvis, tosin otti sen pois isompana kun kyllästyi. Ei tullut homoa. Omalla miehellänikin oli korviksia aika monta kun tapasimme. Eikä hänkään ole kyllä homoa nähnytkään. Täällä on nyt näitä homofoobikoita taas linjoilla.
[/quote]
Homogoobikot linjoilla?? Anteeksi nyt vaan, edustan itse seksuaalivähemmistöä ja sanoin vaan mielipiteeni korvakoruista. Homofoobikko en siis ole :)
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 15:26"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 15:24"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 15:20"] En tiiä yhtäkään joka olisi tuon ikäisenä korvikset ottanut, josta ei sitten myöhemmällä iällä homoa tullut :) että ap, KYLLÄ :) [/quote] No en kyllä pelkää tämän pojan kohdalla homoutta sitten sekuntiakaan. On kyllä niin poika poika, että ei paremmasta väliä. (harrastusten ja mielenkiinnonkohteiden perusteella). On vaan hitusen tarkempi vaatetuksestaan kuin muut ikäisensä. Farkut haluaa aina kouluun jalkaan ja pitää esimerkiksi hienoja hattuja välillä. Ei ole kiinnostunut pätkääkään siitä mitä muut sanoo hänen tyylistään, joten tuskin on yhtään kiinnostunut siitäkään luuleeko joku häntä homoksi korvakorujen takia. (ja äiti on ylpeä tästä piirteestä) Toisaalta vaikka tämä poika ei varmasti homo olekaan, niin ei se minua haittaisi vaikka joku pojistani homo olisikin. T. AP [/quote] Jos se ei haittaa että joku poikasi homo olisi, miksi ensimmäinen lause alkaa, että tämän pojan kohdalla ei homoutta tarvitse PELÄTÄ??
[/quote]
No anteeksi huono sanavalintani. Ihanaa, että olet tarkkana kuin porkkana siellä homotutkasi kanssa. En tietenkään pelkää homoutta, niin kun ei kukaan muukaan täysjärkinen ihminen vuonna 2015. Mutta en nyt keksinyt tuohon parempaakaan sanaa. Keksi sinä joku, niin saat mielenrauhan.
T. ap
Ei korvis nyt homoa tee... Itse laitattaisin vain toiseen korvaan, vasempaan pojasta katsottuna. Ja alkuun ihan pieni kultainen pallo, "Beckham" on aika huomiota herättävä pienen lapsen päässä.
Saisko nyt niitä kommentteja niistä korvakoruista vai onko tämä nyt joku homopelkoisten temmellyskenttä?
T. ap
Antaisin ottaa ja ostaa sellaiset kuin haluaa.
Voi meitä mammoja!
Ei korviksien perusteella voi ketään homoksi väittää. Silloinhan Pate Mustajärvi olisi ihan umpihomppeli, mutta Jari Sillanpää ei.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 15:29"]
Ei korvis nyt homoa tee... Itse laitattaisin vain toiseen korvaan, vasempaan pojasta katsottuna. Ja alkuun ihan pieni kultainen pallo, "Beckham" on aika huomiota herättävä pienen lapsen päässä.
[/quote]
Totta, ne timantit on kyllä tosi isot! Ehkä joku pienempi vaihtoehto olisi fiksumpi. Tai ehkä musta timantti, pieni.
T. ap
Onko vasen korva (lapsesta katsottuna) se mihin pojan korvis yleinsä laitetaan?
Lävistykset lapsilla nyt usein jakaa mielipiteitä, mutta itse laittaisin titaaniset lävistäjällä, että tulee tehtyä kunnolla. Ei mitään epähygieensitä kultakaupan korvispyssy -pelleilyä.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 15:31"]
Saisko nyt niitä kommentteja niistä korvakoruista vai onko tämä nyt joku homopelkoisten temmellyskenttä?
T. ap
[/quote]
(Mattapintaiset) litteät napit voisi sopia. Onko nykyään suositusta, mistä materiaalista ensikorvikset pitää olla? Minun nuoruudessa suosititeltiin kultaisia, mutta teräs voisi olla enemmän pojan mieleen.
Itse antaisin pojan itse valita mistä tykkää jos pojalle olisin korviksia hankkimassa. Meillä poika ei ole onneksi pyytänyt sellaisia, isänsä on aika lailla poikien korviksia vastaan. Tyylihän sekin on muiden joukossa ja makuasia. Ehkä laittaisin vain toiseen korvaan?
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 15:37"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 15:31"]
T. ap
[/quote]
(Mattapintaiset) litteät napit voisi sopia. Onko nykyään suositusta, mistä materiaalista ensikorvikset pitää olla? Minun nuoruudessa suosititeltiin kultaisia, mutta teräs voisi olla enemmän pojan mieleen.
[/quote]
Titaani on suositeltu materiaali. Kulta ja teräs sisältävät aina pieniä määriä epäpuhtauksia ja voivat allergisoida.
Littana nappi olisi muuten varmaan makea. Kiitos vinkistä.
t. ap
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 15:34"]
Lävistykset lapsilla nyt usein jakaa mielipiteitä, mutta itse laittaisin titaaniset lävistäjällä, että tulee tehtyä kunnolla. Ei mitään epähygieensitä kultakaupan korvispyssy -pelleilyä.
[/quote]
Ei korvakoru ole lävistys.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 15:44"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 15:34"]
[/quote]
Ei korvakoru ole lävistys.
[/quote]
Totta kai on :D Lävistys on kehoon tehtävä reikä, johon kiinnitetään sen läpäisevä koru. Meidän kulttuurissamme korvakorut ovat yleisimpiä, mutta ihan yhtä lävistyksiä kuin huuli- tai napakorutkin.
Juu on, kyllä! Korut ne homon tekee :)
T. ap