Onko mielestäsi ok availla kaupassa shampoopulloja?
Kommentit (467)
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 12:30"]
Ettekö te ymmärrä että siinä kovalla pinnalla se muutama basilli on eri asia, mutta kun se saippua/rasva/ruoka on kasvualusta! Muutamasta basillista on päivässä tullut miljoona, kun ne jakaantuvat koko ajan sopivan ravinnon saadessaan. Loppujen lopuksi hierot parhaimmillaan naamaasi ja ihohuokosiisi basilleja oikein urakalla, tai kenties atooppiseen rikkoutuneeseen ihoosi, eikä tarvi ihmetellä miksei se parane kun tulehtuu.
[/quote]
Saippuoiden pH on niin emäksinen, ettei siitä ole kasvualustaksi mikrobeille.
Mitäs mieltä olette tästä kaupassa näkemästäni kammotuksesta? Viisissäkymmenissään oleva nainen valikoi iltapuhteella irtokarkkihyllyltä pitkän kaavan mukaan karkkeja pussiin, seurasin toimitusta, koska se oli alun alkaen niin omituisen näköistä. Ihmeellisellä käden vempautustaktiikalla hänen onnistui siitä karkkikauhasta tipauttaa muutama maistiainen tasaisin väliajoin suuhunsa lähellä työskentelevän kaupan henkilökunnan mitenkään puuttumatta asiaan. Todella ällöttävää toimintaa, koska kauhan varsiosa kävi useasti hänen kielensä päällä hänen tipautellessaan imeliä sattumia suuhunsa, yöh. Sitä jäi vain katsomaan ihmeissään, voiko tuommoista pokkaa ihmisellä oikeasti olla. Lopulta naisen suu oli pullollaan järsittävänä niitä oman käden oikeudella otettuja maistiaisia, mitähän, jos kaikki muutkin asiakkaat tekisivät samalla lailla? Tästä lähtien ostan aina karamellipussin, kiitos.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 12:56"]
Mitäs mieltä olette tästä kaupassa näkemästäni kammotuksesta? Viisissäkymmenissään oleva nainen valikoi iltapuhteella irtokarkkihyllyltä pitkän kaavan mukaan karkkeja pussiin, seurasin toimitusta, koska se oli alun alkaen niin omituisen näköistä. Ihmeellisellä käden vempautustaktiikalla hänen onnistui siitä karkkikauhasta tipauttaa muutama maistiainen tasaisin väliajoin suuhunsa lähellä työskentelevän kaupan henkilökunnan mitenkään puuttumatta asiaan. Todella ällöttävää toimintaa, koska kauhan varsiosa kävi useasti hänen kielensä päällä hänen tipautellessaan imeliä sattumia suuhunsa, yöh. Sitä jäi vain katsomaan ihmeissään, voiko tuommoista pokkaa ihmisellä oikeasti olla. Lopulta naisen suu oli pullollaan järsittävänä niitä oman käden oikeudella otettuja maistiaisia, mitähän, jos kaikki muutkin asiakkaat tekisivät samalla lailla? Tästä lähtien ostan aina karamellipussin, kiitos.
[/quote] Tuo lienee hiukan eri asia, kun nuuhkaista suihkusaippuaa, eikö?
Ei kiinnosta yhtään, avasin ketjun koska repesin huutonauruun... mistä kaikesta ihmiset ottaa stressin. Pitäisköhän vinkata aamulypsyyn.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 12:11"]Haisteluongelmaiset, miten voitte ostaa kaupasta vaatteita - jokuhan on jo voinut sovittaa niitä päälle, hyiyöks. Etenkin verkosta ostettavista suuri osa on käynyt sovitettavana ja palautunut...
[/quote]
Siksi pesenkin uudet vaatteet ennen käyttöä. Shampoopullojen availu ja haistelu on yököttävä tapa. Aina kun olen sattunut näkemään jonkun tekevän sitä, kyseessä on ollut (miten tämän nyt sievästi ilmaisisi...?) homsuiselta ja/tai alaluokkaiselta vaikuttava henkilö, joku puhuisi wt:stä.
Arvatkaapa huviksenne kuinka paljon niitä tulee tehtailta varastoon auenneina? Tai kuinka paljon niitä aukeilee muuten varastolla. Voin sanoo että paljon. Poislukien ne jotka tulee useamman shampoon pakkauksessa.
On ihan ok ottaa suihin ja antaa kakkoseen, mutta siis hyi helvetti, kun on kyse kaupan shampoosta, jota joku on nuuhkaissut?
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 12:04"]
No todellakin. Ei minulla ole varaa ostaa roskiin heitettäväksi shampoopulloja, joita en voi liian voimakkaan hajun vuoksi käyttää.
[/quote]
Ja toisekseen tuollainen täysin turha ympäristön kuormittaminen kemikaalijätteillä on epäeettistä.
Suurin osa marketista dödön ostaneista on siis wt. Kiva kun tuli tämäkin tiedoksi.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 13:06"]On ihan ok ottaa suihin ja antaa kakkoseen, mutta siis hyi helvetti, kun on kyse kaupan shampoosta, jota joku on nuuhkaissut?
[/quote]
=D Hyvin sanottu.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 12:35"]Se on jännä, kun te hoette tuota avattu tuote on ostopäätös eikä ketään meistä, jotka ollaan haisteltu tuotteita, ole pakotettu ostamaan niitä.
[/quote]
Ette ole jääneet kauppiaalle kiinni.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 13:04"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 12:11"]Haisteluongelmaiset, miten voitte ostaa kaupasta vaatteita - jokuhan on jo voinut sovittaa niitä päälle, hyiyöks. Etenkin verkosta ostettavista suuri osa on käynyt sovitettavana ja palautunut... [/quote] Siksi pesenkin uudet vaatteet ennen käyttöä. Shampoopullojen availu ja haistelu on yököttävä tapa. Aina kun olen sattunut näkemään jonkun tekevän sitä, kyseessä on ollut (miten tämän nyt sievästi ilmaisisi...?) homsuiselta ja/tai alaluokkaiselta vaikuttava henkilö, joku puhuisi wt:stä.
[/quote]
Minä olen kyllä nähnyt nuuskimassa vanhempaa väestöä, nuoria, hyvätuloisen näköisiä, köyhän näköisiä jne.
Jos nyt ajatellaan, että vähintään joka toinen nuuskaisee pulloa. Aika paljon meillä on tätä wt-kansaa.
Mutta sen minä olen huomannut, että eniten tuota wt/alaluokka termiä viljelevät tämä kyseinen väestöryhmä. En ole itseasiassa kertaakaan kuullut tuttavapiirin tai muutenkaan fiksun ja "ylempiryhmäisen" kuullut käyttävän näitä termejä tai arvellut ihmisen ulkonäön perusteella ihmisen "luokkaa".
Sen sijaan ns.elämänkoululaisten olen kuullut todella paljon toisiaan moittivan näillä ilmaisuilla.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 13:06"]On ihan ok ottaa suihin ja antaa kakkoseen, mutta siis hyi helvetti, kun on kyse kaupan shampoosta, jota joku on nuuhkaissut?
[/quote]
=D Hyvin sanottu.
[/quote]
Ei ole tapana harjoittaa seksiä kymmenien tuntemattomien henkilöiden kanssa, mutta kiva tietää että shampoopullojen tuoksuttelijat ovat vapaamielisiä myös tällä saralla.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 11:07"]Minä availen ja nuuhkin AINA shampoo- ja deodoranttipulloja.
[/quote]
Juuri tästä syystä hyllyihin on lisätty lappu: avattu tuote on ostopäätös!
Ja juuri tästä syystä en otakaan ensimmäisiä tuotteita vaan kaivan sieltä takaa. Kummastelkaa vaan kaupassa ja pitäkää ihmeellisenä.
Shampoista ja saippuioista ostan niitä, jotka olen hyviksi todennut. Dödöä on kuitenkin pakko välillä vaihtaa (sama tuoksu alkaa tökkiä). Silloin avaan roll-onin, sillä en halua tuhlata rahaa sellaiseen, jota en liian voimakkaan tuoksun takia voi käyttää. Mutta ei sitä nokkaa tarvitse siihen palloon kiinni laittaa, kyllä sen haistaa kauempaakin.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 13:09"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 12:35"]Se on jännä, kun te hoette tuota avattu tuote on ostopäätös eikä ketään meistä, jotka ollaan haisteltu tuotteita, ole pakotettu ostamaan niitä.
[/quote]
Ette ole jääneet kauppiaalle kiinni.
[/quote]
Miten voi olla jäämättä kiinni, kun suurin osa ihmisistä haistelee niitä? Ne jotka on tyytyväisiä merkkiinsä, eivät haistele, mutta ne jotka haahuilevat pesuaineiden ja deodoranttien luona, haistavat niitä 98 % varmuudella.
[quote author="AV Mamma" time="22.01.2015 klo 11:12"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 11:09"]
Tässä yksi syy miksi en osta (enkä voisi kuvitelle ostavani) mitään deodorantteja, shampoota tai muutakaan kosmetiikkaa ikinä ruokakaupasta.
[/quote] Miksi juuri ruokakauppa on se paha? Tilaatko omasi siis netistä?
[/quote
Lue vastauksia.
Avattu tuote alkaa vanhenemaan, ja YÄKS et joku koskee ja haistelee jotain MUN HYGIENIAtuotetta!
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 13:08"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 13:06"]On ihan ok ottaa suihin ja antaa kakkoseen, mutta siis hyi helvetti, kun on kyse kaupan shampoosta, jota joku on nuuhkaissut? [/quote] =D Hyvin sanottu.
[/quote]
Suihinotto ja kakkosen saaminen. Niissä on järkeä. Saippuoiden haistelussa ei.
Hyi hitto, availlaanko kosmetiikkapakkauksia? Yök. Tautista touhua.