Taisteluvinkkinne marraskuun mörönpimeään ?
Nyt alkaa olla jaksaminen lopussa. Naama on turvonnut pallo, aivot sumussa. Ei kiinnosta veetuakaan tehdä mitään. Hommia rästissä, ilo kateissa. Viha puskee pinnalle ja luovuttamisen tunne.
Kommentit (421)
Mä mietin joka vuosi että kuukausi on niiiin nopea pätkä elämässä:
marraskuu: okei, pssskaa, piemään totuttelua
joulukuu: jee!! juhlatuntua, joulua, valoja, fiilistelyä. Raketteja, uusivuosi, toivoa
tammikuu: uuden vuoden ja sen myötä "uuden voimalla" jaksaa hetken painaa
helmikuu: alkaa jo helpottaa
Päivä kerrallaan. En pakota itseltäni mitään; käy töissä, syö, nuku
Rakastan syksyä ja talvea, pimeys rauhoittaa, tuntuu että herään aina eloon tähän vuodenaikaan.. näin olemme ihmiset erilaisia.
Tosi kiva, kun nyt ei "saisi" laittaa mitään kausivaloja sun muitakaan piristämään päivää, koska ne vievät sähköä. Eivät kovin paljoa, mutta kuitenkin. Minä aina odotan sitä, kun saa ripustaa nätit valot ikkunalle, ja nyt siitäkin pitää luopua. Ei v**** mitä p*skaa!!!
Kivoja tapahtumia, esim keikkoja tai jotkut juhlat.
Hyviä sarjoja ja kirjoja.
Huolehtia vitamiinit, terveellinen ravinto, riittävä uni ja liikunta että jaksaa.
Toivoa että lumi tulee ajoissa maahan että vähän valaisee.
Ehkö joku kiva reissu tai matka lämpimään jos talous antaa periksi.
Tsemppiä kaikille, marraskuu on syvältä.
Kausivaloja ja lyhtyjä kaikki nyt pihoille, ikkunoihin ja ovien pieliin. Kivasti valaisee ja piristää pimeää tienoota, jopa kaupungissa kun märkä asvatti imee kaiken valon.
Vierailija kirjoitti:
Tosi kiva, kun nyt ei "saisi" laittaa mitään kausivaloja sun muitakaan piristämään päivää, koska ne vievät sähköä. Eivät kovin paljoa, mutta kuitenkin. Minä aina odotan sitä, kun saa ripustaa nätit valot ikkunalle, ja nyt siitäkin pitää luopua. Ei v**** mitä p*skaa!!!
Ledit ei kuluta paljon sähköä joten kyllä voi laittaa kunhan on led valot.
Kirkasvalolamppu, heräämisvalo.
Hyviä kirjoja ja riittävästi unta ja terveellistä ruokaa.
Liikunta, ravinto ja riittävä uni. Ei se ole kuin muutama viikko sitten jo joulu lähestyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, kiitos! Jotenkin ei vaan kehtaa laittaa jos joku rupeaisi asiasta valittamaan. Joo, mulla selkeästi alkaa jo syksyn ankeus vaikuttaa kun kaikesta saa ongelman :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voit laittaa, käytä ledejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, kiitos! Jotenkin ei vaan kehtaa laittaa jos joku rupeaisi asiasta valittamaan. Joo, mulla selkeästi alkaa jo syksyn ankeus vaikuttaa kun kaikesta saa ongelman :D
No ilman kausivaloja ei kyllä pimeää aikaa kestä :)
Riittävän tehokas liikunta pitää mielialan parempana. Toki myös uni, ravinto ja välillä muiden ihmisten seura.
Korjatkaa asennetta. Miettikää hetki, mikä rikkaus Suomen neljä vuodenaikaa on.
Vierailija kirjoitti:
Korjatkaa asennetta. Miettikää hetki, mikä rikkaus Suomen neljä vuodenaikaa on.
Silti yksi neljästä on per siistä.
Pimeä syysilta nuotion loimussa erämaalammen rannassa.
Oma taisteluvinkkini on Costa del Sol.
Täällä on tällä hetkellä vielä myynnissä muutama Beurer kirkasvalolamppu alle 40 eurolla.
https://varuste.net/p82082/beurer-tl50-kirkasvalolamppu
Kirkasvalolamppua voi käyttää vaikka koko talven, kun etelänmatka kestää vain sen viikon tai kaksi.
Kauppakeskus CITAn vieressä makkaraperunat Pepe Chiringo ravintolassa.
Osta matka aurinkoon. Se on vain 5-7 tunnin päässä. Oma valintasi haluatko mörköilmaa vai aurinkoa.