Mitä sanotte nelikymppisestä naisesta, joka
aikoo lähteä kesällä kiertämään festareita pohjoismaihin ja juodä, naida ja käyttää huumeita niin paljon kuin sielu sietää?
Kommentit (59)
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 20:46"]Siinä on nainen, joka nauttii elämästä =)
[/quote]
Nauttii? No makunsa kullakin
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 01:23"]
Kuulostaa aika säälittävältä ja huolestuttavalta, mutta toisaalta kyllä toi kuulostaisi aika säälittävältä ja huolestuttavalta myös parikymppiseltä. Festarikiertämisestä olen kyllä kateellinen, mullekin kelpaisi varmaan myös vielä nelikymppisenä.
[/quote]
Toki siis riippuu siitä miten kirjaimellisesti tuo aloitusviesti on tarkoitettu otettavan, mutta esim. huumeiden ja alkoholin vetäminen niin paljon kuin sielu sietää kuulostaa vaaralliselta useammallakin tavalla.
Ollaanpas täällä konservatiivisia huumeiden suhteen. Ei ns. bilehuumeiden satunnainen käyttö narkkariksi tee. Samat moralisoijat kyllä kuitenkin ilmeisesti hyväksyvät röökin ja perskännien vetämisen?!
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 01:23"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 20:46"]Siinä on nainen, joka nauttii elämästä =) [/quote] Nauttii? No makunsa kullakin
[/quote]
No mutta kun se ei mee noin. Jos 40.v nauttii työstänsä sekä perhe elämästä jne. se on ok. Mut jos 40.v haluaa nauttia elämästänsä tälläi niin se ei sit olekkaan ok.
On sillä ainakin vittumainen selän takana nipottava tuttava, yök.
Muista ettei kroppa kestä rasitusta ja krapulaa enää yhtä hyvin kuin 20v sitten. mutta 6kymppisenä kestää vielä huonommin, joten nyt tai ei koskaan!
Sanoisin että joko kyseessä on joku joka sai lapset nuorena eikä ehtinyt elää nuoruuttaan ja nyt eronneena yrittää saada menetettyä aikaa takaisin. Tai sitten kyseessä on nainen joka on jatkanut samaa 20 vuotta uskotellen itselleen että se on edelleen kivaa, peitellen sillä harmistusta siitä että jäi elämässään yksin. Vähän sääliksi käy kun tuntee molemman tyyppisiä ihmisiä. Itse onneksi elin railakkaasti riittävän monta vuotta jotta ei enää ole tarvetta, toisaalta taas kasvoin aikuiseksi ja ymmärsin että elämässä on aika paljon muutakin kuin kamapäissään sekoilu festareilla. Oli miten oli, toivottavasti pystyt kesästä nauttimaan. Vedä kamaa kohtuudella ja käytä kumia.
Sanoisin että on unohtanut lääkkeensä ja saanut jonkun oudon hallusinaation ja vision.......?
Sanon että onneksi ei ole minun äitini.
Mun mielestä on tosi jees jos nelikymppinen lähtee kiertään festareita ja nauttii elämästään. Se että lähtee vetään kamaa ja paneen kaikkee mikä liikkuu kertoo lähinnä siitä että jokin vaihe kehityksessä on epäonnistunut ja tekee ihmisestä aika surkeen mun silmissä...
Miksi pitää ruveta irtoperseeksi nelikymppisenä? En käsitä.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 01:55"]
Mun mielestä on tosi jees jos nelikymppinen lähtee kiertään festareita ja nauttii elämästään. Se että lähtee vetään kamaa ja paneen kaikkee mikä liikkuu kertoo lähinnä siitä että jokin vaihe kehityksessä on epäonnistunut ja tekee ihmisestä aika surkeen mun silmissä...
[/quote]
:D ihana vanhus olet. Ja "kiertään" on ihanan autenttista murretta jostain Sastamalasta. Tällaiset ne on ensimmäisenä heittämässä sen ensimmäisen kiven...
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 02:18"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 01:55"]
[/quote]
:D ihana vanhus olet. Ja "kiertään" on ihanan autenttista murretta jostain Sastamalasta. Tällaiset ne on ensimmäisenä heittämässä sen ensimmäisen kiven...
[/quote]
Voi sua pikkusta.... Olisko sun uniaika mennyt jo? ;)
Miettisin, että on sairastunut vakavasti ja yrittää elää täysillä,voi olla myös syvästi pettynyt elämäänsä tai on esim. maanisdepressiivinen.
Kuulostaa aika säälittävältä ja huolestuttavalta, mutta toisaalta kyllä toi kuulostaisi aika säälittävältä ja huolestuttavalta myös parikymppiseltä. Festarikiertämisestä olen kyllä kateellinen, mullekin kelpaisi varmaan myös vielä nelikymppisenä.