Telia laskuttaa Cmorea vaikkei koskaan aktivoitu
Olin Yelian puhelinasiakas vuoden , loppui maaliskuussa. Tähän oli liitetty ilmainen Cmore tietämättäni. En koskaan ollut aktivoinut sitä. Maaliskuun jälkeen sain laskun Cmoresta keväältä. Lasku todettiin Telian asiakaspuhelimessa turhaksi ja mitätöitiin. Koska en ollut käyttänyt Cmorea enkä aktivoinut. Nyt tuli taas uusi lasku vaikka lupasivat ettei aiheettomia laskuja tule. Mitä teen. Meinasin ajaa harmista kolarin.
Kommentit (14)
Tuttua huijausta täälläkin.
Mimä huomasin asian ajoissa ja onnistuin perumaan tilauksen (jota en ollut koskaan tehnyt), aikuinen tyttöni joutui todella tappelemaan asiasta, ennen kuin Telia perui laskut ja perinmät. Tyttöni oli asioinut telian kanssa puhelimessa muussa asiassa ja siinä oli kaupattu kyseistä palvelua, tyttöni oli puhelimessa selkeästi sanonut, ettei ole tarvetta, koska poikaystävällä on kyseinen palvelu. Silti tuo oli laitettu. Vaati valittaessa, että puhelu kuunnellaan, Telialta tuli vastaus, että esihenkilö kuunnellut ja kauppa on todettavissa. Tyttöni teki uuden reklamaation ja kertoi vievänsä asian kuluttajariitalautakuntaan, siimå vaiheessa Telialta otettiin yhteyttä ja kaikki hyvitettiin.
Itselleni tämä myytiin, kun hoidin muita asioita telian asiakaspalvelun kanssa, siinä sivussa sanottiin, että sulla onkin tällainen ilmainen etu käyttämättä, laitanko tietoa s-postiin. Sanoin, että laita vaan ja hups, s-postiin kilahtikin tilausvahvistus. Soitin heti perään ja peruminen oli tehty todella vaikeaksi.
Tietääkö joku, ovatko nuo myyjät provikkapalkalla? Nimittäin sen verran harhaanjohtavaa tuo oli ainakin meidän tapauksessa.
Pitäisikö asiasta vinkata iltapäivälehdille? Tai viet asian kuluttajariitalautakuntaan?
Juu, itsellä sama homma, Telialta soitettiin muun asian tiimoilta ja lopuksi kyseltiin halukkuudesta cmoren tilaukseen. Ensanonut juuta enkä jaata ja samoin "tilaus" alkoi näkymään laskussa vaikken koskaan sitä tilannutkaan. Olin asiakaspalveluun yhteydessä ja sanottiin, että "tilaus" on nyt peruttu. Yhä vain näkyy laskussa cmore.
Mulla on ollut myös ongelmia Telian ja Cmoren kanssa. Tullut monta aiheetonta laskua Cmoresta, vaikka:
a) kokeilujakso oli ilmainen eli kokeilujakson ajalta ei pitäisi tulla laskua (tuli silti)
b) peruin Cmore tilauksen hyvissä ajoin ennen ilmaisjakson päättymistä (sen jälkeen tuli silti laskuja)
c) olen jokaisen laskun jälkeen ottanut yhteyttä aspaan ja sieltä on pahoiteltu ja luvattu, ettei laskuja enää tule!
Todella törkeetä Telialta. Jos vielä yksikin lasku tulee niin kai se pitää ottaa yhteyttä kuluttajariitalautakuntaan.
Näyttäisi olevan ihan vakitoimintaa sen sijaan, että olisi vahinko.
Ovatko asiakaspalvelijat provikkapalkalla, sen verran härskiä toimintaa näyttäisi olevan ihan systemaattisesti.
Kuinka monelle tuo laitetaan huomaanatta? Ja kuten tuolla aiemmin kerroin, peruminen oli tehty todella vaikeaksi, vaikka huijauksen olisi heti huomannut.
Otit varmaan tarjouksen, jonka mukana tuli more...
Tein itse niin.
More pitää lakkauttaa erikseen.
Telia muutenkin omituinen...jos et maksa luottosopimuksella tehtyä kk.erää suoraveloituksella, lähettävät paperilaskun postitse ja perivät 5e per lasku ylimääräistä...
Kuluton ja koroton, mainostavat......
Kirjautukaa sinen omille sivuille ja poistakaa se cmore sieltä.
Isälläni oli sama ongelma. Olivat "ladanneet" jonkun kanavapaketin hänelle, jota hän ei halunnut/ei ymmärtänyt tilaavansa sellaista. Tosi sekavaa oli kun katsottiin yhdessä miten siitä pääsee eroon.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut myös ongelmia Telian ja Cmoren kanssa. Tullut monta aiheetonta laskua Cmoresta, vaikka:
a) kokeilujakso oli ilmainen eli kokeilujakson ajalta ei pitäisi tulla laskua (tuli silti)
b) peruin Cmore tilauksen hyvissä ajoin ennen ilmaisjakson päättymistä (sen jälkeen tuli silti laskuja)
c) olen jokaisen laskun jälkeen ottanut yhteyttä aspaan ja sieltä on pahoiteltu ja luvattu, ettei laskuja enää tule!Todella törkeetä Telialta. Jos vielä yksikin lasku tulee niin kai se pitää ottaa yhteyttä kuluttajariitalautakuntaan.
Ole kiltti ja tee jo nyt... samoin kaikki muutkin joilla tuo ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
c) olen jokaisen laskun jälkeen ottanut yhteyttä aspaan ja sieltä on pahoiteltu ja luvattu, ettei laskuja enää tule!Todella törkeetä Telialta. Jos vielä yksikin lasku tulee niin kai se pitää ottaa yhteyttä kuluttajariitalautakuntaan.
Ole kiltti ja tee jo nyt... samoin kaikki muutkin joilla tuo ongelma.
TÄMÄ! Ei lopu tuollaiset "vahingot", ellei yritys joudu niistä tuntuvasti vastuuseen.
Juu ei vissiin kannata ottaa sitä ilmaiskokelua sitten?? Mainostavat sitä vähän väliä.
Minulla on myös huonoja kokemuksia Telian puhelinmyyjien kanssa. He laittavat väkisin tilaukseen jotain mitä ei ole pyytänyt eikä halunnut. Viimeisimmän puhelinmyyjän puheestakaan ei saanut oikein selvää, ei ollut syntyjään suomalainen. Sitten joutuu jälkeenpäin niitä selvittelemään ja perumaan. Eikä peruutuskaan aina heti onnistu vaikka niin on sovittu. Suoraan sanoen v.tuttaa.
Telia on nykyään kasa höyryävää paskaa. Pakottavat kirjautumaan niiden rupupalveluun että saa edes laskun. Soneran aikana tuli suoraan sähköpostiin.
Sama minulla