Mitä sanotte nelikymppisestä naisesta, joka
aikoo lähteä kesällä kiertämään festareita pohjoismaihin ja juodä, naida ja käyttää huumeita niin paljon kuin sielu sietää?
Kommentit (59)
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 20:43"]
käyttää huumeita niin paljon kuin sielu sietää?
[/quote]
Ehkä se sielu sietää vain yhden kerran. Mutta omapa on asiansa.
Miksi hän ei elänyt täysillä silloin nuorena kun kaikki muutkin olivat samanlaisia? Onko naisella perhettä? En ymmärtäisi ja en jaksaisi kuunnella hänen juttujaan ollenkaan, ei kiinnostaisi niin pätkääkään.
Elämä on laiffii. Anti mennä tätyli!
Varmaan hälle ok jutska. Ite en kyllä viittis enää lähtee. Festareille vois vielä päiväseltää lähteeki. mut noi muut hommelit jättäsin. Samoja ikiä oon ja vähän elähtäny tyyppi. Hippi ai hei.
Sanon että laitappa yhteystiedot niin lähetään kierttään vestariloita. Terv. mies 45 v.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:50"]
Sanon että laitappa yhteystiedot niin lähetään kierttään vestariloita. Terv. mies 45 v.
[/quote]
Eiköhän me toisemme tunnisteta ilman yhteistietojen vaihtoa, vai mitä? Tuskin niissä muita muumioita liikkuu. :) ap
Jokaisen oma asia, itseä ei kiinnostaisi yhtään einkä varmaan ystävänäkään löytäisi samaa säveltä kyseisen naisen kanssa.
Joo isähä kävi 50+ikäisenä provinnissa rälläämässä ukkoseurueen kanssa..
Mä taidan kans lähteä, mutta huumeet jätän väliin. N42
Sanoisin että hieman elämäänsä kyllästynyt, masentunut, jopa itsetuhoinen. Paljon vitutusta takana hukatusta elämästä, anti mennä, miehet on paskiaisia, joten tästä lähtien itsekin toimin samoin, otan ja jätän ja nautin.
Lopputulos voi olla että tuntee itsensä yhä enemmän hyväksikäytetyksi, halveksituksi, ja väsyneeksi elämään, eikä tiedä kannattiko se sittenkään.
Ⓐⓥ-ⓜⓐⓜⓜⓐⓝ ⓔⓝⓝⓤⓢⓣⓤⓢⓣⓞⓘⓜⓘⓢⓣⓞ
toivottavasti saa hivinja tippurin. sit mä nauran :D
Kiertomatka yes, festarit ihan ok, päätön naiskentelu & huumeet NO!
Olen kateellinen. Mä pääsen kans vasta nelikymppisenä kun lapset on täysi-ikäisiä.
Minusta on itsestäänselvää, että elämässä tehdään, mitä huvittaa. Ei siis ole mikään sokki tuollainen reissu.
Miksi?