Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieleen jäänein keskustelu?

Vierailija
22.11.2014 |

Mikä keskustelu kautta-aikojen on jäänyt mieleesi? Lisäksi miksi käyt täällä?
Minulla se, kun joku halusi tietää, että mihin saa parhaiten asennettua salakamerat kotiin. Ja älyn täällä siksi, koska voin! :D ja koska kivaa lukea ja vapaus osallistua mihin keskusteluun vaan! Ja sanoo ihan mitä vaan!

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleeni on kyllä jäänyt pölyjä ja roskia, mutta yhtään keskustelua en muista sen imaisseen...

Vierailija
2/51 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju, jossa edullista lomatekemistä kyselevä vähävarainen äiti sai pitkät pätkät kivoja vastauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 2, vitsi vähänkö oot hauska!

Vierailija
4/51 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tykännyt siitä miesten kehumisketjusta.

Vierailija
5/51 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla aina vain se obduktioliesi tulee mieleen, siinä on jo nostalgiakultausta mukana, toinen suosikki oli se menneiden aikojen av-palsta. Totta on tuo, että myös kivat, ystävälliset vastaukset jäävät mieleen ja kohottavat mieltä - ei Mieleä!

Vierailija
6/51 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuo ääliöketjut aina jää ihmisten mieleen?

Vierailija
7/51 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jäi hyvin mieleen ketju, jossa ap kertoi vaihtavansa asuntonsa pienempään nuorimmankin lapsen kotoa muuttamisen jälkeen. Voi luoja, millaisia kommentteja hän sai! Ap oli kuulemma lastensa vihaaja, joka ilkeyttään halusi riistää lapsiltaan lapsuudenkodin ja ajaa lapset kotoa mahdollisimman varhain.

Eniten ketjussa ihmetytti erään naisen kirjoitus, jossa hän kertoi appivanhempiensa myyneen omakotitalon ja ostaneen 70 neliön kolmion. Miehensä oli niin suuttunut asiasta, että ei ollut suostunut enää menemään vanhemmilleen jouluksi. Tuon johdosta piti ihan kysyä omilta lapsilta, miten he suhtautuvat, jos me joskus myymme heidän lapsuuskotinsa ja ostamme tilalle ikääntyville sopivan asunnon. Ei tullut onneksi itkupotkuraivareita vastaukseksi.

Vierailija
8/51 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseiset kädet!

Vierailija
9/51 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käpykakku. :D

Vierailija
10/51 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jäi se ketju, jonka aloittaja sai sen aivoverenvuodon (?) ja kuoli (?). Siis se joka kyseli apua kohtaukseensa ja jolla oli monta pientä lasta kotona. 

Vierailija
11/51 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua yllätti eniten ikäeroketju. En ollut koskaan voinut kuvitellakaan, että ihmiset suhtautuisivat niin negatiivisesti pariskuntien suureen ikäeroon. Ymmärsin ketjun myötä kuuluvani naisten harvinaiseen vähemmistöön, joka oikeasti pitää itseään (huomattavasti) vanhemmista miehistä.

Palstan perusteella suurimmalle osalle on luonnollisempaa rakastua myös seksuaalisesti samaa sukupuolta olevaan henkilöön kuin paljon itseään vanhempaan..("hyi-yök-luonnotonta-sairasta-isä-/äitikompleksista-ryppyistä-impotenttia-rahanahnetta-PERVOA!").

Vierailija
12/51 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nainen, joka löysi vieraan puhelimen kaapin takaa. Tarina loppui pariskunnan eroon.
Korut tampoonin narussa.

Vierailija
13/51 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norpat ja ämpärit! Ulvoin naurusta. Vieläkin hihityttää sitä ajatellessa.

Vierailija
14/51 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v miettii; jätän palstan- keskustelu :/

Vierailija
15/51 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 11:58"]

Minua yllätti eniten ikäeroketju. En ollut koskaan voinut kuvitellakaan, että ihmiset suhtautuisivat niin negatiivisesti pariskuntien suureen ikäeroon. Ymmärsin ketjun myötä kuuluvani naisten harvinaiseen vähemmistöön, joka oikeasti pitää itseään (huomattavasti) vanhemmista miehistä.

Palstan perusteella suurimmalle osalle on luonnollisempaa rakastua myös seksuaalisesti samaa sukupuolta olevaan henkilöön kuin paljon itseään vanhempaan..("hyi-yök-luonnotonta-sairasta-isä-/äitikompleksista-ryppyistä-impotenttia-rahanahnetta-PERVOA!").

[/quote]

Mä olen 19 vuotias poika ja rakastan 60 vuotiasta miestä. :)

Vierailija
16/51 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt palaa pinna miehen kaveriin. Sen ansiosta löydettiin tämä palsta, ja nyt meillä on aina av auki varsinkin bileiden piristyksenä tulee kirjoiteltua paljon.

Vierailija
17/51 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 12:13"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 11:58"]

[/quote]

Mä olen 19 vuotias poika ja rakastan 60 vuotiasta miestä. :)

[/quote] Mukava juttu! :)

Vierailija
18/51 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappajatomaattikeskustelu, eli se kun joku äiti kyseli mielipiteitä lapsensa synttärimenusta, ja listalla oli salaattia, jossa oli tomaattia... Ihan hulvaton ketju!

Vierailija
19/51 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppp

Vierailija
20/51 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häätarjoiluista on saatu pitkiä ketjuja aikaan. Joku kyseli voiko tarjota vaan kylmiä ruokia, ja sille tuli varmaan 200 vihaista vastausta että tarjoa lohikeittoa! Sit joku kertoi tarjoavansa lohikeittoa, ja sille tuli 200 vihaista vastausta että tarjoa voileipäkakkua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän