Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi seksikumppanien määrä on joku arvokysymys?

Vierailija
07.11.2021 |

Tekeekö useampi hoito elämänsä aikana ihmisen jotenkin huonommaksi? Itse olen 47 vuotias ja varmasti kumppanien määrä lähellä sataa, ehkä ylikin.
Mulla meni nuorena lujaa ja nautin elämästä. Paljon biletystä, paljon rakkautta ja romantiikkaa.
En käyttänyt mitään aineita enkä ole koskaan saanut mitään seksitautia.
On ollut myös vakavia pitkiä seurustelusuhteita enkä ole ikinä pettänyt ketään.
Nyt olen ollut avioliitossa viimeiset 15 vuotta eikä ainakaan minun puoleltani ole eroa näkyvissä.
Olenko siis huono vaimo vaan siksi, että menneisyys oli vauhdikasta?

En ole koskaan ymmärtänyt paheksuvia ja konservatiivisia ihmisiä. Jos sun elämä on ollut rauhallista ja nuoresta asti saman puolison kanssa, niin good for you. Pääasia että olet onnellinen.
Minäkin olen.

Ps. Miksi se lukumäärä tarvii kenellekään kertoa? Koskaan mun lukumäärää ei ole kukaan kysellyt enkä näin turhaa tietoa edes jakanut.

Kommentit (195)

Vierailija
181/195 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin vaikeaa kuvitella, että minulla olisi hirveästi yhteistä sellaisen naisen kanssa, jolla on ollut kymmeniä (tai satoja) kumppaneita.

Herpes ja avioliitto

Vierailija
182/195 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin seurustella naisen kanssa joka on harrastanut irtosuhteita esimerkiksi koska nuorena itseluottamus oli surkea, mutta nykyään se on hyvä.

Mutta nainen joka nauttii irtosuhteista ja pitää niitä lähtökohtaisesti hyvinä, olisi totaalinen turn-off parisuhdemielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/195 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli minunkin nuoruuteni vauhdikasta, vaikkei siihen kuulunutkaan koko kylän polkupyöränä oleminen.

Vierailija
184/195 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se arvokysymys. Itselleni seksi on rakkauden osoitus ja haluaisin, että se olisi sitä miehellekin. Sellaiselle, joka on pannut satoja, se tuskin sitä on.

Vierailija
185/195 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli minunkin nuoruuteni vauhdikasta, vaikkei siihen kuulunutkaan koko kylän polkupyöränä oleminen.

Ei tarvitse keskustella herpeksestä synnytyksessä

Vierailija
186/195 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mikään arvokysymys. Kaikki ihmiset ovat yhtä arvokkaita. Itse en vain kelpuuttaisi parisuhteeseen naista, joka on pannut puolta kylää. 

Eli jos ainoa kiinnostava nainen olisi pannut puolta kylää, niin olisit mieluummin yksin kuin rakastamasi naisen kanssa?

No mikä ketäkin kiinnostaa.. Aika harvassa ne varmasti on jotka edes kiinnostuu (ainakaan parisuhdemielessä) ihmisestä jolle kelpaa käytännössä ihan kuka vaan panokaveriksi.

Sellainen ihminen on ikäänkuin automaattisesti turn off eikä kiinnostus herää vaikka kyseessä olisi maailman ainoa ja viimeinen tarjolla oleva vaihtoehto kumppaniksi.

Saati sitten, että tuollaiseen rakastuisi.

Mistä tiedät toisen historian?

Se maine tuppaa yleensä olemaan kaikkien tiedossa samalla paikkakunnalla. Joskus jopa naapurikunnankin puolella. Ja miksi ihmeessä sen historian edes pitäisi olla jokin salaisuus? 

Tunnetaanhan ne muidenkin "julkkisten" tekemiset ja tekemättömyydet ja esim vaikka jonkun maakuntatason urheilijankin saavutukset eikä kukaan niidenkään julkisuudesta juurikaan rutise.

Vierailija
187/195 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin seurustella naisen kanssa joka on harrastanut irtosuhteita esimerkiksi koska nuorena itseluottamus oli surkea, mutta nykyään se on hyvä.

Mutta nainen joka nauttii irtosuhteista ja pitää niitä lähtökohtaisesti hyvinä, olisi totaalinen turn-off parisuhdemielessä.

Mitä luulet kiinnostaisiko nainen joka harrastaa pelkkiä irtosuhteita sinusta? Mä hiukan epäilen.

Vierailija
188/195 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo kertoo arvoista ja luotettavuudesta. En voisi luottaa, että pysyisi kanssani. Eikä tunnu kovalta ajatuksesta jos 100 miestä on käynyt puolisoani panemassa. Ei sillä että olisin jotenkin parempi ihminen, mutta en tuollaista kumppania halua, oli sitten kuinka paljon muita avuja tahansa.

Mitä jos hän on ollut suhteessa vaikka viiden eri miehen kanssa? Pystytkö luottamaan että sinä, kuudes, olet viimeinen?

Mielummin 100 seksikumppania kuin viisi parisuhdetta. Jälkimmäiseen en luottaisi että pysyy kanssani.

Vierailija
189/195 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Irtosuhteet ja FWB-suhteet ovat itselleni ehdoton ei naisessa, jos puhutaan parisuhteista.

Miehen tasoa ne nostavat, koska naiset arvostavat kokemusta. Ellei muuten, niin sitä kautta että kokenut mies osaa lukea naista paremmin ja viedä määrätietoisemmin.

Ei nosta miehen tasoa. Jos kumppaneita on ollut paljon niin miehen taso laskee.

Vierailija
190/195 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mikään arvokysymys. Kaikki ihmiset ovat yhtä arvokkaita. Itse en vain kelpuuttaisi parisuhteeseen naista, joka on pannut puolta kylää. 

Eli jos ainoa kiinnostava nainen olisi pannut puolta kylää, niin olisit mieluummin yksin kuin rakastamasi naisen kanssa?

No mikä ketäkin kiinnostaa.. Aika harvassa ne varmasti on jotka edes kiinnostuu (ainakaan parisuhdemielessä) ihmisestä jolle kelpaa käytännössä ihan kuka vaan panokaveriksi.

Sellainen ihminen on ikäänkuin automaattisesti turn off eikä kiinnostus herää vaikka kyseessä olisi maailman ainoa ja viimeinen tarjolla oleva vaihtoehto kumppaniksi.

Saati sitten, että tuollaiseen rakastuisi.

Mistä tiedät toisen historian?

Se maine tuppaa yleensä olemaan kaikkien tiedossa samalla paikkakunnalla. Joskus jopa naapurikunnankin puolella. Ja miksi ihmeessä sen historian edes pitäisi olla jokin salaisuus? 

Tunnetaanhan ne muidenkin "julkkisten" tekemiset ja tekemättömyydet ja esim vaikka jonkun maakuntatason urheilijankin saavutukset eikä kukaan niidenkään julkisuudesta juurikaan rutise.

Ihan mielenkiintosta, missä päin suomea tämä teidän kylä on?

Vierailija
191/195 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtautuminen seksiin ja seksuaalisuuteen on tietysti arvovalinta joka vaikuttaa myös parisuhteeseen. On vaikea kuvitella yhdessä paria joista toinen suhtautuu asiaan hyvinkin vapaamielisesti ja toinen hyvin tiukkapipoisesti ja (toisen) seksuaalisuutta arvostellen.

Vierailija
192/195 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisesti: kukaan ei halua huorulia kumppanikseen, oli tämä sitten mitä sukupuolta tahansa. ❤️

Vierailija
193/195 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostakin syystä minusta luullaan, että ollut kovin vilkas seksielämä. Ei ole... yhtään irtosuhdetta ei ole ollut.

Vierailija
194/195 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kokemusarvo.

Vierailija
195/195 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se jotain luonteesta kertoo. Tuntisin oloni inhottavaksi jos sinkkuna panisin ihmisiä joita en edes tunne. En pysty edes hitaita tanssimaan tuntemattomien/puolituttujen kanssa. Annan vain sellaisille joista oikeasti välitän. Niitä on ollut alle 5 elämässäni. 

N32

Miehet arvostavat sinua kaikkialla maailmaa aivan älyttömästi. Et ole halpa, et mene pelkästään tunteilla vaan sinulla on moraali mukana.