Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulta kuollut sukulainen, johon sinulla oli välit poikki hänen kuollessaan?

Vierailija
07.11.2021 |

Miten reagoit, kun sait kuulla hänen kuolleen?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. En oikein mitenkään. Vaari oli, äidin isä. Sain kyllä osani perinnöstä, joten sen puoleen ihan ok.

Vierailija
2/47 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole eikä ole ollut sukulaista johon välit olisivat poikki. Osaamme elää ihmisiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole eikä ole ollut sukulaista johon välit olisivat poikki. Osaamme elää ihmisiksi.

Ole onnellinen, että sinulla on hyväntahtoinen suku. 

Vierailija
4/47 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä, mutta tulee olemaan, jos en kuole ennemmin. Ei sillä ole  vaikutusta, kun ei muutenkaan olla tekemisissä. Ehkä olen surullinen, että hänen elämänsä oli mitä oli, mutta se oli vain ihmiskohtalo muiden joukossa.

Vierailija
5/47 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli poikki heti siitä lähtien, kun muutin omilleni. Isän äiti, kunnon pihi narsisti, mikä ei pitänyt lapsista, eikä eläimistä. En tiedä miks ihmeessä se piti aina kutsua meille vai kutsuko itse itsensä,tiedä häntä.

Olin ihan iloinen, varsinkin siitä että ei jäänyt mitään perintöä, koska se olisi ärsyttänyt yhtälailla kun isän kuolemasta saadut 10t.

Vierailija
6/47 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään, kun en tuntenut.

Vierailija
7/47 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt? 

Vierailija
8/47 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti.

Kyllähän se itketti. Paljon jäi asioita selvittämättä.

Vierailija
9/47 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä

Vierailija
10/47 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä, mutta jos en itse heitä ensimmäisenä lusikkaa nurkkaan, niin sitten on.

Itse alkoi marttyyriksi ja halusi pistää välit poikki, joten ei voisi vähempää kiinnostaa jos/kun pieraisee kylmän pierun.

Vierailija
11/47 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä

Niinpä. Vastasin jo aiemmin, mutta tuskin saan edes tietää hänen kuolleen, kun yhteyksiä ei ole.

Vierailija
12/47 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti.

Kyllähän se itketti. Paljon jäi asioita selvittämättä.

Aina varmaan muutenkin jää asioita selvittämättä, vaikka olisi väleissäkin ollut, koska monet kuolevat ihan yllättäen. Kokemusta on. Loppujen lopuksi kuolema on aina yllättävä.

Mutta kun ihminen josta ei pitänyt ja jonka kanssa oli riidoissa tai ei halunnut olla tekemisissä kuolee, niin se on erilainen tilanne kuin sellaisen kuolema, jota rakasti ja josta piti, jonka kanssa on hyviä muistoja. Silloin kuolema kouraisee todella syvältä ja lopullisesti.

Vierailija
13/47 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysyt? 

Koska haluaisin tietää, miten eräs sukulaiseni reagoisi, jos kuulisi minun kuolleen.

Vierailija
14/47 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No periaatteessa oli kyllä joo, kun kuoli niin olin vaan että ok, ei kuollut varsinaisesti yllättäen.

Ja ei, en todella ole kylmä ihminen, mutta toisten ihmisten sulkeminen pois omasta elämästä on vaan järkevää ja hyväksi itselle.

Vierailija
15/47 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan. Setäni, jota en ole koskaan tavannut on kuollut. Tuntui samalta kuin kenen tahansa ventovieraan kuolema eli ei oikeastaan miltään. 

Vierailija
16/47 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosi.

Vierailija
17/47 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysyt? 

Koska haluaisin tietää, miten eräs sukulaiseni reagoisi, jos kuulisi minun kuolleen.

No sitä et täältä saa tietää. Ihmiset kun reagoivat asioihin eri tavoin ja sekin vaikuttaa paljon, miksi välit ovat poikki. 

Vierailija
18/47 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysyt? 

Miksi? Toivoisitko, että hän reagoisi jollain tietyllä tavalla? Haluatko kertoa tarkemmin mikä on tilanne, koska muiden tilanteet ovat aina omanlaisiaan eivätkä välttämättä vastaa sitä mikä sinun tilanteesi on.

Yleensä ottaen, kun välit katkeavat sukulaiseen täysin, perusteet sille ovat aika painavat eli täydellinen yhteisymmärryksen puute.

Vierailija
19/47 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysyt? 

Miksi? Toivoisitko, että hän reagoisi jollain tietyllä tavalla? Haluatko kertoa tarkemmin mikä on tilanne, koska muiden tilanteet ovat aina omanlaisiaan eivätkä välttämättä vastaa sitä mikä sinun tilanteesi on.

Yleensä ottaen, kun välit katkeavat sukulaiseen täysin, perusteet sille ovat aika painavat eli täydellinen yhteisymmärryksen puute.

Välit voi myös mennä poikki ilman draamaa. Ihan vain niin, että yhteydenpito lakkaa ja sitä kautta välejäkään ei enää ole. 

t. eri

Vierailija
20/47 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. En oikein mitenkään. Vaari oli, äidin isä. Sain kyllä osani perinnöstä, joten sen puoleen ihan ok.

Perintö se aina vain näköjään kaikille maistuu, vaikka ei ihmisen olemassaoloa muuten muistettaisikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän