Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paino ei tipu. Ruokavaliossa jotain väärin?

Vierailija
21.01.2015 |

Olen 2vk ollut puhdistetummalla ruokavaliolla nivelien ja hoikentumisen takia (painoa 68kg) ja aamupaino vain nousee. Missä se vika???

Esimerkkipv.
Aamiainen 2 omenaa, mukillinen teetä plus 400ml vettä.
Lounassalaatti leipäpalan kanssa (salaattia, kurkkua, tomaattia, joitain paistettuja vihanneksia kuten papuja tai punajuurta riippuen pv':m menyystä ja kanaa ja lisänä ehkä fetaa. Kastikkeena sitruuna Vinegrette.
Päivälliskeitto leipäpalan kanssa.
Myöhäinen illallinen, vähän riisiä, broileripihvi ja paistettuja kasviksia.

Vettä yli 2l pv.

Lähtökohtasesti luulin, että hoikistuisin humisten kun jätin kaikki aikaisemmin syömäni lukuisat pullat, karkit, vanukkaat, kaupan einesruoat, suklaat ja vaalean leivän pois mutta ei. On tullut aamupainoa lisää 700g viikossa.

Kokoa tosiaan 157cm ja Olen ruumiinrakenteeltani hyvin siroluinen. Varsinkin kun saisin tän 15kg pois. Onko tossa yksinkertaisesti vieläkin liikaa kaloreita mulle? Turvotus toki on häipynyt ja masun pömpötys mutts se johtui varmaan tuosta viljasta joka mulle ei kovin hyvin sovi.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 12:02"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 11:30"] [quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 11:20"]Voi hitto noiden niveltulehdusten aliarvioijia. Mun lapsella on nivelreuma ja kyllä se on yhtä tuskaa tulehdustilassa, ei pääse edes sängystä ylös ilman apua. Ei silloin paljon lenkille mennä. [/quote] Yep. Pakko myöntää että kuuluin itsekin noihin vähätteliöihin kunnes tämä vaiva 7kk sitten iski. Mulle se uintikaan ei onnistu kun en saa tulehtuneita niveliä koukkuun, tosin itse lilluminen tekee hyvää kun vesi on kylmää. Multakin tutkittu tuota reumaa mutta mitään markkereita ei verestä löytynyt. Kovasti täällä koetaan tiedettävän ongelman olevan "laiskuus". Itseltänikin loppui ihana Klassinen baletti tähänkin vaivaan. Kyllä mä itse tiedän Oman kroppani rajoitukset. AP [/quote]   68-kiloinen klassisen baletin tanssija? :O [/quote] 7kk kuule ehtii kerääntymään kun ei pysty liikkumaan yhtään. Olen ollut hoikimmillani 49-55kg. Sitäpaitsi baletin harrastaminen on eri Asia kuin ammattitanssi.

[/quote]

Aijaa, miten se liikkumattomuus nostaa painoa mutta sitten liikkuminen ei auta painonpudottamisessa?
[/quote]

En mä niin Olen väittänyt. Olen sanonut että laigtua voi ilman liikuntaakin.

Vierailija
62/65 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 10:29"]

Myöhäinen illallinen on liian raskas ellet ole treenannut illalla/iltapäivällä kovasti.

[/quote]

Älä please anna ohjeita asioista joista et selkeästi ymmärrä mitään. Joku pian vielä uskoo sun neuvoa ja vetää itsensä huonoon kuntoon sitä noudattamalla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämmöisiä ihmisiä oikeasti olemassa? Lääkärit sitä, läkärit tätä.. Sä vissiin ravaat siellä lääkärissä alvariinsa jopa vinkeän värisen ulosteen vuoksi ja joka paikassa höplätät sairauksias ja mitä joku lääkäri sanoi. Miksi etä kysy niiltä sun lääkäreiltä mitä sun pitäis syödä jotta paino tippuu? Kauhee ujellus huikean 2 viikona laihduttamise jälkeen, uskomatonta. Ja pussikeittokuurit...jepjep

Vierailija
64/65 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti EI tarvitse liikuntaa laihtuakseen. Eikä sillä ole myös mitään väliä mihin aikaan ruokansa syö.

Itselläni kokemusta noin 30 kg laihduttamisesta. En harrastanut lainkaan liikuntaa, koska en siitä pidä. Ja söinkin suomalaisten suositusten vastaisiin aikoihin eli en syönyt koskaan aamupa,aa ja päivän tukevin ateria klo 21 illalla. Ei yhtään haitannut laihtumista. 

Miten sitten laihdutin? Ihan vaan kaloreita laskemalla, Kiloklubin ruokapäiväkirjaa hyödyntäen. Alkuun söin 1500 kcal päivässä, ja sitten kun loppuvaiheessa paino ei sillä enää pudonnut, pudotin 1200 kcal päivässä. Hyvin suoraviivaisesti ja ongelmitta meni painonpudotus noin. 

Vierailija
65/65 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 12:18"]

Ihan oikeasti EI tarvitse liikuntaa laihtuakseen. Eikä sillä ole myös mitään väliä mihin aikaan ruokansa syö.

Itselläni kokemusta noin 30 kg laihduttamisesta. En harrastanut lainkaan liikuntaa, koska en siitä pidä. Ja söinkin suomalaisten suositusten vastaisiin aikoihin eli en syönyt koskaan aamupa,aa ja päivän tukevin ateria klo 21 illalla. Ei yhtään haitannut laihtumista. 

Miten sitten laihdutin? Ihan vaan kaloreita laskemalla, Kiloklubin ruokapäiväkirjaa hyödyntäen. Alkuun söin 1500 kcal päivässä, ja sitten kun loppuvaiheessa paino ei sillä enää pudonnut, pudotin 1200 kcal päivässä. Hyvin suoraviivaisesti ja ongelmitta meni painonpudotus noin. 

[/quote]

Liikunta AUTTAA painonpudotuksessa, kukaan ei ole väittänyt että sitä on PAKKO harrataa. Suotavaa se kyllä olisi muiden vaikutuksiensa vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi