Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisiko joku käräyttää tämän pettämisblogin pitäjän?

Vierailija
21.01.2015 |

tämä tyyppi pitää pettämisblogia ja kirjoittaa siellä kuinka vitun huippu on ja kuinka aikoo pettää vaimoaan. on lyhyt; syntynyt tammikuun 8. päivä ja sillä on noin vuoden ikäinen lapsi. asuu helsingissä iskurin mukaan. ilmeisesti koulutettu tai ainakin väittää niin.

kertokaa joku tän tyypin nimi tai ottakaa yhteyttä sen vaimoon.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 10:17"]

etkö itse haluais tietää jos miehes pettäis?

[/quote]Haluaisin, mutta silti minulla ei ole tarvetta käräyttää itselleni umpituntematonta, ei edes tuttuja.

Vierailija
22/30 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 10:18"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 10:17"]

[/quote]Haluaisin, mutta silti minulla ei ole tarvetta käräyttää itselleni umpituntematonta, ei edes tuttuja.
[/quote]

Eli olet ns. itsekäs paska. Onneksi olkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 10:23"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 10:18"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 10:17"] etkö itse haluais tietää jos miehes pettäis? [/quote]Haluaisin, mutta silti minulla ei ole tarvetta käräyttää itselleni umpituntematonta, ei edes tuttuja. [/quote] Eli olet ns. itsekäs paska. Onneksi olkoon.

[/quote]Mikäs sinä olet? Meilläpäin tuollaisia kutsutaan haaskalinnuiksi.

Vierailija
24/30 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 10:23"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 10:18"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 10:17"] etkö itse haluais tietää jos miehes pettäis? [/quote]Haluaisin, mutta silti minulla ei ole tarvetta käräyttää itselleni umpituntematonta, ei edes tuttuja. [/quote] Eli olet ns. itsekäs paska. Onneksi olkoon.

[/quote]

Sinä oletkin sitten parempi ihminen suhteessa muihin. Eikö ole yhtää itsekästä ns. omia toisten "surua" itselleen ja mikä on antanut sinulle oikeuden leikkiä toisten elämällä?!

Vierailija
25/30 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, hoida homma ihan itse, jos olet tuota mieltä, että sua kiinnostaa tuntemattomien asiat, miksi yrität saada meidät muut tekemään homman puolestasi?

Vierailija
26/30 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 10:31"]

Ap, hoida homma ihan itse, jos olet tuota mieltä, että sua kiinnostaa tuntemattomien asiat, miksi yrität saada meidät muut tekemään homman puolestasi?

[/quote]

tekisin jos tietäisin kuka se on. kertoisin heti.

Vierailija
27/30 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää hyväksyä ettei kaikki voi olla maailmanpelastajia.

Vierailija
28/30 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kuka on sanonut etten tietäisi?! Elämäni ei vaan pyöri mieheni pettämisen ympärillä. Minulla on omat kiinnostuksen kohteeni ja keskityn niihin. Mies on vain osa elämääni ja hän tyydyttää minun niiltä osin, jotka katson tarpeelliseksi.

Masturboiko sinun miehesi.... Hän käyttää siihen kättään ja minun mieheni, jotain naista. Ei se minulta pois ole.

Vierailija
29/30 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 10:42"]

[/quote]

Kuka on sanonut etten tietäisi?! Elämäni ei vaan pyöri mieheni pettämisen ympärillä. Minulla on omat kiinnostuksen kohteeni ja keskityn niihin. Mies on vain osa elämääni ja hän tyydyttää minun niiltä osin, jotka katson tarpeelliseksi.

Masturboiko sinun miehesi.... Hän käyttää siihen kättään ja minun mieheni, jotain naista. Ei se minulta pois ole.

[/quote]

en tiedä masturboiko mieheni. toivottavasti ei. ja toivottavasti se toinen nainen ei sitten ainakaan ole varattu sun miehelläs. tuskin välittäisit siitäkään.

Vierailija
30/30 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 12:07"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 10:42"]

[/quote]

[/quote]

en tiedä masturboiko mieheni. toivottavasti ei. ja toivottavasti se toinen nainen ei sitten ainakaan ole varattu sun miehelläs. tuskin välittäisit siitäkään.

[/quote]

Jos joku nainen antaa itseään käytettävän vessapaperina niin miksi hitossa minä hänestä välittäisin. Hän on jo ihan iso tyttö ja osaa tehdä omat valintansa, arvionsa ja päätöksensä.