Miehet, mitkä harrastukset naisella ovat turn-OFF
Luetelkaa harrastuksia, jotka tekevät naisesta epähaluttavan. N21
Kommentit (254)
Jaha, lukea ei saa, ei piirrellä ja nyt ei käydä edes taidemuseossa. Mitähän vielä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manga. Itse luen mangaa, mutta en halua naisen lukevan.
Miksi et?
No koska lukeva nainen on turn-off. On se kumma, kun mies ei saa asettaa naiselle kriteerejä ilman kuulusteluja ja katkeruutta naisilta…
Kysyin koska ihmiset usein haluavat puolisokseen ihmisen joka harrastaa tai on kiinnostunut samoista asioista. Kuulostat hieman ahdistuneelta kaverilta, rentoudu vähän...
Eli lukevalla naisella saa olla mainitsemasi kriteerit puolisolle, mutta lukemattomalla miehellä ei?
Vai tekeekö lukeminen sinusta ihmisestä niin paljon paremman, että silloin saa vaatia kyllä kaikenlaista mikä muilta on kiellettyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tästä lukemisesta nyt niin puhutaan. Olen nainen ja tykkään lukea. Lähinnä scifi ja fantasiakirjoja. Juttelin miehen kanssa ja hän kysyi mitä tykkään tehdä. Mainitsin lukemisen. Mies innostui tästä, koska hän tykkäsi myös lukemisesta. Kun kerroin mitä luin, niin miehen innostus loppui, koska hän itse luki nimenomaan tietokirjoja ja hänen mielestään lukeminen on ihan turhaa, jos kirja ei ole TIETOkirja. Eli kyllä näitä elitistejä löytyy miehistäkin.
Siis en ymmärrä miksi lukea jos siitä ei opi mitn
Niin tätä ei tuo mieskään voinut käsittää. Koska lukeminen on mielestäni hauskaa. Kirjat ovat minulle kuin elokuvia tekstimuodossa. En minä sitä "sivistyksen" takia tee.
Tietokirjoista voi lukea mitä muut ovat jo keksineet, scifistä on otettu ideoita mitä kehittää. Luottokorttikin on kirjailijan idea alkujaan. Ja taitaa oikeastaan kaikki robotteja kehitelleet saaneet innostusta Asimovin kirjoista.
Aktivismi, joku eloapinoilu niin turn offia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulttuurin harrastaminen. Sen takia ettei voisi vähempää mennä taidemuseoon tai baletti katsomaan. Jätän nämä naiset miehille jotka jaksavat feikata kiinnostusta pilden saamiseksi. Oma kärsivällisyys ei riitä.
Ja hyvä niin, sillä kyllä niitäkin miehiä on jotka ovat kiinnostuneita esimerkiksi noista mainituista kuten baletista ja taidemuseoista.
Ei ole, ne on aina vaan kiinnostunut siitä ns. pildestä, yksin siellä ei miehiä näy varmasti
Jos historiaa katsoo, niin taide, teatteri ja myös baletti olivat voittopuoleisesti miehisiä aloja, jopa Aurinkokuningas itse esiintyi lukuissa baleteissa, eikä häntä pidetty millään muotoa naismaisena. Suomalaisessa kulttuurissa kaikki sivistykseen viittaava on kuitenkin nimenomaan naisellista. Miksi? Aika huolestuttavaa jos miehet jättäytyy kulttuurista kokonaan pois tällaisten ajatusten vuoksi. Mikä sitten on sitä miehistä kulttuuria enää, urheilu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulttuurin harrastaminen. Sen takia ettei voisi vähempää mennä taidemuseoon tai baletti katsomaan. Jätän nämä naiset miehille jotka jaksavat feikata kiinnostusta pilden saamiseksi. Oma kärsivällisyys ei riitä.
Ja hyvä niin, sillä kyllä niitäkin miehiä on jotka ovat kiinnostuneita esimerkiksi noista mainituista kuten baletista ja taidemuseoista.
Ei ole, ne on aina vaan kiinnostunut siitä ns. pildestä, yksin siellä ei miehiä näy varmasti
Kyllä mun mies käy yksin tai kaverin (mies) kanssa, koska minua ei nuo kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten turn off harrastukset:
Kalastus
Metsästys
Penkkiurheilu
Autot
Moottoripyörät
Kissat
Politiikka
Oluen "maistelu"
VaeltaminenLisäisin myös
Aseet
Historia
Salilla käynti
KehonrakennusOho, alfa ei kelpaakan kaikille, vai onko niin ettei itse kelpaa alfalle
Lisättäköön siis listaan vielä omegaverse öyhöttäminen
Vierailija kirjoitti:
Rumpali
"Harrastan rumpaleita" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manga. Itse luen mangaa, mutta en halua naisen lukevan.
Miksi et?
No koska lukeva nainen on turn-off. On se kumma, kun mies ei saa asettaa naiselle kriteerejä ilman kuulusteluja ja katkeruutta naisilta…
Kysyin koska ihmiset usein haluavat puolisokseen ihmisen joka harrastaa tai on kiinnostunut samoista asioista. Kuulostat hieman ahdistuneelta kaverilta, rentoudu vähän...
Eli lukevalla naisella saa olla mainitsemasi kriteerit puolisolle, mutta lukemattomalla miehellä ei?
Vai tekeekö lukeminen sinusta ihmisestä niin paljon paremman, että silloin saa vaatia kyllä kaikenlaista mikä muilta on kiellettyä?
Etkö osaa lukea? Saa olla tuollaiset kriteerit, en ole missään kirjoittanut etteikö saisi olla. Kysyin yksinkertaisesti miksi hän ei halua, että tyttöystävänsä lukisi mangaa, ja sain siihen vastauksen. Vastaus on minun puolestani ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Jaha, lukea ei saa, ei piirrellä ja nyt ei käydä edes taidemuseossa. Mitähän vielä?
Vaikuttaa siltä, että miehet vierastaa sellaisia harrastuksia naisella, jotka herkästi saa hänet kuvittelemaan itsensä muiden yläpuolelle.
Harrastuksessa siis itsessään ei ole mitään vikaa vaan vika on siinä, että tällaisen harrastuksen omaavat ovat omasta mielestään muita (eli ihan taviksia) parempia vain siksi, että lukevat tai ovat taiteellisia.
Ja siitä se vasta mekkala nouseekin, jos toinen (eli ihan tavis) ei ymmärrä katsoa ylöspäin ja haltioituneena ihastella kuinka sivistynyt, taitava ja muita parempi ihminen toinen onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumpali
Tuo harrastus lienee turn off kaikille muille paitsi rumpaleille..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun mies käy yksin tai kaverin (mies) kanssa, koska minua ei nuo kiinnosta.
:D nyt olisin todella huolissani jos kaksi miestä käy baletissa
Naiset ei kestä sitä, jos mies asettaa naiselle kriteerit.
Kirjoja lukevat naiset kyllä saavat asettaa kriteerin naiselle, että miehen tulisi lukea.
Mutta…
Jos mies asettaa lukemattomuuden naiselle kriteeriksi, niin siitäkös naiset pillastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumpali
Ne pojat osaa paukuttaa
Liika omistautuminen eläimille. Oli sitten koirat, kissat tai jokin muu. Pari tällaista tunnen, elämä pyörii täysin koirien ympärillä. Hän kasvattaa niitä työkseen ja osallistuu kaiken maailman koirakisoihin, toinen taas käyttää kissojaan kaikissa mahdollisissa näyttelyissä ja kilpailuissa. Ei mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että miehet vierastaa sellaisia harrastuksia naisella, jotka herkästi saa hänet kuvittelemaan itsensä muiden yläpuolelle.
Harrastuksessa siis itsessään ei ole mitään vikaa vaan vika on siinä, että tällaisen harrastuksen omaavat ovat omasta mielestään muita (eli ihan taviksia) parempia vain siksi, että lukevat tai ovat taiteellisia.
Ja siitä se vasta mekkala nouseekin, jos toinen (eli ihan tavis) ei ymmärrä katsoa ylöspäin ja haltioituneena ihastella kuinka sivistynyt, taitava ja muita parempi ihminen toinen onkaan.
Tai pikemminkin niin, että mies olettaa, että kulttuuria harrastava nainen kuvittelee itseään miestä paremmaksi. Aika paljon on tullut törmättyä ennakkoluuloisiin miehiin, jotka vain etukäteen ovat päättäneet, minkälainen naisen täytyy olla jos kerta kirjallisuudesta tai muusta kulttuurista on kiinnostunut.
Koirat, tanssi (varsinkin paritanssit), jenkkiautot, eräpatikointi ( tosin kunnioitusta annan heille, sillä monet ylipainoisetkin pystyvät eräpatikoimaan vaikka itse en siihen kykenisi koskaan), tarot-kortit ja muu okkultistinen hömppä (en päästäisi tällaista naista lähellekään lastani), laulaminen jos ei itse levytä / julkaise omaa musiikkiaan. Kaikki jyrsijät yms etovat eläimet jotka puree. Kissat ja kilpparit on ihan jees. TV-sarjojen suurkulutus, sisältäen kaikki tosi-tv, draama, sketsiohjelma, hoilottelusarjat yms yms. Sisustaminen (jos näen vielä yhdenkään "love"-tekstin naisen seinällä, alan kirkua).
Hienoja harrastuksia on naisilla kyllä pilvin pimein. Niitä ovat lukeminen, metsästys, hevoset, käsityöt, ulkoilu, ruuanlaitto, terveysintoilu, huilun tai muun hienomman instrumentin soittaminen tai elektronisen musiikin tekemninen ja listaa voisi jatkaa loputtomiin.
- Pekka Mulqvist, Lukihäiriyden ammattilainen, tasa-arvon kannattaja, puolueisiin kuulumaton.
Vierailija kirjoitti:
Jollakin on aika kovat traumat naisista, jotka lukevat tai harrastavat taidetta. :D
En ihmettele. En itsekään oikein jaksa näiden ihmisten omahyväistä ylimielisyyttä ja ilkeyttä muita ihmisiä kohtaan. Nämä siis ei yleensä arvosta tavista lainkaan ja mitä sivusta on tullut seurattua, niin eivät kyllä kaltaisiaankaan vaan inhoavat toisiaankin vaikka se toki yritetään peittää sellaiseen maireaan mielistelyyn ja teennäiseen yhteisöllisyyteen.
Nämä on jostain syystä todella kaunaista, kateellista ja katkeraa sakkia. Kai se sitten ottaa niin kovin luonnolle, ettei olekaan maailman paras ja ainoa taiteellinen ihminen.
Ja usein nämä miehet on kiinnostuneita myös miehistä.