Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, mitkä harrastukset naisella ovat turn-OFF

Vierailija
07.11.2021 |

Luetelkaa harrastuksia, jotka tekevät naisesta epähaluttavan. N21

Kommentit (254)

Vierailija
81/254 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Manga. Itse luen mangaa, mutta en halua naisen lukevan.

Miksi et?

No koska lukeva nainen on turn-off. On se kumma, kun mies ei saa asettaa naiselle kriteerejä ilman kuulusteluja ja katkeruutta naisilta…

Kysyin koska ihmiset usein haluavat puolisokseen ihmisen joka harrastaa tai on kiinnostunut samoista asioista. Kuulostat hieman ahdistuneelta kaverilta, rentoudu vähän...

Mitä sinä sössötät? Ja millähän logiikalla heittelet noita sinun diagnooseja? Haluatko vähän yrittää avata? Mene provoilemaan muualle. Miehillä on oikeus asettaa naiselle kriteerit. Get over it.

Rauhoitu nyt oikeasti. :D Saat pitää kriteerisi, en ole niitä mitenkään kritisoinut. 

Vierailija
82/254 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ainakin on turn off, ettei naisella ole harrastuksia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/254 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en huolisi yh:ta, jolloin joutuisin osallistumaan harrastukseen elättää toisen miehen lapsia. myös yh:n muut harrastukset rahojen loisimiseksi sossusta, kelasta, exältä ym tuntuvat minusta epämiellyttäviltä

Vierailija
84/254 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suomalaislapset lukevat koko ajan vähemmän ja ilottomammin. Sanavarasto surkastuu: omalla ajallaan lukeva 17-vuotias hallitsee 50 000–70 000 sanaa; nuori, joka ei lue, vain runsaat 15 000."

https://yle.fi/uutiset/3-8711651

Vierailija
85/254 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sellainen fiftari-autoista intoilu on itselleni täydellinen turn off.

Vierailija
86/254 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piirtäminen ja maalaaminen. Kaikki taide. Ja laulaminen.

Mitääh, taidenaiset o just niin supereita, ei mitään taviksia

epäsiistejä ja sotkuisia. kämppä on niin täynnä roinaa, ettei siellä mahdu kävelemään. ei mitään rahankäyttötaitoa. loton päävoittokin haihtuisi muutamassa kuukaudessa

Tälläsit boheemia leikkivät naiset on erikseen, esim. joku mainostoimiston AD on kyl super sexy, tosin se ei harrastus kyl

Vierailija
87/254 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollakin on aika kovat traumat naisista, jotka lukevat tai harrastavat taidetta. :D

Joillekin mikä tahansa kulttuuriharrastus on "elitismiä" ja onhan tuossa jotain perääkin. En tiedä minkälaisia lähiöiden kasvatteja täällä oikein kirjoittaa, mutta joistakin kirjoituksista paistaa kyllä läpi aivan täydellinen sivistymättömyys. 

Vierailija
88/254 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä laittaa tinderprofiiliin kuva taidetarvikkeista ja soittimista ja kirjoittaa tekstiin että luen paljon :D toivottavasti miesten taso tällä sitten nousee. 

Vierailija
89/254 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavatanssit

Vierailija
90/254 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumpali

Vierailija
91/254 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjojen lukeminen.

Naiset luulevat, että kirjojen lukeminen tekee heistä sivistyneempiä kuin niistä, jotka ei lue. Jokainen meistä tietää, että kirjat eivät sivistä yhtään sen enempää kuin videopelit tai elokuvat.

Kirjoja lukevat naiset halveksivat ja katsovat alaspäin miehiä, jotka ei lue. Elitistinen nainen on oksettava!

Törmäsin kerran livenä tällaiseen mieheen. Kävi ilmi, että luen paljon kirjoja ja hirveät agressiot tuli miehellä heti pintaan. Taisi kuvitella, että olen joku akateeminen leidi, joka viihtyy turhantärkeässä norsunluutornissaan muita ihmisiä halveksien. Ihan duunari olen ja ilman akateemista koulutusta, mutta tietokirjallisuus silti kiinnostaa. Kummallista minkälaisia luuloja ihmisillä voi olla johonkin niin viattomaan tekemiseen kuin kirjojen lukemiseen liittyen.

Sivusta totean, että itsessään siinä lukemisessa ei varmasti mitään pahaa olekaan vaan siinä minkälaisia monikin lukeva ihminen on. Tuskin se lukeminen ihmisen perusluonnetta juurikaan muuttaa eli nämä olisi lukemattominakin ihan yhtä omahyväisiä ja ylenkatsovia muita ihmisiä kohtaan.

Lukeminen (ja etenkin sen mainostaminen) onkin hyvä varoitusmerkki ihmisen luonteesta.

Vierailija
92/254 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei voisi vähempää kiinnostaa naisen harrastukset. Kuhan osaa olla pettämättä, niin se riittäisi. -Lauri

Vierailija
93/254 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääpä laittaa tinderprofiiliin kuva taidetarvikkeista ja soittimista ja kirjoittaa tekstiin että luen paljon :D toivottavasti miesten taso tällä sitten nousee. 

Miksi ihmeessä haluat saada yhteydenottoja miehiltä joihin oma tasosi ei todellisuudessa riitä eikä sulla ole heille mitään annettavaa?

Vierailija
94/254 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjojen lukeminen.

Naiset luulevat, että kirjojen lukeminen tekee heistä sivistyneempiä kuin niistä, jotka ei lue. Jokainen meistä tietää, että kirjat eivät sivistä yhtään sen enempää kuin videopelit tai elokuvat.

Kirjoja lukevat naiset halveksivat ja katsovat alaspäin miehiä, jotka ei lue. Elitistinen nainen on oksettava!

Törmäsin kerran livenä tällaiseen mieheen. Kävi ilmi, että luen paljon kirjoja ja hirveät agressiot tuli miehellä heti pintaan. Taisi kuvitella, että olen joku akateeminen leidi, joka viihtyy turhantärkeässä norsunluutornissaan muita ihmisiä halveksien. Ihan duunari olen ja ilman akateemista koulutusta, mutta tietokirjallisuus silti kiinnostaa. Kummallista minkälaisia luuloja ihmisillä voi olla johonkin niin viattomaan tekemiseen kuin kirjojen lukemiseen liittyen.

Sivusta totean, että itsessään siinä lukemisessa ei varmasti mitään pahaa olekaan vaan siinä minkälaisia monikin lukeva ihminen on. Tuskin se lukeminen ihmisen perusluonnetta juurikaan muuttaa eli nämä olisi lukemattominakin ihan yhtä omahyväisiä ja ylenkatsovia muita ihmisiä kohtaan.

Lukeminen (ja etenkin sen mainostaminen) onkin hyvä varoitusmerkki ihmisen luonteesta.

Mikä on mainostamista? Välillä tuntuu siltä, että jos lukeminen käy ilmi yhtään millään tavalla, niin on joku elitistinen harppu, joka vain yrittää päteä. Olen oikeasti hämmästynyt tästä, koska olen kauan pitänyt itsestään selvänä, että Suomessa ihan tavalliset ihmiset ja duunarit ovat sivityneitä ja käyvät aktiivisesti kirjastossa. Jossain muissahan maissa tämä ei ole lainkaan itsestään selvää, vaan luokkajaot ovat tässä suhteessa hyvin selviä. Nähtävästi Suomessa on kuitenkin enenevissä määrin ihmisiä joille kirjojen lukeminen ei ole vain yhdentekevää, vaan jopa täysin negatiivinen asia.

Vierailija
95/254 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten turn off harrastukset:

Kalastus

Metsästys

Penkkiurheilu

Autot

Moottoripyörät

Kissat

Politiikka

Oluen "maistelu"

Vaeltaminen

Vierailija
96/254 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh, onpa paljon miehiä joista lukeva nainen tuntuu uhkaavalle. Pitääkin laittaa omaan tinderprofiiliin seuraavalla kerralla että harrastan lukemista, niin en vahingossakaan matchaa noiden kanssa. 

Ja joo, lukemista harrastaa minun kansakoulun käynyt duunari-isänikin, joka siis meni suoraan koulunpenkiltä töihin. Avartaa ajattelua ja usein oppii jotain aivan uutta, lukee sitten dekkareita, aikakausilehtiä, tiedekirjoja tai chick lit -kirjoja. Lukemalla voi eläytyä jonkun toisen kokemusmaailmaan ja kasvattaa empatiaansa. Sen lisäksi esimerkiksi suomalaisnuoria tutkimalla on havaittu että lukevalla nuorella sanavarasto voi olla jopa moninkertainen verrattuna sellaiseen nuoreen joka ei lue. Kieli on ajattelun väline, mietipä kirjavihaaja sitä. 

Aika harvassa on ne ihmiset jotka ei lue ikinä eikä mitään. Jokaisella ei vaan ole tarvetta tehdä siitä jumalatonta numeroa ja erikseen mainita sitä, että minä muuten luen ja ihan harrastan lukemista. Iso osa näistä lukemisensa mainostajista on niitä jotka lukevat vain siksi, että voivat kertoa harrastavansa lukemista ja siksi heillä luettavaksi kelpaakin pääasiassa vain kirjat, joiden lukeminen on muodikasta tai vaihtoehtoisesti erikoista. He siis eivät lue siksi, että erityisesti pitäisivät siitä vaan siksi että kuvittelevat olevansa muiden silmissä sivistyneitä kun lukevat. Ja siksi sitä lukemista ei voi pitää omana tietonaan tai mainita vain sivulauseessa ohimennen. 

Nämä lukemisistaan meuhkaavat on yleensä aika raskasta seuraa, koska pitävät itseään muita parempana.

Vierailija
97/254 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalastus

Metsästys

Penkkiurheilu

Autot

Moottoripyörät

Kissat

Politiikka

Oluen "maistelu"

Vaeltaminen

Lisäisin myös

Aseet

Historia

Salilla käynti

Kehonrakennus

Vierailija
98/254 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjojen lukeminen.

Mikä on mainostamista? Välillä tuntuu siltä, että jos lukeminen käy ilmi yhtään millään tavalla, niin on joku elitistinen harppu, joka vain yrittää päteä. Olen oikeasti hämmästynyt tästä, koska olen kauan pitänyt itsestään selvänä, että Suomessa ihan tavalliset ihmiset ja duunarit ovat sivityneitä ja käyvät aktiivisesti kirjastossa. Jossain muissahan maissa tämä ei ole lainkaan itsestään selvää, vaan luokkajaot ovat tässä suhteessa hyvin selviä. Nähtävästi Suomessa on kuitenkin enenevissä määrin ihmisiä joille kirjojen lukeminen ei ole vain yhdentekevää, vaan jopa täysin negatiivinen asia.

Tämä onkin selvä asia kaikille muille paitsi juurikin näille lukemisensa mainostajille. Normaali ihminen lukee, koska se on kivaa ym, mutta nämä "elitistiset harput" todellakin haluaa _ja kuvittelee voivansa_  päteä sillä että lukevat.

Vierailija
99/254 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalastus

Metsästys

Penkkiurheilu

Autot

Moottoripyörät

Kissat

Politiikka

Oluen "maistelu"

Vaeltaminen

Lisäisin myös

Aseet

Historia

Salilla käynti

Kehonrakennus

Oho, alfa ei kelpaakan kaikille, vai onko niin ettei itse kelpaa alfalle

Vierailija
100/254 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh, onpa paljon miehiä joista lukeva nainen tuntuu uhkaavalle. Pitääkin laittaa omaan tinderprofiiliin seuraavalla kerralla että harrastan lukemista, niin en vahingossakaan matchaa noiden kanssa. 

Ja joo, lukemista harrastaa minun kansakoulun käynyt duunari-isänikin, joka siis meni suoraan koulunpenkiltä töihin. Avartaa ajattelua ja usein oppii jotain aivan uutta, lukee sitten dekkareita, aikakausilehtiä, tiedekirjoja tai chick lit -kirjoja. Lukemalla voi eläytyä jonkun toisen kokemusmaailmaan ja kasvattaa empatiaansa. Sen lisäksi esimerkiksi suomalaisnuoria tutkimalla on havaittu että lukevalla nuorella sanavarasto voi olla jopa moninkertainen verrattuna sellaiseen nuoreen joka ei lue. Kieli on ajattelun väline, mietipä kirjavihaaja sitä. 

Aika harvassa on ne ihmiset jotka ei lue ikinä eikä mitään. Jokaisella ei vaan ole tarvetta tehdä siitä jumalatonta numeroa ja erikseen mainita sitä, että minä muuten luen ja ihan harrastan lukemista. Iso osa näistä lukemisensa mainostajista on niitä jotka lukevat vain siksi, että voivat kertoa harrastavansa lukemista ja siksi heillä luettavaksi kelpaakin pääasiassa vain kirjat, joiden lukeminen on muodikasta tai vaihtoehtoisesti erikoista. He siis eivät lue siksi, että erityisesti pitäisivät siitä vaan siksi että kuvittelevat olevansa muiden silmissä sivistyneitä kun lukevat. Ja siksi sitä lukemista ei voi pitää omana tietonaan tai mainita vain sivulauseessa ohimennen. 

Nämä lukemisistaan meuhkaavat on yleensä aika raskasta seuraa, koska pitävät itseään muita parempana.

Niin tai ihmiset ihan vilpittömästi tykkäävät puhua kiinnostuksen kohteistaan? Monet kirjojen lukijat mielellään mainitsevat asiasta, koska haluavat saada kirjavinkkejä muilta lukijoilta. Omituinen ajatus, että lukeminen on jotain sellaista toimintaa, joka olisi syytä pitää vain "omana tietonaan". Monet lukijat ovat myös itse sen verran vaatimattomista oloista - kuten tässäkin keskustelussa on käynyt ilmi - että ei tule edes mieleen lukemisen olevan jotenkin erityisen elitististä. No, en tietysti tiedä sinun tuttavapiirisi ihmisistä, mutta näin duunarin korvaan kuulostaa erikoiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän