Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, mitkä harrastukset naisella ovat turn-OFF

Vierailija
07.11.2021 |

Luetelkaa harrastuksia, jotka tekevät naisesta epähaluttavan. N21

Kommentit (254)

Vierailija
161/254 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika on piirtämisessä, musiikissa ja kirjojen lukemisessa, nyt en ymmärrä :D. Samaten se et viherkasvit on turnoff on vähän outoa

Vierailija
162/254 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika on piirtämisessä, musiikissa ja kirjojen lukemisessa, nyt en ymmärrä :D. Samaten se et viherkasvit on turnoff on vähän outoa

Itse osaan maalata, soittaa, laulaa ja luen paljon. Yhtäkään viherkasvia sen sijaan en saa pidettyä elossa, en ihan oikeasti edes kaktusta. Olisi aivan unelmaa asua miehen kanssa jolla kunnon viherpeukalo! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/254 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjojen lukeminen.

Naiset luulevat, että kirjojen lukeminen tekee heistä sivistyneempiä kuin niistä, jotka ei lue. Jokainen meistä tietää, että kirjat eivät sivistä yhtään sen enempää kuin videopelit tai elokuvat.

Kirjoja lukevat naiset halveksivat ja katsovat alaspäin miehiä, jotka ei lue. Elitistinen nainen on oksettava!

Törmäsin kerran livenä tällaiseen mieheen. Kävi ilmi, että luen paljon kirjoja ja hirveät agressiot tuli miehellä heti pintaan. Taisi kuvitella, että olen joku akateeminen leidi, joka viihtyy turhantärkeässä norsunluutornissaan muita ihmisiä halveksien. Ihan duunari olen ja ilman akateemista koulutusta, mutta tietokirjallisuus silti kiinnostaa. Kummallista minkälaisia luuloja ihmisillä voi olla johonkin niin viattomaan tekemiseen kuin kirjojen lukemiseen liittyen.

Sivusta totean, että itsessään siinä lukemisessa ei varmasti mitään pahaa olekaan vaan siinä minkälaisia monikin lukeva ihminen on. Tuskin se lukeminen ihmisen perusluonnetta juurikaan muuttaa eli nämä olisi lukemattominakin ihan yhtä omahyväisiä ja ylenkatsovia muita ihmisiä kohtaan.

Lukeminen (ja etenkin sen mainostaminen) onkin hyvä varoitusmerkki ihmisen luonteesta.

Itse tunnen monenluonteisia lukijoita, niin miehistä kuin naisistakin, nuorista, vanhoista ja siltä väliltä. Osa lukee hyvinkin paljon, osa ehkä vain kesälomalla tai jouluna. Osa lukee dekkareita, osa elämänkertoja, osa fantasiaa, hömppäromaaneja jne. Mikähän heissä olisi se yhdistävä luonteenpiirre, josta lukeminen on mielestäsi varoitusmerkki?

Sori nyt vaan, mutta tuollaisesta kommentista ei voi olla ajattelematta mitään muuta kuin, että sen sanoja on täynnä ennakkoluuloja, omaa negatiivisen asenteen ja puhuu ihmisistä yleensäkin arvostelevasti ja tuomitsevasti. Ihminen, joka katselee maailmaa omasta pikkupoterostaan käsin eikä uskalla astua sieltä ulos. Ei kukaan normaali ihminen tuollein sanoisi ihmisistä, jotka lukevat muuten vaan ajankulukseen ja saadakseen ajatuksiaan muualle.

Et ole tainnut itse viitsiä juuri oppikirjojakaan lukea. Olisiko kenties kateutta ja katkeruutta kommentissasi mukana?

Vierailija
164/254 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse osaan maalata, soittaa, laulaa ja luen paljon. Yhtäkään viherkasvia sen sijaan en saa pidettyä elossa, en ihan oikeasti edes kaktusta. Olisi aivan unelmaa asua miehen kanssa jolla kunnon viherpeukalo! 

Viherkasvien ei elossapitäminen on todella plussaa.

T. kokoomuslainen

Vierailija
165/254 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä miehet eivät vain pidä siitä, että nainen osaa jotain sellaista, mitä he eivät itse osaa? Kokevat sen jotenkin uhkaksi...

Vierailija
166/254 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikit, some liiallisena ja pinnalliset realitysarjat.

Vierailija
167/254 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pylväsargeolokia

Jääkiekko

Tuuninki

Varjotanssi

Koirat ja perusteluna jatkuva paskan ja anaalin esteen käry

Petanki

Koripalloilu

Huulihölkkä

Maanpuolustus

Vierailija
168/254 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä miehet eivät vain pidä siitä, että nainen osaa jotain sellaista, mitä he eivät itse osaa? Kokevat sen jotenkin uhkaksi...

Suomessa on liikaa lukutaidottomia miehiä..

Vierailija
169/254 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa, tämän takia halutaan kouluttamaton/varaton ulkolainen. Pysyy paremmin ruodussa eikä unohda palvomista.

Vierailija
170/254 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukutaitoakin on monenlaista. On eri asia lukea somesta ja av:lta lyhyitä kommentteja kuin kokonaista kirjaa.

Vierailija
171/254 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjojen lukeminen, koska se tekee naisesta ilkeän ja ylpeilevän.

ai?luen pelkästään dekkareita,sarjamurhakirjoja.en tunne ylpeyttä tästä itseäni viihdyttävästä harrastuksesta.n 50+

Niin, se lukeminenkin kun on normaali-ihmiselle "vain" harrastus eikä määritä ihmistä sen ihmeemmin suuntaan eikä toiseen. Mutta ah, nämä itseään kultturelleina pitävät _yleensä naiset_ kokevat sinut(kin) lukevan ihmisen ylemmyydentunnossaan sivistymättömänä junttina, jota pitää katsoa alaspäin.

Ja nämä naiset tässä ketjussakin nosti äläkän, koska totuus kalahti ja kovaa. Onhan se ikävää, että "junttikin" näkee tuon teennäisen paremmuuden ja täydellisen epäaitouden läpi.

Toki se meni monelle vastaajalla pieleen, että sanoivat lukemisen olevan turn off. Ennemminkin kun turn off on se miten lukemisen harrastaminen saa monenkin minäkuvan vääristymään.

Vierailija
172/254 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aa, tämän takia halutaan kouluttamaton/varaton ulkolainen. Pysyy paremmin ruodussa eikä unohda palvomista.

Totta, hyvin hoksattu. Usein nämä sivistyneenä ja kultturellina itseään pitävät naiset tykkää eniten niistä miehistä, jotka on tulleet alemman koulutustason maista.

Vierailija
173/254 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ketkäs niitä tänne lisää hamuaakaan? Ekana tulee mieleen kulttuuripiirit..

Vierailija
174/254 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on näköjään enemmän miehiä kuin naisia, kun vertaa näitä turn off ketjuja. Naisilta kysyttäessä on vain kolme sivua ja tässä jo yhdeksän sivua.

Vierailija
175/254 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse veikkaan, että tuo viherkasvien harrastaminen on ihan ok jos kotona on se normi määrä eli pari kasvia. Sen sijaan sellainen tyhjyyden täyttäminen vaikka viherkasvien suhteen höyrähtämisenä (vrt. crazy cat lady) on se mikä tökkii kun koti on kuin täyteen ammuttu kasvihuone.

Silloin ei enää kyllä puhutakaan harrastuksesta vaan enemmänkin tuo on jo jonkinsortin pakkomielle tai elämäntapa. Ja sama se varmasti on monessa muussakin ketjussa mainitussa asiassa eli tolkullisena se on vielä ihan ok harrastus, mutta nykyään liian monella ne sitten on lähteneet ihan käsistä eikä elämään muuta enää mahdukaan.

Tietysti se elämän täyttäminen edes jollakin on usein alunperin aiheutunut siitä, ettei ole ollut kaivattua sisältöä esim lapsettomuuden ja/tai ikisinkkuuden vuoksi vaan on pitänyt keksiä jotain. Ja sitten lopulta se sisältö onkin turn off muuten potentiaaliselle kumppanille.

Vierailija
176/254 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep tämä on totta. Olen ihan hämmästynyt tindertreffeillä että ammattimuusikkouteni on niinkin monille miehille ollut uhka! Sen sijaan moni muukin johonkin pitkälle erikoistunut, esim toisen alan taiteilija, tutkija, tms on suhtautunut uteliaasti. Miksi joidenkin egolle käy että nainen osaa jonkun asian paremmin kuin hän? Enhän minä toisaalta taas osaa edes ajaa autoa kun en ole ikinä autokouluun mennyt enkä silti ala nöyristelemään tai vihamieliseksi jos joku mies on ajotaitoinen. Tai jos mies on vaikkapa tietotekniikassa tai kokkaamisessa parempi. Mitä sitten? Ehkä nuo lukijoita dissaavat pelkäävät että nainen tietää jotain mitä lukutaidon halveksuja ei ole itse lukenut tai ajatellut.

Vierailija
177/254 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on näköjään enemmän miehiä kuin naisia, kun vertaa näitä turn off ketjuja. Naisilta kysyttäessä on vain kolme sivua ja tässä jo yhdeksän sivua.

Palstatotuus: jätä koulut käymättä ja keskity perheeseen. Uraa luova akka on paholaisesta seuraava, vielä pahempi jos tällä on omaakin elämää.

Vierailija
178/254 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kohtuullisen ahkerasti lukevana miehenä tullut samaan tulokseen mitä moni muukin mies. Näillä kovasti itseään sivistyneiksi korostavilla naisilla myös selvä käsitys siitä, mikä lukeminen on sivistävää ja mikä ei. Luen aika monipuolisesti ja olen lukenut aika paljon historiallisia klassikoita, joten pystyn keskustelemaan niistäkin tarvittaessa, joten pääsen (ja olen päässyt) kyllä halutessani kohtuullisen pitkälle, ennen kuin naiselle selviää että luen myös "rahvaan" kirjoja (esim. Tex Willer -sarjakuvat on monen inhokkeja). Tämä asia onkin hyvä ottaa esille melko aikaisessa vaiheessa treffailua, kun sillä saa karkoitettua tämän kulttuurielitistisen joukkion. Siltikin tuntuu että etsisi neulaa heinäsuovasta.

Vierailija
179/254 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somen liiallisena ymmärrän täysin, itsekin kartan tällaisia. Muuten vastaukset kertovat kyllä enemmän vastaajista eli miehistä ja heidän haasteistaan kuin harrastavista naisista. 

Vierailija
180/254 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraharrastus on totaalinen turn-off

Jännä että naiset alapeukuttaa näitä vastauksia mitä miehet kertovat....miksi, ei se muuta koiraharrastusta seksikkääksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän