Miehet, mitkä harrastukset naisella ovat turn-OFF
Luetelkaa harrastuksia, jotka tekevät naisesta epähaluttavan. N21
Kommentit (254)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjojen lukeminen.
Naiset luulevat, että kirjojen lukeminen tekee heistä sivistyneempiä kuin niistä, jotka ei lue. Jokainen meistä tietää, että kirjat eivät sivistä yhtään sen enempää kuin videopelit tai elokuvat.
Kirjoja lukevat naiset halveksivat ja katsovat alaspäin miehiä, jotka ei lue. Elitistinen nainen on oksettava!
Törmäsin kerran livenä tällaiseen mieheen. Kävi ilmi, että luen paljon kirjoja ja hirveät agressiot tuli miehellä heti pintaan. Taisi kuvitella, että olen joku akateeminen leidi, joka viihtyy turhantärkeässä norsunluutornissaan muita ihmisiä halveksien. Ihan duunari olen ja ilman akateemista koulutusta, mutta tietokirjallisuus silti kiinnostaa. Kummallista minkälaisia luuloja ihmisillä voi olla johonkin niin viattomaan tekemiseen kuin kirjojen lukemiseen liittyen.
Sivusta totean, että itsessään siinä lukemisessa ei varmasti mitään pahaa olekaan vaan siinä minkälaisia monikin lukeva ihminen on. Tuskin se lukeminen ihmisen perusluonnetta juurikaan muuttaa eli nämä olisi lukemattominakin ihan yhtä omahyväisiä ja ylenkatsovia muita ihmisiä kohtaan.
Lukeminen (ja etenkin sen mainostaminen) onkin hyvä varoitusmerkki ihmisen luonteesta.
Mikä on mainostamista? Välillä tuntuu siltä, että jos lukeminen käy ilmi yhtään millään tavalla, niin on joku elitistinen harppu, joka vain yrittää päteä. Olen oikeasti hämmästynyt tästä, koska olen kauan pitänyt itsestään selvänä, että Suomessa ihan tavalliset ihmiset ja duunarit ovat sivityneitä ja käyvät aktiivisesti kirjastossa. Jossain muissahan maissa tämä ei ole lainkaan itsestään selvää, vaan luokkajaot ovat tässä suhteessa hyvin selviä. Nähtävästi Suomessa on kuitenkin enenevissä määrin ihmisiä joille kirjojen lukeminen ei ole vain yhdentekevää, vaan jopa täysin negatiivinen asia.
Tämä onkin selvä asia kaikille muille paitsi juurikin näille lukemisensa mainostajille. Normaali ihminen lukee, koska se on kivaa ym, mutta nämä "elitistiset harput" todellakin haluaa _ja kuvittelee voivansa_ päteä sillä että lukevat.
Millä tavalla nämä ihmiset ovat siis korostaneet sinulle lukemistaan?
Kun tästä lukemisesta nyt niin puhutaan. Olen nainen ja tykkään lukea. Lähinnä scifi ja fantasiakirjoja. Juttelin miehen kanssa ja hän kysyi mitä tykkään tehdä. Mainitsin lukemisen. Mies innostui tästä, koska hän tykkäsi myös lukemisesta. Kun kerroin mitä luin, niin miehen innostus loppui, koska hän itse luki nimenomaan tietokirjoja ja hänen mielestään lukeminen on ihan turhaa, jos kirja ei ole TIETOkirja. Eli kyllä näitä elitistejä löytyy miehistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääpä laittaa tinderprofiiliin kuva taidetarvikkeista ja soittimista ja kirjoittaa tekstiin että luen paljon :D toivottavasti miesten taso tällä sitten nousee.
Miksi ihmeessä haluat saada yhteydenottoja miehiltä joihin oma tasosi ei todellisuudessa riitä eikä sulla ole heille mitään annettavaa?
Mistä sinä tiedät mikä minun "tasoni" on? Olisi sitä paitsi ihanaa löytää mies jonka kanssa voi musisoida yhdessä. Kuvataiteissa sen sijaan olen täysin amatööritasoa mutta opin mielelläni uutta ja kaikenlainen käsillä tekeminen tuottaa minulle paljon iloa.
Vierailija kirjoitti:
Kun tästä lukemisesta nyt niin puhutaan. Olen nainen ja tykkään lukea. Lähinnä scifi ja fantasiakirjoja. Juttelin miehen kanssa ja hän kysyi mitä tykkään tehdä. Mainitsin lukemisen. Mies innostui tästä, koska hän tykkäsi myös lukemisesta. Kun kerroin mitä luin, niin miehen innostus loppui, koska hän itse luki nimenomaan tietokirjoja ja hänen mielestään lukeminen on ihan turhaa, jos kirja ei ole TIETOkirja. Eli kyllä näitä elitistejä löytyy miehistäkin.
Siis en ymmärrä miksi lukea jos siitä ei opi mitn
Vierailija kirjoitti:
"Suomalaislapset lukevat koko ajan vähemmän ja ilottomammin. Sanavarasto surkastuu: omalla ajallaan lukeva 17-vuotias hallitsee 50 000–70 000 sanaa; nuori, joka ei lue, vain runsaat 15 000."
Niin? Lukeminen on oikein suotava harrastus ja monikin sitä myös tekee vaikka ei harrastukseksi edes miellä.
Itsekin luen ihan joka ilta, mutta en mä kyllä koskaan sitä harrastuksekseni mainitse. Se on mulle tapa rentoutua ihan samoin kuin vaikka saunominen tai leffan katsominen.
Enhän mä saunomista tai elokuviakaan mitenkään erityisesti harrasta. Ainakaan siis niin, että niiden mainitseminen tulisi mieleen jos joku harrastuksia kysyy. Ne on enemmänkin vaan tapoja samoin kuin se lukeminenkin.
Ilmeisesti olen sitten juntti ja tollo. Ainakin jos "minä harrastan lukemista"-ihmisiltä kysyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten varmaan katso televisiota, mikäli kyseessä ei ole joku tieteisdokumentti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piirtäminen ja maalaaminen. Kaikki taide. Ja laulaminen.
Mitääh, taidenaiset o just niin supereita, ei mitään taviksia
Jokainen luulee olevansa parempi ihminen vain koska osaavat piirtää.
Harmittaako kun et ole itse jaksanut opetella piirtämään? Kyllähän se töitä vaatii, niinkuin minkä tahansa muunkin taidon oppiminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manga. Itse luen mangaa, mutta en halua naisen lukevan.
Miksi et?
No koska lukeva nainen on turn-off. On se kumma, kun mies ei saa asettaa naiselle kriteerejä ilman kuulusteluja ja katkeruutta naisilta…
Älykkäälle miehelle lukeminen ei ole koskaan turn off, koska älykäs mies lukee itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tätä ei tuo mieskään voinut käsittää. Koska lukeminen on mielestäni hauskaa. Kirjat ovat minulle kuin elokuvia tekstimuodossa. En minä sitä "sivistyksen" takia tee.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ns. yliluonnollinen , ennustus, tarot kortit, jne
Tää olen minä! Mua kiehtoo valtavasti kaikki yliluonnollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjojen lukeminen.
Naiset luulevat, että kirjojen lukeminen tekee heistä sivistyneempiä kuin niistä, jotka ei lue. Jokainen meistä tietää, että kirjat eivät sivistä yhtään sen enempää kuin videopelit tai elokuvat.
Kirjoja lukevat naiset halveksivat ja katsovat alaspäin miehiä, jotka ei lue. Elitistinen nainen on oksettava!
Törmäsin kerran livenä tällaiseen mieheen. Kävi ilmi, että luen paljon kirjoja ja hirveät agressiot tuli miehellä heti pintaan. Taisi kuvitella, että olen joku akateeminen leidi, joka viihtyy turhantärkeässä norsunluutornissaan muita ihmisiä halveksien. Ihan duunari olen ja ilman akateemista koulutusta, mutta tietokirjallisuus silti kiinnostaa. Kummallista minkälaisia luuloja ihmisillä voi olla johonkin niin viattomaan tekemiseen kuin kirjojen lukemiseen liittyen.
Sivusta totean, että itsessään siinä lukemisessa ei varmasti mitään pahaa olekaan vaan siinä minkälaisia monikin lukeva ihminen on. Tuskin se lukeminen ihmisen perusluonnetta juurikaan muuttaa eli nämä olisi lukemattominakin ihan yhtä omahyväisiä ja ylenkatsovia muita ihmisiä kohtaan.
Lukeminen (ja etenkin sen mainostaminen) onkin hyvä varoitusmerkki ihmisen luonteesta.
Mikä on mainostamista? Välillä tuntuu siltä, että jos lukeminen käy ilmi yhtään millään tavalla, niin on joku elitistinen harppu, joka vain yrittää päteä. Olen oikeasti hämmästynyt tästä, koska olen kauan pitänyt itsestään selvänä, että Suomessa ihan tavalliset ihmiset ja duunarit ovat sivityneitä ja käyvät aktiivisesti kirjastossa. Jossain muissahan maissa tämä ei ole lainkaan itsestään selvää, vaan luokkajaot ovat tässä suhteessa hyvin selviä. Nähtävästi Suomessa on kuitenkin enenevissä määrin ihmisiä joille kirjojen lukeminen ei ole vain yhdentekevää, vaan jopa täysin negatiivinen asia.
Tämä onkin selvä asia kaikille muille paitsi juurikin näille lukemisensa mainostajille. Normaali ihminen lukee, koska se on kivaa ym, mutta nämä "elitistiset harput" todellakin haluaa _ja kuvittelee voivansa_ päteä sillä että lukevat.
Millä tavalla nämä ihmiset ovat siis korostaneet sinulle lukemistaan?
Tästä ketjustakin kykenee lukemaan, että nämä tietynlaiset lukijat eli pätijät pitää itseään muita parempina ja nimittelee lukemattomia tai ainakin lukemisiaan mainostamattomia junteiksi ja sivistymättömiksi.
Tietynlaiset ihmiset vaan yrittää pönkittää omaa egoaan sillä, että kertovat harrastavansa lukemista. Nämä on liki poikkeuksetta niitä ihmisiä. jotka katselee muita ihmisiä nokkavarttaan pitkin ihan kaikkialla.
Eikä tuo ylimielisyys ole seurausta luetuista kirjoista vaan näiden harhakuvitelmasta, että lukeminen on elitististä ja on ns. paremman ihmisen merkki. Ei nimittäin kaikki ahkerat lukijat tee lukemistaan numeroa vaan se nimenomaan on näiden "minäminäMINÄ olen muita parempi"-ihmisten tyyli.
Ja siksi se on hyvä varoitusmerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Suomalaislapset lukevat koko ajan vähemmän ja ilottomammin. Sanavarasto surkastuu: omalla ajallaan lukeva 17-vuotias hallitsee 50 000–70 000 sanaa; nuori, joka ei lue, vain runsaat 15 000."
Niin? Lukeminen on oikein suotava harrastus ja monikin sitä myös tekee vaikka ei harrastukseksi edes miellä.
Itsekin luen ihan joka ilta, mutta en mä kyllä koskaan sitä harrastuksekseni mainitse. Se on mulle tapa rentoutua ihan samoin kuin vaikka saunominen tai leffan katsominen.
Enhän mä saunomista tai elokuviakaan mitenkään erityisesti harrasta. Ainakaan siis niin, että niiden mainitseminen tulisi mieleen jos joku harrastuksia kysyy. Ne on enemmänkin vaan tapoja samoin kuin se lukeminenkin.
Ilmeisesti olen sitten juntti ja tollo. Ainakin jos "minä harrastan lukemista"-ihmisiltä kysyy.
Minä ainakin sanon "harrastan lukemista" ihan vaan, koska minulla ei ole muita harrastuksia ja en halua vaikuttaa siltä, etten ikinä tee mitään :D
Kulttuurin harrastaminen. Sen takia ettei voisi vähempää mennä taidemuseoon tai baletti katsomaan. Jätän nämä naiset miehille jotka jaksavat feikata kiinnostusta pilden saamiseksi. Oma kärsivällisyys ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää olen minä! Mua kiehtoo valtavasti kaikki yliluonnollinen.
Olet turn off
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manga. Itse luen mangaa, mutta en halua naisen lukevan.
Miksi et?
No koska lukeva nainen on turn-off. On se kumma, kun mies ei saa asettaa naiselle kriteerejä ilman kuulusteluja ja katkeruutta naisilta…
Älykkäälle miehelle lukeminen ei ole koskaan turn off, koska älykäs mies lukee itsekin.
Tässähän se tulikin.
Vierailija kirjoitti:
Kulttuurin harrastaminen. Sen takia ettei voisi vähempää mennä taidemuseoon tai baletti katsomaan. Jätän nämä naiset miehille jotka jaksavat feikata kiinnostusta pilden saamiseksi. Oma kärsivällisyys ei riitä.
Ja hyvä niin, sillä kyllä niitäkin miehiä on jotka ovat kiinnostuneita esimerkiksi noista mainituista kuten baletista ja taidemuseoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piirtäminen ja maalaaminen. Kaikki taide. Ja laulaminen.
Mitääh, taidenaiset o just niin supereita, ei mitään taviksia
Jokainen luulee olevansa parempi ihminen vain koska osaavat piirtää.
Harmittaako kun et ole itse jaksanut opetella piirtämään? Kyllähän se töitä vaatii, niinkuin minkä tahansa muunkin taidon oppiminen.
No jaa. Totta kai piirtämällä oppii paremmaksi piirtäjäksi, mutta ei taiteellisuus ja luovuus ole taitoja jotka ihan kuka vaan voi oppia pelkällä harjoittelulla ja tahdonvoimalla.
Kyllä piirtäessä pitää olla muutakin kuin pelkkä hyvä tekniikka vaikka toki kuka vaan voi omasta mielestään olla ihan käsittämättömän taitava. Muut on luonnollisesti vaan väärässä, kun eivät huomaa tätä suorastaan neroutta hipovaa taiteellisuutta.
Itse harrastan piirtämistä, pelaamista ja askartelua. Jos harrastukseni järkyttävät jotain miestä, niin menköön menojaan, sellaista tyyppiä ei kaivata :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hyvä niin, sillä kyllä niitäkin miehiä on jotka ovat kiinnostuneita esimerkiksi noista mainituista kuten baletista ja taidemuseoista.
Ei ole, ne on aina vaan kiinnostunut siitä ns. pildestä, yksin siellä ei miehiä näy varmasti