Miehet, mitkä harrastukset naisella ovat turn-OFF
Luetelkaa harrastuksia, jotka tekevät naisesta epähaluttavan. N21
Kommentit (254)
Horoskoopit, varma merkki tyhmästä naisesta.
Hupsista, rakastan ompelua ja muitakin käsitöitä sekä koiria. Täytyy toivoa, että nää harrastukset ei yksin kuitenkaan ratkaise mun kohtaloa miesmarkkinoilla, vaan joku mieskin tykkää koirista ja arvostaa kutomiani villasukkia.
Sanotaan että on hulluja kissanaisia, noh semmosta en vielä tähän päivään mennessä ole nähnyt, vaikka kissoja monella kumppanilla on ollutkin.
Sen sijaan hulluja koiranaisia kyllä on tullut vastaan. Ei se tosiaan ole normaali parisuhde jos kaikki elämä eletään niiden koirien ehdoilla. Ihminen on koiraa ylempänä arvoasteikolla, jos on asiasta eri mieltä, ei tällöin ansaitse kunnioitustani, eikä rakkauttani.
Ja kyllä, minulla itsellänikin on ollut koira, kissa ja kaneja.
Yllättävän vähän on tullut mitään harrastuksia jotka mielletään perinteisesti miesten jutuiksi, vaikkapa moottoriurheilu. Ne on sitten varmaan turn on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järjestötoiminta
Tämä ei olekaan esiintynyt näissä ketjuissa aiemmin. Mikä tässä on vikana?
Järjestötoiminta-aktiivit ovat monesti sellaisia työnarkkareita, että työpäivän jälkeen ei paljon kotona niitä näy, kun pitää olla järjestön tai järjestöjen kissanristiäisissä. Näin kokemuksen syvällä rintaäänellä. Jos on jonkun kesäteatterin tilintarkastaja, niin se nyt vielä on ihan ok.
Viherhössötys ja sosialismin kannatus on kyllä totaalinen turn off
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan että on hulluja kissanaisia, noh semmosta en vielä tähän päivään mennessä ole nähnyt, vaikka kissoja monella kumppanilla on ollutkin.
Sen sijaan hulluja koiranaisia kyllä on tullut vastaan. Ei se tosiaan ole normaali parisuhde jos kaikki elämä eletään niiden koirien ehdoilla. Ihminen on koiraa ylempänä arvoasteikolla, jos on asiasta eri mieltä, ei tällöin ansaitse kunnioitustani, eikä rakkauttani.
Ja kyllä, minulla itsellänikin on ollut koira, kissa ja kaneja.
Jos otetaan koira, silloin eletään koira-arkea. Ihmisten ei tulisi ottaa koiria noin vain. Koira sopii ihmiselle, jolla todella on aikaa sille. Koira on aktiivinen eläin ja tarvitsee todella paljon aikaa ja liikuntaa. Tämä ei liity arvoasemaan millään lailla. Jos koiranomistaja panostaa koiran hyvinvointiin viettämällä sen kanssa paljon aikaa ja harrastamalla koiran kanssa, se ei ole hullua, vaan nimenomaan velvollisuus. Kannattaa ehdottomasti pysytellä erossa koiraihmisistä, jos haluaa elää vapaata parisuhde-elämää, mutta turha heitä on haukkua hulluiksi sen vuoksi, että he hoitavat velvollisuutensa kunnolla. Useimpien ei kuitenkaan edes pitäisi hankkia koiraa.
Lukihaerikko kirjoitti:
Koirat, tanssi (varsinkin paritanssit), jenkkiautot, eräpatikointi ( tosin kunnioitusta annan heille, sillä monet ylipainoisetkin pystyvät eräpatikoimaan vaikka itse en siihen kykenisi koskaan), tarot-kortit ja muu okkultistinen hömppä (en päästäisi tällaista naista lähellekään lastani), laulaminen jos ei itse levytä / julkaise omaa musiikkiaan. Kaikki jyrsijät yms etovat eläimet jotka puree. Kissat ja kilpparit on ihan jees. TV-sarjojen suurkulutus, sisältäen kaikki tosi-tv, draama, sketsiohjelma, hoilottelusarjat yms yms. Sisustaminen (jos näen vielä yhdenkään "love"-tekstin naisen seinällä, alan kirkua).
Hienoja harrastuksia on naisilla kyllä pilvin pimein. Niitä ovat lukeminen, metsästys, hevoset, käsityöt, ulkoilu, ruuanlaitto, terveysintoilu, huilun tai muun hienomman instrumentin soittaminen tai elektronisen musiikin tekemninen ja listaa voisi jatkaa loputtomiin.
Kiva juttu että elektronisen musiikin tekeminen ei kaikille ole turn off, sitä itse harrastan. Oikeastaan juuri tätä tietoa hain tästä ketjusta. Minäkin inhoan tuollaisia tv-sarjoja. Mikä tanssissa häiritsee? Paritansseja en harrasta sillä en halua olla niin lähellä vieraita miehiä.
Mitä täällä on muijat agressiivisesti hyppimässä silmille jos joku vaan kertoo ettei tykkää siltä että naisella olis koiria.
Mitä sillä on väliä. Varmaa tommosten takia ne ei tykkääkään jos koiramuijat on tommosia
koirat, aktivismi tai vapaaehtoistyö maailmanparantamisjärjestössä, tylsän taiteen tekeminen, new age jutut
Koirat ei sinällään haittaa, mutta sitten kun ne rinnastetaan ihmiseen, niin ei kiitos. Totaalinen turn-off
Koirat, someriippuvuus, puhelimen jatkuva näprääminen, TV:n katselu, iltapäivälehtien lukeminen.
Minunkin mielestä koirat ja kaikki siihen liittyvä