Raskaana, enkä tiedä mitä tehdä..
Tein raskaustestin ja plussahan sieltä tuli..Mies ketä tämän lapsen siitti on ollut elämässäni pari vuotta eli ei mikään yhden illan juttu. Olimme jonkin aikaa virallisesti yhdessä, mutta miehen elämä on ollut lapsesta asti todella vaikeaa ja sitoutumisongelmia löytyy, mutta ystävinä luontaiseduilla olemme pysyneet.
Rakastamme toisiamme, mutta en usko, että koskaan saan ainakaan tasapainoista kumppania miehestä itselleni. Minulla on koulut vielä hieman kesken( olen 24 ja hän on työssäkäyvä 27-vuotias), mutta valmistuttuani työpaikka on taattu, sekä melko hyvä palkka. Kysymys kuuluukin, pidänlö lapsen vaikka tiedän, että kaikesta hyvästä tahdostaan ja rakkaudestaan huolimatta ei mies kykene ottamaan minkäänlaista roolia elämässämme ja tiedän hänen sydämensä särkyvän kun minä ja mahdollinen vauva jatkamme elämää ilman häntä..
Olen ulkoisesti viehättävä ja urheilullinen, sekä hyvästä perheestä jossa omista pidetään huolta, mutta en siltikään tiedä jaksanko yksinhuoltajan arkea varsinkin kun kaikki ystäväni on vielä pahimmassa bailu vaihessaan..
Voi kun raskauden vois siirtää toiselle. Mulle kelpaisi! T. 28v, kaksi keskenmenoa viiden kuukauden sisään.