Lapseni on keskivertoa älykkäämpi
Kommentit (141)
Mun lapsen kehitys on keskivertoa edellä :)
Vau :) missä on tutkittu? 2 ja 3?
T:ap
Minäkin. Siis olen ylpeä itsestäni.
Mun lapsella on tohtorin tutkinto 10-vuotiaana. Varmasti olen tulevan nobelistin mutsi.
Tai sit vanhemmat on keskivertoa vähemmän älykkäitä
Joo on kiva että on keskivertoa viksumpi. 50 prosenttia on!
Hienoa!
Yhdessä pääsette lähes keskiarvoon asti.
Ai te halusittekin vain pilkata. Ei ole helppoa olla erityisen lahjakkaan lapsen vanhempi ja ajattelin, että, jos jotain aihe kiinnostaisi.
t:Ap
Kai hehkutat sitä lapsellesikin ja luot paineita ? Missä asioissa hän on älykäs?
Kävikö mielessä, että ehkä tästä olisi mukava jutella anonyymina? Kun ystävätkin pilkkaa. :(
Onko se nyt sitten hyvä syy loukata, että toisen lapsi on keskivertolasta älykkäämpi? Ihmiset kehuskelee sillä minkäikäisenä kenenkin lapsi puhuu tai kävelee. Enkä minä koe sitä negatiivisesti?
Tämä meidän lapsemme ei kävellyt alle 1v eikä puhunut alle 3v. Mutta hänellä on keskivertoa enemmän älyä.
Mitenkäs tämä erityinen lahjakkuus ilmenee?
Mutta ihan oikeasti, tiesitkö että puolet lapsista on keskivertoa älykkäämpiä?
Millaisia vaikeuksia sinulle on koitunut keskivertoa älykkäämmän lapsesi takia?
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:54"]Kai hehkutat sitä lapsellesikin ja luot paineita ? Missä asioissa hän on älykäs?
[/quote] Ei hän tunne paineita. Hän elää omassa maailmassaan pohtien ja visioiden. Hän menee erityisluokalle, koska hänelle perus opiskelu ei anna riittävästi haasteita. Hänelle suunnitellaan oppimäärä ihan uusiksi sillä hän osaa jo huomattavasti enemmän, kun muut lapset esikouluiässä.
Ap
Keskivertoa huomattavasti älykkäämmät lapset ovat usein huonokäytöksisiä nuijia. En lähtisi herkästi keulimaan aiheella.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:56"]Mutta ihan oikeasti, tiesitkö että puolet lapsista on keskivertoa älykkäämpiä?
[/quote] No ei kyllä ole :D mistä moinen käsitys?
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:57"]Keskivertoa huomattavasti älykkäämmät lapset ovat usein huonokäytöksisiä nuijia. En lähtisi herkästi keulimaan aiheella.
[/quote] Mistähän ihmeestä olet tuollaisen kuvan saanut? Meidän poika on erittäin hienostunut pienimies. Ongelmia tulee lähinnä silloin, kun hänen pitää tehdä niinkun muut sillä hän elää mielellään omassa universumissaan päänsä sisällä.
Niin minunkin <3