Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tilillä rahaa 5054e saanko jostain jotain tukia

Vierailija
09.12.2014 |

kun en halus alittaa viiden tonnin rajaa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 14:47"]Linkkaapa tähän joku mun aiempi kommentti, ois hauskaa tietää keneksi mua luulet ;)
[/quote]

Anteeksi kovasti, luulin sua palstan ammattivalittajaksi! Aloitus kuulosti ihan sen jutuilta.

Vierailija
2/13 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat kato vauvas kirpparille myyntiin

Nimimerkillä: ajattele millä ajat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm...kirpparilla en oo ennen vauvoja nähnykään vois olla Hittituote tuo meidän poju...mutta en raaski luopua.

Vierailija
4/13 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No asumistukea saat ainakin, jos olet pienituloinen. Äitiys- ja vanhempainrahaan eivät myöskään tilin saldot vaikuta, eikä opintotukeen. Voit myös saada työmarkkinatukea (vai miksi sitä kutsutaan), jos olet työtön. Eli kyllä, voit saada tukia.

Vierailija
5/13 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkäs on jo puolet kadonnut? Mitä sä tuilla teet, kun juttujesi mukaan olet hyvin toimeentuleva? :D Hyvin toimeentulevilla tosin on VÄHÄN enemmän siellä säästössä eikä tarvitse tukia miettiä...

Vierailija
6/13 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 14:24"]

No asumistukea saat ainakin, jos olet pienituloinen. Äitiys- ja vanhempainrahaan eivät myöskään tilin saldot vaikuta, eikä opintotukeen. Voit myös saada työmarkkinatukea (vai miksi sitä kutsutaan), jos olet työtön. Eli kyllä, voit saada tukia.

[/quote]

Tuo onkin perseestä. Juuri omaisuus pitäisi olla syy kieltää tuet. On järjetöntä että yhteiskunta antaa tukia ihmiselle jolla on viisi tuhatta euroa rahaa tilillä. 

Vierailija
7/13 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vaikka kirpparilla tai honkkarissa ja osta niitä tukikeppejä kukkasille

Vierailija
8/13 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voit saada.

Vierailija
9/13 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 14:31"]Mihinkäs on jo puolet kadonnut? Mitä sä tuilla teet, kun juttujesi mukaan olet hyvin toimeentuleva? :D Hyvin toimeentulevilla tosin on VÄHÄN enemmän siellä säästössä eikä tarvitse tukia miettiä...
[/quote]
Ostelin joululahjoja! Ja en mä nyt niin tyhmä oo, että pitäisin koko omaisuuteni käyttötilillä. Käyttötili +korttiluotto on yllättäviä menoja varten +juokseviin kuluihin, säästöt muualla. Omaisuus yleensä harvoin käteistä pankkitilillä...huomioksi vaan niille jotka mainitsi omaisuudesta.

Vierailija
10/13 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkaapa tähän joku mun aiempi kommentti, ois hauskaa tietää keneksi mua luulet ;)

Vierailija
11/13 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anonyymilla palstalla nää jotka uskoo tunnistavansa kuka kirjoittaa on naurettavia!

Vierailija
12/13 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 14:31"]

Mihinkäs on jo puolet kadonnut? Mitä sä tuilla teet, kun juttujesi mukaan olet hyvin toimeentuleva? :D Hyvin toimeentulevilla tosin on VÄHÄN enemmän siellä säästössä eikä tarvitse tukia miettiä...

[/quote]

Ot, mutta kuinka paljon tarkalleen?

Vierailija
13/13 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei älkää nyt menkö näihin sossupummi-trolleihin, näitä aloituksiahan tulee nykyään palstalle kymmeniä päivässä :D