Olen mitoiltani 163cm/67kg.....
....ja tapailemani miehen mielestä täydellinen pakkaus. Kehuu aina reisiäni (jotka ovat kyllä lihaksikkaat). Itsellä lähinnä aika pulska olo mut ei haittaa jotenkin yhtään :)
Kommentit (58)
Siis miten täällä on näin sairasta porukkaa? Aloittaja ei todellakaan oo läski.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 10:03"]no kiva jo mies tykkää vähän pyöreämmistä naisista. Mä painan saman verran kuin sinä, mutta pituutta 173cm ja pari kiloa haluaisin vielä tiputtaa.
[/quote] no et sä itekään mikään keiju ole, et vielä parin kilon pudotuksenkaan jälkeen. Sopiva paino sullekin on 56-59kg.
Miksi mun kommentti hävisi? Vihataanko ylläpidossa laihuusaivopesusta yli päässeitä naisia? T. 166cm 75kg jolla on todella komea mies ;)
Onko tää muka "läski"? Haluaisin nähdä... Olen samanmittainen, mutta yli 20 kg painavampi. Olen toki pullero, mutta en uskoisi että sä olisit tuolla painolla muka läski...
166cm ja 79kg. Olen ylipainoinen, mutta silti tyytyväinen itseeni ja vientiä riittää. + terveydenhuollon ammattilaiset eivät koskaan usko painoani ennen kuin käyttävät vaa'alla. Ja on muuten ihan rehellisesti läskiä suurimmaksi osaksi tuo ylimääräinen.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 16:11"]166cm ja 79kg. Olen ylipainoinen, mutta silti tyytyväinen itseeni ja vientiä riittää. + terveydenhuollon ammattilaiset eivät koskaan usko painoani ennen kuin käyttävät vaa'alla. Ja on muuten ihan rehellisesti läskiä suurimmaksi osaksi tuo ylimääräinen.
[/quote]
Tai vientiä riittäisi, mutten harrasta yhden illan juttuja. Joten turha tulla huutelemaan, että vientiä olisi helpon maineen takia.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 15:47"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 10:03"]no kiva jo mies tykkää vähän pyöreämmistä naisista. Mä painan saman verran kuin sinä, mutta pituutta 173cm ja pari kiloa haluaisin vielä tiputtaa.
[/quote] no et sä itekään mikään keiju ole, et vielä parin kilon pudotuksenkaan jälkeen. Sopiva paino sullekin on 56-59kg.
[/quote]
Älä viitti? :D
Lievästi ylipainoa. Jenkkakahvat, reisissä pehmeyttä, ihopoimuja. Osuinko oikein?:)
Aika tuhti olet kyllä. T. hoikka 162/46
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 12:24"]Aika tuhti olet kyllä. T. hoikka 162/46
[/quote]
Tarkoitat varmaan liian laiha, ei hoikka.
Olet pullukka. Peilistä näet itsesi ehkä erilausena mutta katso valokuvia porukassa tai videoita. Ne pysäyttivät
minut kun olin noissa mitoissa, nyt olen ok 10kg laihempana.
Pistäisitte senteillä niitä mittojanne painojenne lisäksi... Nauratti kerran yhessä "läskikeskustelussa" kun joku 164cm/52kg samoissa mitoissa kun minä 10kg painavampi :DD Sitten haukkui niitä 10kg painavempia läskeiksi...
Pistä kuva itsestäsi edestä ja takaa, niin saamme katsoa millainen on peppu, rinnat ja onko "jenkkakahvoja" vyötäröllä!!!!
Ap olen ihan samoissa mitoissa. Housut kokoa 36, paita 38, joskus 40. Kukaan ei arvaisi painoani. Meillä on täydelliset kropat! ;)