Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen mitoiltani 163cm/67kg.....

Vierailija
20.01.2015 |

....ja tapailemani miehen mielestä täydellinen pakkaus. Kehuu aina reisiäni (jotka ovat kyllä lihaksikkaat). Itsellä lähinnä aika pulska olo mut ei haittaa jotenkin yhtään :)

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama sun kokosi, otatko suikkuliin?

Vierailija
42/58 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:16"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:41"] [quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:39"]Läskitkin tarvii rakkautta :) [/quote] No en oo kyllä läski :) -ap [/quote] Kyllä aika tukeva olet, joskaan et "läski". Ite 167/63 ja kyllä, on ylimääräistä. Meinaan esim. että en laittais bikinikuvaani julkisesti näkyviin. Kiva että sula on lihasta, mutta hoikka et ole. Tärkeintähän kuitenkin on, että miehesi pitää sua täydellisenä. Niinkuin minunkin mieheni mua :) t. n

33v [/quote] Olenko missään kohtaa väittänyt olevani hoikka? Sanoinhan omasta mielestäni olevani pulska. En aina ymmärrä mistä tässä palstassa väännetään nämä asiat :) -ap

Et ole väittänyt, mutta kielsit olevasi tuhti. Vaikka olet. Pus pus kinkku.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mielummin vähän liikaa kun liian vähän. Ja musta ap kuullostaa ihan normaali kokoiselta. Harva mieskään varmaan haluaa panna jotain muijaa jolla on 11vuotiaan pikkupojan kroppa?! Voi niitä pattereita hakata kotona huvikseenkin

Vierailija
44/58 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet täsmälleen samoissa mitoissa kuin minä! Huvittaa nämä läskin huutelijat, ei kaikista tule tasapaksuja läskipötköjä vaikka olisikin pari kiloa ylimääräistä. Mulla paidat kokoa 36, housut 38 kiloista huolimatta. Vartalotyyppejä on niin monenlaisia, ettei pelkistä numeroista voi päätellä mitään. 

Vierailija
45/58 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:20"]

Ap olen ihan samoissa mitoissa. Housut kokoa 36, paita 38, joskus 40. Kukaan ei arvaisi painoani. Meillä on täydelliset kropat! ;)

[/quote]

Minäkin oon aika samoissa mitoissa, 164/68, tosin mulla on paita kokoa 36 ja housut 40 eli just toisinpäin. Ihmiset on niin eri mallisia :D Ja mua ei kans uskota näin painavaksi

Vierailija
46/58 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh miten ilkeitä jotkut osaavat olla. Kannattaa olla tyytyväinen itseensä. Elämä ei parista kilosta suuntaan tai toiseen kovin erilaiselta näytä.

Vierailija
47/58 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
48/58 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 163/63, ja vyötärölläni on ihan liikaa pehmoa. Reisissä puolestaan lihasta melkein liikaakin.

Painonpudotus meneillään ja tavoite on 55kg, koska siinä painossa olen viihtynyt parhaiten.

Vierailija
49/58 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:14"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:41"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:39"]Läskitkin tarvii rakkautta :) [/quote] No en oo kyllä läski :) -ap

[/quote] Kyllä aika tukeva olet, joskaan et "läski". Ite 167/63 ja kyllä, on ylimääräistä. Meinaan esim. että en laittais bikinikuvaani julkisesti näkyviin. Kiva että sula on lihasta, mutta hoikka et ole. Tärkeintähän kuitenkin on, että miehesi pitää sua täydellisenä. Niinkuin minunkin mieheni mua :)

t. n 33v

[/quote]

Tuo "tärkeintähän kuitenkin on, että miehesi pitää sua täydellisenä" on aika häiritsevä ajatus. Eikö tärkeintä ole, että itse on tyytyyväinen itseensä? Mukavaahan se on tietää olevansa viehättävä muidenkin silmissä, mutta en ymmärrä naisia, joilla miehen mielipide menee oman yli, varsinkin kun kyseessä on oma keho. Älkää nähkö itseänne (ja muita naisia) vain miesten silmien kautta, tai tuette epäsuorasti niitä kauneusihanteita, joilla yhteiskunta on kiduttanut meitä naisia iät kaiket. Siis rakastakaa itseänne, sisaret! ;)

Vierailija
50/58 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
51/58 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Z

Vierailija
52/58 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
53/58 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirvee mässääminen toiden painosta, näkemättä. Mulla on melkein parikymmentä kiloa liikaa mutta aina kun puhun laihduttamisesta, porukka tsemppaa et helppoa ku muutama kilo tarvii pudottaa. Mulla on pitkät raajat ja läski on kertynyt tasaisesti mutta kasvot on edelleen kapeat.

Vierailija
54/58 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mäkin olen housuista kokoa 36/s/27 ja paidat on kokoa s. Mulla ylimääräinen näkyy jenkkiksinä ja rinnat on kasvaneet ja käsivarsiin sekä yläselkään kertyy löysää. :)

Moni on sanonut että paljon parempi näin kuin silloin 15kg laihempana.

Toki voin aina kiinteytyä, mutta ei ole mitään syytä miksi kutsuisin itseäni läskiksi. :D kukaan ei minullakaan ikinä uskoisi painoani :)

Ollaan naiset tyytyväisiä itseemme!

-ap

Vierailija
55/58 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh mutä porukkaa.Mitä merkitystä painon tuijottelulla on? Hankkikaa elämä. Teinit saattavat vielä luulla et nuo on "läskin" lukemat.Aikuisten pitäisi tietää,et jokainen on erilainen. Sori nyt vaan lihaksikas 67kg näyttää "paremmalta" kuin laihaläski 63kg. Afrikkalaisten kauneusihanne on toinen.Mitä rehevämpi sen parempi.

Vierailija
56/58 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kiva jo mies tykkää vähän pyöreämmistä naisista. Mä painan saman verran kuin sinä, mutta pituutta 173cm ja pari kiloa haluaisin vielä tiputtaa.

Vierailija
57/58 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:03"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:58"]No mitä väliä onko vähän ylipainoinen vai normaali jos ap ja miehensä ovat tyytyväisiä.. [/quote] NIMENOMAAN. En ymmärrä mikä pitää olla omassa elämässä niin pielessä että jaksaa tällaisesta asiasta vääntää tuntemattoman kanssa :) -ap

[/quote]

Minä taas en ymmärrä, että miksi ylipäätään avasit tämän ketjun? Jos ole tyytyväinen olemukseesi, niin ole ja nauti elämästäsi, mutta jos tuot asiaa esille, voit olla varma, että siihne puututaan.

163 cm/67kg on jo tukeva, vartalonmallista riippumatta.

Vierailija
58/58 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 17:06"]

Lievästi ylipainoa. Jenkkakahvat, reisissä pehmeyttä, ihopoimuja. Osuinko oikein?:)

[/quote]

Jenkkakahvat löytyy joo, ne on aina ollut ns. Ongelma vaikka painaisin 10 kg vähemmän. Ihopoimuja on, mutta ei häiritsevästi paitsi yläselässä. Reidet eivät ole pehmeät,  päinvastoin reisissä ja takapuolessa on paljon lihasta. 

Ja joo olen ehkä pullukka,  mutta miettikää nyt vähän te ketkä sanotte läskiksi,  hieman menee yli. 

Olen itse tyytyväinen,  eikö se ole tärkeintä. 

Ja aloituksen tein siksi koska halusin sen tehdä ja mielestäni voin näin toimia? Ihan huvin vuoksi vain :)

-ap